تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815180049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش شیخ الاسلامی از طرح دوركاري در وزارت كار


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وزیر کار و اموراجتماعی گفت: خوشبختانه از زمان اجرای طرح دورکاری کارکنان در وزارت کار، وضعیت بسیار مناسبی حاکم است و سیستم ارباب رجوع و پاسخگویی به آن با این کار تقویت شده است.به گزارش باشگاه خبرنگاران،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛عبدالرضا شیخ الاسلامی درباره وضعیت اجرای طرح دورکاری در وزارت کار گفت: خوشبختانه از زمان اجرای این طرح در وزارت کار وضعیت بسیار مناسبی حاکم است و کارها به خوبی پیش می رود. مشکلی هم نداریم و تجربه بسیار موفقی بود.
وی افزود: با مرور زمان و رفع برخی از کاستی هایی که به طور طبیعی در چنین اقدام تحولی وجود دارد، به یک وضعیت بهتری در وزارت کار دست پیدا می کنیم و درآینده نه چندان دورهم کمیت وهم کیفیت فعالیت ها در وزارتخانه افزایش می یابد.
وزیر کار و امور اجتماعی در ادامه با اشاره به تدابیری که برای اجرای موفقیت آمیز این طرح اندیشیده شده است، گفت: بیشتر اقدامات مربوط به گردش کارها به نحوه صحیح تر، روان تر و ایجاد زیر ساخت های ارتباطی و تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز برای فراهم سازی شرایط کار از راه دور وهمچنین ایجاد بعضی از ضوابط و مقررات که به اجرای این طرح کمک می کند، بوده است.
شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر افراد به طور متناوب دور کار هستند و این طور نیست که وقتی یه نفر دورکار شد، تمام طول هفته به این صورت کار کند. بلکه برخی از روزهای هفته و یا ماه و یا در بعضی از ساعات روز به صورت دورکاری وظایف خود را انجام می دهد.
وی افزود: ساعات دیگری هم که نیازی به هماهنگی، برگزاری جلسات، تبادل اطلاعات وجود دارد، و همین طور کارهایی که باید در وزارتخانه انجام شود، افراد بر سر کارهای خود حاضر هستند و دورکاری به صورت مطلق نیست.
وزیر کار و امور اجتماعی رسیدگی به کار ارباب رجوع را از ویژگی های این طرح عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح از نظر ارباب رجوع هم مشکلی ایجاد نمی شود زیرا سیستم ارباب رجوع و پاسخگویی به آن با این کار تقویت شده است و پاسخگویی و رسیدگی به کار ارباب رجوع را در اولویت برنامه های دورکاری قرار داده ایم. یعنی تلاش کرده ایم که بخاطر دورکاری مشکلی در باب پاسخگویی به ارباب رجوع به وجود نیاید بلکه با اجرای این طرح وضعیت نیز بهتر از گذشته باشد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن