تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806850622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لپ تاپ Lenovo Z360


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: لپ تاپی از سری لپ.تاپ.های Ideapad





اشاره: اگر به خاطر داشته باشید تا كنون چندین محصول از سري Ideapad و همچنین سری Thinkpad شركت Lenovo را در اين صفحه بررسي كرده.ايم. سری محصولات Ideapad برخلاف سری Thinkpad از ظاهری جذاب.تر، درخشان.تر و در مجموع زیباتری برخوردار هستند. در حقیقت مشتریان سری Thinkpad بیشتر به پیکربندی لپ.تاپ اهمیت می.دهند تا زیبایی ظاهری آن. زیرا در ساختار ظاهری این سری بیشتر به استحکام محصول پرداخته شده است تا ظرافت. هرچند این جمله به هیچ وجه به معنای ضعیف بودن لپ.تاپ.های سری Ideapad نیست.

اگر به خاطر داشته باشید تا كنون چندین محصول از سري Ideapad و همچنین سری Thinkpad شركت Lenovo را در اين صفحه بررسي كرده.ايم. سری محصولات Ideapad برخلاف سری Thinkpad از ظاهری جذاب.تر، درخشان.تر و در مجموع زیباتری برخوردار هستند. در حقیقت مشتریان سری Thinkpad بیشتر به پیکربندی لپ.تاپ اهمیت می.دهند تا زیبایی ظاهری آن. زیرا در ساختار ظاهری این سری بیشتر به استحکام محصول پرداخته شده است تا ظرافت. هرچند این جمله به هیچ وجه به معنای ضعیف بودن لپ.تاپ.های سری Ideapad نیست. این سری از لپ.تاپ.های Lenovo با ویژگی.هایی که در پیکربندی آن.ها گنجانده شده است توانسته..اند طرفداران بسیاری را به خود احتصاص دهند. سری Ideapad دارای مدل.های متنوع با خصوصیات متفاوتی است. یکی از این مدل.ها سری Z Ideapad است. یعنی همان لپ.تاپی که در این شماره به معرفی آن خواهیم پرداخت. جالب است بدانید شركت Lenovo مدعي است كه اين سري از محصولاتش تجربه مالتي مدياي جديدي را با روشي خلاقانه در اختيار كاربرانش خواهد گذاشت.
شاید آنچه که در ظاهر لپ.تاپ مدل Z360 Lenovo Ideapad خواهید دید در میان بسیاری از لپ.تاپ.های موجود در بازار مشترک باشد و این نقطه اشتراک همان بدنه با نوعی پوشش براق است. با این وجود این پوشش براق به راحتی اثر انگشتان کاربر را روی بدنه باقی خواهد گذاشت و این ظاهر زیبا ممکن است به راحتی به خاطر لمس شدن بدنه مخدوش شود.
نکته.ای که پس از شکل و ظاهر بدنه بهتر است به آن بپردازیم نوع پردازنده.ای است که Z360 در اختیار دارد. اين لپ.تاپ داراي يك پردازنده Core i3-380M است. اين پردازنده با فركانس كلاك 2,53 گيگاهرتز و 3 مگابايت كاشه كار مي.كند. ويژگي HyperThreading موجود در پردازنده لپ.تاپ نیز موجب تبديل شدن دو هسته آن به 4 هسته مي.شود. عملکرد Z360 برای افرادی که مخاطب این محصول هستند کافی خواهد بود.
اين لپ.تاپ مجهز به يك درايو هارد 500 گيگا بايتي است. اين درايو قابليت چرخش 5400 دور در دقيقه را دارد. از سوي ديگرZ360 داراي يك حافظه 4 گيگابايتي از نوع DDR3 است.در بخش صفحه نمايش، لپ.تاپZ360 مجهز به یک نمایشگر 13,3 اينچی است. نور پشتي این صفحه نمایش LED بوده و از تفكيك.پذيري 768×1366 برخوردار است.در بخش گرافیک، اين لپ.تاپ مجهز به يك كارت nvidia است كه از HD نيز پشتيباني مي.كند. همانگونه که از این اطلاعات می.بینید، وظیفه این لپ.تاپ اجرای برنامه.های سنگین گرافیکی و سرگرمی نخواهد بود.
با وجود ابعاد کوچکی که Z360 دارد، صفحه کلید آن از یک اندازه مناسب برای کارهای اداری و حتی تایپ کردن برخوردار است. همانطور که می.دانید در صفحه کلیدهای سری Ideapad برخلاف سری Thinkpad خبری از اهرم Trackpoint نیست. صفحه کلید این لپ.تاپ از نوع Chiclet بوده و می.تواند از عهده تامین نیاز کاربران خود به خوبی برآید. در سایت Lenovo برای معرفی این صفحه کلید از عبارت "بهترین صفحه کلید در کلاس خود" استفاده شده، هرچند ذکر این نکته نیز ضروری است که مسلما همه کاربران، طرفدار صفحه کلید.های Chiclet نیستند.
سطح صفحه لمسی این لپ.تاپ از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و با توجه به بررسی.های انجام شده و به غیر از عدم وجود ویژگی Multitouch، نکته منفی دیگری در رابطه با آن وجود ندارد و به خوبی عمل می.کند. این صفحه لمسی از برآمدگی.های ریزی پوشیده شده است و لغزش انگشتان روی آن به راحتی انجام می.گیرد.بلندگوهای Z360 در بالای صفحه کلید در سمت راست و چپ دقیقا زیر لولا.های درب لپ.تاپ قرار دارند. با توجه با اندازه.، کیفیت صدای مطلوبی را تامین می.کنند. همچنین دانستن این نکته می.تواند مفید باشد که لپ.تاپ Z360 به یک دوربین 1,3 مگاپیکسلی مجهز شده است.
نکته دیگری که در خصوص هر لپ.تاپ اهمیت دارد امکانات اتصالی آن است. شما به عنوان یک کاربر، در هنگام استفاده از این لپ.تاپ گزینه.های متعددی برای اتصال سایر دستگاه.ها به Z360 خواهید داشت. این لپ.تاپ مجهز به درگاه USB، eSATA، HDMI است. این درگاه.ها به همراه ورودی شبکه RJ45 و نیز درگاه VGA و قفل Kensington، همگی در سمت چپ بدنه تعبیه شده.اند. با توجه به اندازه و ابعاد لپ.تاپ به نظر می.رسد که چیدمان این درگاه.ها تنها در یک سمت بدنه کمی بی.نظمی ایجاد کرده و ممکن است برای کاربران چپ دست در زمان استفاده از موس مشکل ساز شود.




از سوی دیگر سمت راست بدنه لپ.تاپ به درایو اپتیکال، یک درگاه دیگر USB 2.0 و ورودی.های هدفن و میکروفن اختصاص دارد. یک کارت.خوان نیز در قسمت جلویی بدنه قرار گرفته است. همان.گونه که می.دانید وجود این کارت.خوان.ها در ساختار اکثر لپ.تاپ.های امروزی به یک گزینه همیشگی تبدیل شده.است و ویژگی منحصر به فردی محسوب نمی.شود.
لپ.تاپ مورد بررسی دارای دو قابلیت در خصوص اتصالات شبکه.ای و اینترنتی است. همانگونه که ذکر شد Z360 مجهز به یک درگاه RJ45 است. از سوی دیگر برای اتصال به شبکه.های وایرلس، کاربر می.تواند از طریق سوئیچ On/off که در قسمت جلوی بدنه قرار گرفته است به شبکه وایرلس متصل شود. قابل ذکر است که Z360 از استاندارد 802.11 g/a/n و نیز بلوتوث نسخه 2,1 پشتیبانی می.کند.Z360 به یک باتری 6 سلولی از نوع Litium-ion مجهز بوده و به گفته شرکت سازنده عمر آن در حدود 5 ساعت است که مدت زمان مناسبی محسوب می.شود. انتظار می.رود عمر باتری در شرایط سنگین کاری کمتر از 3 ساعت باشد.
نکته دیگری که بهتر است به آن اشاره شود دمای لپ.تاپ است. در زمان بررسی لپ.تاپ متوجه شدیم که دمای Z360 با توجه به پیکربندی آن کمی بالاست. با توجه به وزن آن که در حدود دو کیلوگرم است و نیز به دلیل ابعاد کوچک، این دما برای کاربرانی که ترجیح می.دهند لپ.تاپ را روی پای خود قرار دهند کمی آزار دهنده خواهد بود. Z360 به يك فن هوشمند مجهز شده است كه ميزان نويز دستگاه را كنترل مي.كند. در نتيجه كاربران در حين كار با لپ.تاپ چندان متوجه صداي آن نخواهند شد.
در واقع شکل ظاهری این لپ.تاپ تا حدودی می.تواند گروه مخاطبان آن.را مشخص کند و به نظر می.رسد که در میان خانم.ها طرفداران بیشتری خواهد داشت و یک دلیل آن رنگ و ظاهر آن است. هرچند، صرف نظر از رنگ و شکلZ360 ، ویژگی.های ذکر شده در خصوص آن نشان دهنده این موضوع است که به یک گروه بخصوص محدود نخواهد شد. از آنجایی که سری Z360 برای فعالیت.های گرافیکی گسترده ساخته نشده است به کارگیری آن توسط کاربران این برنامه.ها و نیز طرفداران بازی.های کامپیوتری توصیه نمی.شود. از سوی دیگر وزن کم، صفحه کلید با ابعاد مناسب، عملکرد پردازنده و درگاه.های متعدد آن موجب می.شود که Z360 را به یک ابزار قابل اعتماد، کارآمد و سبک تبدیل کند و کاربران می.توانند همواره در طول روز آن.را به همراه داشته باشند و از امکانات و ویژگی.های آن بهره مند شوند. در ضمن ممکن است نوع پوشش براق بدنهZ360 Ideapad، آن.دسته از کاربرانی که از دیدن اثر انگشتان خود روی لپ.تاپ احساس خوبی نخواهند داشت به سمت مدل.های دیگر سوق دهد.

مزایا
وزن پایین، صفحه کلید با ابعاد مناسب، عملکرد خوب


معایب
باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه


مشخصات فنی
پردازنده: Core i3-380M با فركانس كلاك 2,53 گيگاهرتز و 3 مگابايت كاشه
حافظه:4 گيگابايت DDR3
هارد دیسک:500 گيگابايت با چرخش 5400 دور در دقيقه
كارت گرافيكي: Nvidia
نمایشگر:13,33 اينچ با نور پشتي LED

مطالب مرتبط آشنايي با لپ.تاپ HP G62 ( لپ.تاپ ) دنياي شيرين Command-Line ( مالتي مديا )
اسمارت.فوني كه لپ.تاپ مي.شود ( لپ.تاپ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ) لپ.تاپ IdeaPad ( لپ.تاپ ) لینوکس و ستاره.شناسی ( لپ.تاپ )
لپ.تاپ چيست؟ ( لپ.تاپ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ) نگاهي به 10 لپ.تاپ با طراحي برجسته ( لپ.تاپ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ) دنياي لپ.تاپ در تسلط اينتل ( لپ.تاپ ) بررسي لپ.تاپ Lenovo T400s ( لپ.تاپ - Thinkpad - Thinkpad - Lenovo - Lenovo - Lenovo ) Juno Pulse ( لپ.تاپ ) آشنايي با لپ.تاپ HP Pavilion dv6 3143 ( لپ.تاپ )
Lenovo IdeaPad U260 ( Lenovo - Lenovo - Lenovo - لپ.تاپ )
آشنايي با Lenovo ThinkPad Edge 14 ( Lenovo - Lenovo - Lenovo - Thinkpad - Thinkpad - لپ.تاپ ) Acer Aspire 5736Z ( لپ.تاپ ) آشنايي با Dell Vostro V3500 ( لپ.تاپ ) آشنايي با تبلت Lenovo Ideapad S10-3t ( Lenovo - Lenovo - Lenovo ) تركيبي از قدرت و زيبايي ( لپ.تاپ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ) راهنماي انتخاب لپ.تاپ بر حسب كاربرد ( لپ.تاپ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ) HP Pavilion dv6 3053 ( لپ.تاپ ) HP Pavilion dv6-3060ee ( لپ.تاپ )
مروري بر لپ.تاپ HP Pavilion dv6 3048 ( لپ.تاپ ) اينتل مك.آفي را خريد - 2 ( لپ.تاپ ) 10 فناوري برتر دهه - 5 ( لپ.تاپ ) Lenovo IdeaPad Y650 به بازار عرضه شد ( Lenovo - Lenovo - Lenovo ) غلاف تمام فلزي Lenovo ( Lenovo - Lenovo - Lenovo )






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن