تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817097535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه هاي جشن سي سالگي انقلاب تشريح شد تدوين كارنامه علمي و راه اندازي 30 مركز اسناد شهداي انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: برنامه هاي جشن سي سالگي انقلاب تشريح شد تدوين كارنامه علمي و راه اندازي 30 مركز اسناد شهداي انقلاب
سرويس فرهنگ و معارف-
رئيس ستاد پاسداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب با اشاره به برنامه دستگاه هاي مختلف در حوزه هاي استاني، ملي و بين المللي، از طرح تدوين و انتشار كارنامه علمي انقلاب اسلامي از سوي دانشگاه تهران و راه اندازي 30 مركز اسناد مربوط به شهداي انقلاب اسلامي خبر داد.
جلسه هماهنگي سازمان ها و دستگاه هاي مختلف ستاد پاسداشت سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي با حضور نمايندگان تام الاختيار وزارتخانه ها، استانداري ها و دستگاه هاي دولتي وعمومي در وزارت كشور برگزار شد. دراين جلسه حجت الله ايوبي، رئيس ستاد سي امين يادمان مردانگي و غيرت (سيمرغ) اظهار كرد: امسال براي بزرگداشت سي امين سال پيروزي انقلاب ، نظام جمهوري اسلامي و شخص رئيس جمهور عزم و اراده راسخي دارند تا بتوانيم در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب دستاوردهاي مبارك سه دهه گذشته را با زمان و ادبيات قابل فهم و قابل استفاده اي براي داخل و خارج از كشور مطرح كنيم.
وي افزود: يقين داريم موج تبليغاتي رسانه هاي خارجي عليه انقلاب اسلامي شدت خواهد گرفت چرا كه در دوراني كه نظام و دموكراسي غربي، بي بديل به نظر مي رسيد و سرنوشت محتوم بشريت معرفي مي شد، يك مدل جديد از حكومت عرضه كرديم كه نظام غرب را به چالش مي طلبد.
رئيس ستاد سيمرغ در توضيح برنامه هاي تدارك ديده شده براي ايام پيروزي انقلاب اسلامي گفت: در يك بخش، برنامه هايي كه به ميمنت ومباركي رسيدن سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي كليد مي خورد و اين ايام همزمان با كليد خوردن چند پروژه است. وي افزود: امسال در تمام شهرها، روستاها و مراكز استان ها از شوراهاي شهر و استان ها و شهرداري ها خواستيم نقاط تاريخي انقلاب را كه در تاريخ انقلاب نقش ويژه اي داشته اند و اتفاقاتي در آن ها افتاده است شناسايي كنند كه اميدواريم بتوانيم تمام اماكن تاريخ انقلاب را شناسايي و مستندسازي و تابلويي در آن ها نصب كنيم تا هويتشان به همه بيشتر شناسانده شود.
ايوبي در ادامه با اشاره به فعاليت هاي وزارتخانه ها در خصوص سي امين سال انقلاب افزود: نمايشگاه بزرگي از دستاوردهاي وزارتخانه ها در طول اين 30 سال به شكل قابل قبول برگزار خواهد شد. هم چنين پيشرفت هاي وزارت دفاع نيز در تمام استان ها به نمايش گذاشته خواهد شد. وي گفت: دانشگاه تهران هم سعي مي كند كارنامه علمي انقلاب اسلامي را تدوين و منتشر كند.
رئيس ستاد سيمرغ در ادامه با بيان اين كه تمام روابط عمومي هاي دستگاه ها و سازمان هاي مختلف از مدتي قبل بسيج شده اند و در حال ساختن مستندهايي هستند، افزود: به آنها توصيه كرده ايم از كارگردان هاي برجسته مستندساز استفاده و با فرمتي كه به آنها ارايه داده ايم كارها را به چند زبان تهيه كنند. همچنين پس از آن جشنواره اي برگزار مي كنيم و به كارهاي برتر جوايزي مي دهيم.
ايوبي به اقدامات بنياد شهيد در مراسم بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و راه اندازي 30 مركز اسناد مربوط به شهداي انقلاب اسلامي را از جمله آنها برشمرد و گفت: در همايش تجليل از خادمان انقلاب اسلامي نيز از تمام مديريان خدوم با تمام سلايق مختلف دعوت و از آنها تقدير مي كنيم.
ايوبي در ادامه با اشاره به طرح ملي 900 و تاكيدات مكرر رئيس جمهور دراين خصوص، افزود: رئيس جمهور اوايل امسال اعلام كردند تمام استان ها بايد حداقل 30 طرح بزرگ استاني را آماده بهره برداري كنند كه پيرو آن استان هاي مختلف 30 طرح برتر خود را آماده كرده اند و اعلام مي كنند كه نهايتا حداقل 900 پروژه در كشور در يكساعت و روز مشخص افتتاح مي شود و براي آن جشن ملي برگزار مي كنيم.
رئيس ستاد سيمرغ با اشاره به اينكه نمايشگاه نوآوري و شكوفايي از سوي بنياد ملي نخبگان برگزار مي شود، گفت: در نظر داريم در روز ورود حضرت امام(ره) نيز در ترمينال شماره يك كه محل ورود حضرت امام(ره) بوده است برنامه ويژه اي داشته باشيم كه وزارت راه در حال تدارك آن است. هم چنين يك گروه فرانسوي- ايراني برنامه اي اجرا خواهند كرد. برخي از سرودهاي آن سال اجرا خواهد شد و در تلاش هستيم از جمعي از اهالي نوفل لوشاتو نيز دعوت كنيم.
ايوبي با اشاره به برنامه هاي متنوع سازمان تربيت بدني، افزود: با سازمان ثبت احوال نيز هماهنگي هايي انجام شده تا كساني كه جشن تولد 30 سالگي شان در 10 روز دهه فجر است از سوي رئيس جمهور در روز اول نامه اي دريافت كنند و در روزهاي بعدبا امضاي وزرا تولدشان تبريك گفته شود، ضمن اين كه با صدا و سيما نيز هماهنگي هايي شده است كه اين مراسم تولد را در شهرستان هاي مختلف گرامي بدارند.
وي گفت: تمبرهاي 30 ساله انقلاب نيز منتشر خواهد شد و هماهنگي شده است كه 30 ميدان مين پاكسازي شود و 30 روستاي نمونه كشور نيز معرفي شوند. هم چنين جشن ريشه كني بي سوادي و ريشه كني بيماريهاي واگيردار را برگزار خواهيم كرد.
رئيس ستاد سيمرغ در ادامه، برگزاري همايش فرهنگ اقوام اسلامي را از ديگر برنامه هاي دهه فجر برشمرد و افزود: مقدمات برگزاري همايش حوزه هاي علميه نيز فراهم شده است. در ضمن به عنوان آرزو در تدارك تهيه شهرك سينمايي انقلاب اسلامي هستيم.
وي تاكيد كرد: برنامه ها بايد مردمي باشد و بخش قابل توجهي از كارها توسط آنها انجام شود كه در اين رابطه دست ياري خود را به سوي سازمان هاي مردم نهاد دراز مي كنيم.
ايوبي در ادامه با تاكيد بر لزوم حضور بانوان گفت: يكي از حرف هاي نشنيده جمهوري اسلامي براي جهان تحولي است كه در وضعيت زنان در كشور ما به وجود آمده است. در اين زمينه ايران جزو پرافتخارترين كشورهاست كه اين افتخار به بركت حضور امام(ره) فراهم آمده است؛ روزي كه حضرت امام(ره) فرمودند زنان در راهپيمايي ها شركت كنند و در زمان جنگ نيز فرمودند زنان مي توانند در جبهه هاي نبرد حضور يابند و حضوري با حفظ كرامت خانواده در تمام امور داشته باشند.
ايوبي درباره هزينه هاي انجام اين فعاليت ها نيز گفت: بخش عمده اين هزينه ها در خود استان ها تامين مي شود. براي برنامه هاي بزرگ و سنگين نيز از دولت كمك خواستيم كه قول مساعد داده اند.
وي هم چنين درباره تداخل برخي برنامه ها با جشنواره فيلم فجر گفت: وزارت ارشاد اعلام كرده است تمام برنامه هايش داراي رويكرد پيروزي انقلاب اسلامي است و در كنار اين جشنواره ها قرار نيست برنامه ديگري برگزار شود.
رئيس ستاد سيمرغ هم چنين در پاسخ به اين پرسش كه در بخش بين المللي چه فعاليتي صورت مي گيرد؟ گفت: يكي از مشكلات، نبود اقلام و بسته هاي كافي فيلم، سي دي و نمايشگاه است؛ از اين رو با تمام دستگاه ها قرار گذاشتيم بهترين كارها با نگاه بين المللي انتخاب و بسته بندي و در كشورهاي مختلف با برگزاري نمايشگاه ارايه شود.
ايوبي در پايان درباره همايش بين المللي امام(ره) گفت: موسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره) براي برگزاري همايش و كنگره بين المللي امام خميني اعلام آمادگي كرده است.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن