تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير جشنواره فن آفريني شيخ بهايي: دانش علمي بايد به ارزش افزوده تبديل شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير جشنواره فن آفريني شيخ بهايي: دانش علمي بايد به ارزش افزوده تبديل شود
خبرگزاري فارس: دبير جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي گفت: بايد دانش علمي را به ارزش افزوده تبديل كرده و اين آموخته‌ها را به عنوان خدمت به مردم عرضه كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، سروش علي‌مرادي بعد از ظهر امروز در جلسه بررسي راهكارهاي مشاركت فعال گيلان در پنجمين جشنواره شيخ بهايي در مركز علم و فناوري رشت افزود: جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي از 24 تا 26 ارديبهشت ماه سال آينده در دو بخش مسابقه و غيرمسابقه در اصفهان توسط شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: در اين جشنواره از فن‌آفرينان در زمينه‌ي فن‌آفريني نانو، معدن و صنايع معدني، صنايع دفاعي، فناوري اطلاعات و ارتباطات، نفت، صدا و سيما، قطعه‌سازان خودرو و سيستم‌هاي مديريت شهري تقدير مي‌شود.
علي‌مرادي با اشاره به اينكه جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي از فرصت‌هاي خوبي است كه بايد در كشور غنيمت شمرده شود خاطرنشان كرد: سال 1382 در شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان جشنواره‌اي تحت عنوان كارآفريني شيخ بهايي برگزار شد و اين در حالي بود كه موضوع كارآفريني در كشور و دانشگاه‌ها مطرح نبود.
دبير جشنواره‌ي فن‌آفريني شيخ بهايي اظهار داشت: با رسالتي كه پارك‌هاي علم و فناوري اصفهان در زمينه‌ كارآفريني دارند تصميم گرفته شد جشنواره‌اي به عنوان كارآفريني برگزار شود كه برگزاري اين جشنواره سبب نهادينه شدن فرهنگ كارآفريني در سطح كشور به‌ ويژه دانشگاه شده است.
وي با بيان اينكه بايد فناوري‌ها به كارآفريني تبديل شود تاكيد كرد: اگر دانش علمي را به ارزش افزوده تبديل كرده و ثروت ملي را ايجاد كنيم اين آموخته‌ها را مي‌توان به مردم عرضه كرد تا به دنبال آن طبق اصل 44 قانون اساسي بخش خصوصي فعال شود.
علي‌مرادي در خصوص اهداف برگزاري جشنواره شيخ بهايي گفت: اهدافي كه در اين جشنواره دنبال مي‌شود ترويج و توسعه فرهنگ فن‌آفريني و توسعه خلاقيت و نوآوري در كشور است.
دبير جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي تصريح كرد: اين رسالت بر عهده تمام مسئولان به‌ ويژه دانشگاهيان در بخش‌هاي صنعتي و آناني كه با جوانان سر و كار دارند است و مي‌توانند مردم و جوانان را در اين امر كمك و هدايت كنند.
وي بيشترين بيكاران جامعه را فارغ‌التحصيلان دانشگاهي عنوان كرد و بيان داشت: بايد دانش‌آموختگان به سمت كسب و كار هدايت شوند و حركت اقتصادي انجام دهند.
علي‌مرادي ارتباط بين سرمايه‌گذاران و صاحبان ايده را از بزرگ‌ترين اهداف برگزاري جشنواره شيخ بهايي برشمرد و اضافه كرد: در اين جشنواره تلاش مي‌شود سرمايه‌گذاران بخش‌هاي دولتي و خصوصي حضور پيدا كنند و كساني كه صاحب ايده هستند طرح‌هاي خود را ارائه دهند.
دبير جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي پارك علم و فناوري را مكاني براي افرادي دانست كه ايده دارند ولي داراي سرمايه نيستند و در اين محل مي‌توانند ايده‌هاي خود را ارائه دهند.
وي در خصوص مهلت شركت در جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي افزود: دريافت طرح اوليه تا 15 آذر امسال و اعلام نتايج بررسي طرح اوليه تا 30 آذر است ضمن اينكه دريافت طرح كامل و مهلت ثبت نام در جشنواره 30 دي و نتايج داوري طرح كامل 30 بهمن اعلام مي‌شود.
انتهاي پيام/ش10
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن