تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816874490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام شيرازي: دولت نهم نماد اصولگرايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حجت الاسلام شيرازي: دولت نهم نماد اصولگرايي است
مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه در اجتماع فرماندهان و كاركنان منطقه دوم ندسا، با اشاره به اين كه دولت نهم بخشي ازنماد اصولگرايي است، گفت: محور حملات خارجي و داخلي به دولت نهم، حمله به مباني انقلاب،اسلام و نظام جمهوري اسلامي است.


به گزارشروز چهارشنبه روابط عمومي و تبليغات نيروي دريايي سپاه؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه درنيروي دريايي افزود: كينه‌توزي دشمنان بيروني از آن روي بوده و هست كه دولت نهم را در اصرار بر مواضع امام و رهبري، قاطع و جدي ارزيابي مي‌كنند و دنباله هاي داخلي آنها نيز با حضور دولت اصولگرا، رشته‌هاي چندين و چند ساله خود را پنبه شده مي‌بينند.
حجت الاسلام شيرازي تصريح كرد: تا زماني كه مردم پشتيبان ولايت فقيه هستند راه سلطه و سيطره دشمن بر ايران و ملت‌هاي منطقه همچنان بسته خواهد ماند.
وي با اشاره به اين كه دشمن به جايگاه ولايت فقيه به‌عنوان ركن وحدت و انسجام ملت ايران پي برده و پيامدهاي به‌ثمر نشستن اهداف و برنامه‌هاي اصولگرايي را نيز به خوبي درك كرده است، افزود: دشمن به خوبي مي‌داند تا زماني كه مردم پشتيبان ولايت فقيه هستند و روشنگري نسبت به توطئه‌هاي دشمن ادامه دارد، راه سلطه و سيطره آنها بر ايران و ملت هاي منطقه همچنان بسته خواهد ماند، سعي در تضعيف اين جايگاه پرنفوذ معنوي را دارند.
وي افزود: امروز جرياني كه با تكيه بر گفتمان امام(ره) و انقلاب، عزم خود را براي تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي جزم كرده است، جريان اصولگرايي است و درك دشمن اين است كه موفقيت اين جريان، موفقيت عملي گفتمان امام و انقلاب و تقويت جبهه استكبار ستيزي است و لذا با تمام قوا به مقابله با اين جريان برخاسته است.
حجت الاسلام شيرازي دربخش ديگري از سخنان خود گفت: جنگ امروز، جنگ فرهنگي است و دشمن در لباس دوست و با ظاهري زيبا و آراسته وارد مي‌شود و در اين ميان تنها راه حفظ ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب، تبعيت از ولايت فقيه است. وي افزود: دشمني استكبار با ملت ايران به واسطه عدالت‌خواهي و ظلم ستيزي اوست؛ اكنون ملت‌هاي دنيا با درسي كه از عزت مردم ايران اسلامي كسب كرده‌اند، دربرابراستكبار آمريكا ايستادگي مي‌كنند و ملت بزرگ ايران به‌رغم توطئه و كينه‌توزي دشمنان با موففقيت به راه خود ادامه مي‌دهد .
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ادامه به اهميت كار فرهنگي اشاره و آن را لازمه توسعه و پيشرفت دانست و خاطرنشان كرد: بايد فكر و فرهنگ را در زمينه اقتصادي و مصرف عوض كرد و فرهنگ تجمل‌گرايي و مصرف زدگي و اسراف را به فرهنگ صرفه جويي و استفاده بهينه كه همان فرهنگ اصيل اسلامي است، تبديل كرد.
وي دربخش ديگري ازسخنان خود گفت: فرهنگ حماسه ساز و عاشورايي دفاع مقدس، انقلاب اسلامي را در مقابل همه تهاجمات و خطرات بيمه مي‌كند.
وي با بيان اينكه ترويج فرهنگ انسان‌ساز دفاع مقدس در بين جوانان و نسل سوم انقلاب، باعث بي‌اثر شدن تهاجم فرهنگي دشمنان در بين قشر فعال و موثر جامعه مي‌شود، افزود: امروز همه دلسوزان و كساني كه در سال‌هاي حماسه و ايثار جانفشاني كردند اين است كه پيام حماسه دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل كنند و آينده‌سازان انقلاب را با فرهنگ اصيل عاشورا كه در جبهه‌هاي حق عليه باطل نمايان شد، بيشتر آشنا كنند.
سيام / 1064
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن