تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهمترين مطالب روزنامه هاي روز چهارشنبه ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهمترين مطالب روزنامه هاي روز چهارشنبه ژاپن
توكيو - اكثر روزنامه هاي ژاپني روز چهارشنبه خبر احضار "توشيو تاموگامي" فرمانده پيشين نيروي هوايي ارتش دفاع از خود ژاپن به كميسيون دفاعي و امور خارجي مجلس نمايندگان اين كشور را در صدر اخبار امروز خود قرار داده اند.


به گزارش روزنامه يوميوري ، تاموگامي در مقاله جنجال برانگيزي كه اخير نوشته بود و پس از برنده شده جايزه سه ميليون يني كه توسط يك شركت خصوصي به وي اهدا شد، از گذشته نظامي ژاپن در قبل و در جريان جنگ دوم جهاني دفاع كرده بود.
به گزارش ايرنا از توكيو، فرمانده پيشين نيروي هوايي ارتش دفاع از خود ژاپن در كميسيون دفاعي و امور خارجي مجلس نمايندگان اين كشور كه با حضور "هيروفومي ناكاسونه" وزير امور خارجه و "تاكه ئو كاوامورا" برگزار شد، اين ادعا را كه وي پرسنل اين نيرو را نيز براي نوشتن مقالاتي براي شركت در يك مسابقه كه با حمايت يك شركت در توكيو انجام شد، تشويق كرده است را رد كرد.
تاموگامي 60 ساله كه پس از آشكارشدن متن مقاله وي در روز جمعه گذشته (13 آبان) توسط وزير دفاع اين كشور از كار بركنار شد، گفته است كه وي درنظر ندارد مبلغ 60 ميليون يني كه بابت بازنشستگي از ارتش اين كشور دريافت مي كند را به وزارت دفاع بازگرداند.
"ياسوكازو هامادا" وزير دفاع ژاپن پيش از اين از تاموگامي خواسته بود تا وي به طور داوطلبانه مبلغي را كه به عنوان صندوق دوبت بازگرداند.
از ديگر عناوين مهم روزنامه يوميوري مي توان به "بازجويي يك دلال اعضاي بدن توسط پليس ژاپن" ، "بحرانهاي اخير در بازارهاي مالي به جويندگان كار ضربه مي زند" و "سقوط مجدد سهام در بازار توكيو" اشاره كرد.
روزنامه آساهي علاوه بر اين اخبار ، به نظرسنجي كه اين روزنامه در خصوص طرح ملي دولت ژاپن براي پرداخت يارانه به شهروندان ژاپني اشاره كرده و گفته است كه 63 درصد از پاسخ دهندگان به اين نظرسنجي اعلام كرده اند كه اين طرح اقتصادي پيشنهادي "تارو آسو" نخست وزير ژاپن ، طرح و سياستي غيرضروري است.
به گفته برخي ناظران سياسي، اين اقدام دولت ژاپن كه تلاشي با هدف افزايش ميزان رضايت شهروندان ژاپني از دولت و حزب حاكم ليبرال دمكراتيك اين كشور است به دليل ابهاماتي كه براي تشخيص بين افراد نيازمند و ثروتمند براي پرداخت اين يارانه نقدي وجود دارد، از ابتدا ماهيت اجراي آن در هاله اي از ابهام قرار داشته است.
آساهي همچنين خبر مربوط به بازداشت يك دلال ژاپني اعضا كه متهم به انتقال اعضاي بدن از زنداني در چين براي بيماران ژاپني كرده است را منعكس كرده و نوشته است كه اين فرد قرار است بزودي از سوي پليس مورد بازجويي قرار گيرد.
اين روزنامه در شماره امروز خود همچنين خبر انتخاب "نائوكو يامازاكي" دومين زن فضانورد براي سفر به فضا در فوريه سال 2010 ميلادي توسط شاتل فضايي آتلانتيس آمريكا را منعكس كرده است.
روزنامه ژاپن تايمز نيز در صفحه نخست شماره امروز خود ضمن انعكاس خبر مربوط به آمادگي دومين فضانورد زن ژاپني براي سفر به فضا ، نخستين ديدار " باراك اوباما" رييس جمهور منتخب آمريكا و "جرج بوش" رييس جمهور كنوني اين كشور در كاخ سفيد را منعكس كرده و نوشته است كه اين دور در اين ديدار به گفت و گو درباره مسايل امنيتي و اقتصادي پرداخته اند.
"ژاپن مذاكرات براي تجارت حق خريد انتشار گازهاي گلخانه اي را آغاز كرده است" ، "استراليا احتمالا كشتي براي نظارت بر صيد تحقيقات كشتي هاي ژاپني در اقيانوس منجمد جنوبي اعزام نخواهد كرد " و "رييس جمهور كره جنوبي مخالف ديدار اوباما با رهبر كره شمالي نيست" از ديگر محورهاي منعكس شده در روزنامه ژاپن تايمز و ديگر رسانه هاي امروز ژاپني است.
بازداشت "چن شويي بان " رييس جمهور پيشين چين تايپه كه توسط دادگاه محلي در تايپه مجرم شناخته شد و پس از بازداشت بامداد امروز چهارشنبه روانه بازداشتگاه شد، از جمله محورهاي مهم بيشتر روزنامه هاي امروز ژاپن است.
به نوشته اين روزنامه ها چن در دادگاه تايپه به رشوه خواري، سواستفاده از اموال دولتي ، كلاهبرداري، سواستفاده از موقعيت و جايگاه شغلي متهم و روانه زندان شده است.
آساق**280**1392
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن