تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816675911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقش گازدر‪۲۰‬سال آينده درتامين انرژي دنيا رشدزيادي مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نقش گازدر‪۲۰‬سال آينده درتامين انرژي دنيا رشدزيادي مي‌يابد
اقتصاد. انرژي و نيرو. نمايشگاه بين‌المللي گاز . كيش
كيش - قائم مقام مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي گفت : گاز طي ‪ ۲۰‬سال آينده به عنوان سوخت جايگزين نقش مهمي در تامين انرژي مورد نياز و توسعه صنايع نفت و پتروشيمي جهان ايفا خواهد كرد.

به گزارش ايرنا، رضا افشين سه شنبه شب در مراسم افتتاح پنجمين نمايشگاه بين‌المللي انرژي ، اضافه كرد: براساس پيش بيني‌هاي به عمل آمده طي ‪۲۰‬ سال آينده ، نياز به نفت به بيش از دو برابر مصرف كنوني افزايش خواهد يافت و كشورهاي نفت خيز منطقه خليج فارس حدود ‪ ۶۰‬درصد از تقاضاي جهاني را تامين خواهند كرد.

وي با بيان آنكه در زمان حاضر تنها حدود پنج درصد انرژي به مواد پتروشيميايي تبديل مي‌شود، نقش پتروشيمي را در توسعه و شكوفايي ديگر صنايع بسيار مهم عنوان كرد.

وي با اشاره به روند تكامل صنعت پتروشيمي در كشور، گفت : پس از پايان جنگ تحميلي و با توجه به منابع عظيم نفت و گاز، اقدام‌هاي زيادي در خصوص توسعه صنعت پتروشيمي آغاز شد به طوري كه از سال ‪ ۶۷‬تا ‪ ۷۶‬تعدادي از واحدهاي پليمري ، كود شيميايي و آروماتيكي در نقاط مختلف كشور نصب و به توليد رسيد. #‪;۱۶۰‬
اين مقام مسئول در صنعت پتروشيمي كشور، اظهار داشت : پس از سال ‪ ۷۶‬روند توسعه صنعت پتروشيمي شتاب بيشتري گرفت و ميزان توليد واقعي اين بخش به حدود ‪ ۲۵‬ميليون تن رسيد.

افشين با بيان آنكه ميزان توليد اين بخش تا پايان امسال به ‪ ۳۰‬ميليون تن مي رسد، پيش بيني كرد: توليد فرآورده‌هاي پتروشيمي كشور تا پايان سال آينده تا ‪ ۴۰‬ميليون تن افزايش يابد.

وي در اين مراسم كه با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و ديگر فعالان صنايع نفت و گاز كشور تشكيل شد، گفت : ظرفيت نصب شده در اين بخش ‪۵۰‬ ميليون تن است كه در سال‌هاي بعد اين ميزان محقق خواهد شد.

وي اضافه كرد: ميزان توليد پليمر كشور اكنون به ‪ ۱/۵‬ميليون تن رسيده كه اين ميزان تا پايان برنامه پنجم به ‪ ۱۰‬ميليون تن خواهد رسيد.

قائم مقام مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي ادامه داد: اين شركت همگام با سياست‌هاي دولت در حمايت از صنايع كوچك و متوسط و توسعه متوازن در تمام نقاط كشور حركتي گسترده را جهت ساختارسازي و حمايت از ايجاد واحدهاي پايين دستي آغاز كرده است .

افشين از تصويب دستورالعمل نظارت كامل بر خريدهاي خارجي در جهت حمايت از ساخت داخل در صنايع پتروشيمي خبر داد و گفت : دستورالعمل مذكور پس از تصويب و تشكيل كارگروه نظارت بر خريدهاي خارجي با همكاري شركت كالاي پتروشيمي و كليه مجتمع‌هاي عملياتي و دفاتر خريد خارج كشور، اجرايي شده است .

وي اضافه كرد: تاكنون بيش از هزار درخواست خريد خارجي در كارگروه مذكور مورد بررسي قرار گرفته كه به علت امكان ساخت داخل براي بيش از ‪ ۲۱‬درصد درخواست ها، از ادامه خريد خارجي آنها جلوگيري شده و مراحل ساخت از طريق شركت‌هاي سازنده داخلي در حال پيگيري و اقدام است .

پنجمين نمايشگاه بين‌المللي انرژي به مدت چهار روز درمركز نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كيش برپا شده است .ك /‪۲‬
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن