تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813253307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/ليگ برتر فوتبال امارات -هفته ششم/گلزني مبعلي، معدنچي و ميداودي در شب پيروزي مدعيان


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: /ليگ برتر فوتبال امارات -هفته ششم/گلزني مبعلي، معدنچي و ميداودي در شب پيروزي مدعيان
تهران- خبرگزاري كار ايران
هفته ششم رقابت‌‏هاي فوتبال ليگ برتر امارات روز گذشته با برگزاري 6 ديدار پيگيري شد كه طي آن تيم‌هاي النصر، الجزيره، الاهلي،الوحده و العين مقابل حريفان خود به پيروزي رسيدند و دو بازي نيز با تساوي پايان يافت .
به گزارش ايلنا، در اين بازي ها تيم النصر در روزي كه رضا عنايتي را به‌ دليل مصدوميت در اختيار نداشت، با حضور معدنچي و نصرتي 3-1 الشباب را شكست داد. در اين ديدار مهرزاد معدنچي در دقيقه 35 با يك ضربه تماشايي گل دوم النصر را به ثمر رساند و دو گل ديگر اين تيم را محمد عمر وارد دروازه مدافع عنوان قهرماني كرد. ضمن اينكه گل اول النصر روي پاس معدنچي به ثمر رسيد.
همچنين تيم الاهلي در حضور نود دقيقه‌‏اي ميلاد ميداودي به يك برد ديگر دست يافت تا همچنان به صدرنشيني‌‏اش ادامه دهد. در اين بازي الاهلي در خانه خود موفق شد با نتيجه قاطع 3-صفر تيم قعر جدولي الخليج را شكست دهد. ميلاد ميداودي در دقيقه 88 گل سوم تيمش را وارد دروازه حريف كرد.ضمن اينكه باري و حسني ديگر گلزنان ميزبان بودند.
در شهر ابوظبي نيز الظفره در غياب مهدي رجب زاده مقابل الوحده به تساوي 1-1 دست يافت. گل الظفره روي پاس خطيبي و ضربه حسين سهيل به ثمر رسيد.
اما در شهر شارجه تيم الوصل با حضور ايمان مبعلي مقابل الشعب به نتيجه تساوي 2-2 دست يافت. در اين بازي مبعلي در دقيقه 40 از روي نقطه پنالتي گل اول تيمش را به ثمر رساند و اوليويرا در دقيقه 44 ديگر تيم الوصل را وارد دروازه حريف كرد. دو گل تيم الشعب را نيز گودين اترام و مروان زمامه وارد دروازه الوصل كردند.
در يك بازي پر برخورد نيز تيم العين در خانه با دو گل عجمان را با حضور سامره و كاظميان شكست داد. در اين ديدار خورخه والديدياي شيليايي هر دو گل ميزبان را وارد دروازه حريف كرد. در اين بازي محمد زهران در دقيقه 44 و صبري جميل در دقيقه 85 از تيم عجمان با دريافت كارت قرمز از زمين بازي اخراج شدند. ضمن اينكه علي سامره در دقيقه 75 تعويض شد.
در آخرين ديدار تيم الجزيره برابر ميزبانش الشارجه به برتري پرگل 4-صفر دست يافت.
با اين نتايج الاهلي با 15 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي العين با 14 و الجزيره با 13 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
پايان پيام

كد خبر: 457186
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن