تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806422950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري بيماري كه پزشك معالجش را به مرگ تهديد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت، بيماري را كه سعي داشت با تهديد به مرگ پزشك معالج خود مبلغ 50 ميليون تومان بدست آورد را دستگير كردند.
به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بهمن ماه سالجاري، يک متخصص و جراح صورت با مراجعه به دادسراي امور جنايي با طرح شکايتي عنوان كرد: از سوي يکي از بيماران خود به نام اشکان، تهديد به مرگ شده. است که در صورت پرداخت نکردن پول مورد درخواست وي به مبلغ 50 ميليون تومان، من و خانواده.ام امنيت جاني نخواهيم داشت.
با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران، پرونده با موضوع تهديد به قتل و اخاذي به عنف در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با مراجعه شاکي پرونده به اداره شانزدهم پليس آگاهي، وي در مورد شکايت خود به کارآگاهان گفت: چندي پيش جواني حدودا 30 ساله به نام اشکان به مطب پزشکي من در منطقه سعادت.آباد مراجعه کرد و در حالي که به علت تصادف رانندگي از ناحيه صورت و بيني دچار آسيب.ديدگي بسيار شديد شده بود، از من تقاضاي ترميم صورت خود را کرد و من نيز با تشکيل پرونده پزشکي و انجام معاينات متعدد پزشکي، در چندين نوبت اقدام به جراحي صورت او کرده و در پايان نيز، نتيجه عمل بسيار مطلوب و مورد رضايت شخص بيمار قرار گرفت.
پزشک متخصص در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در طول انجام اقدامات ترميمي و چندين نوبت عمل جراحي لازم بر روي صورت بيمار و مراجعات بيمار به مطب، اشکان به بهانه.هاي مختلف در خصوص وضعيت نامناسب مالي خود با من صحبت مي.کرد؛ من نيز که تحت تأثير صحبت.هاي او قرار گرفته بودم براي کمک، تصميم گرفتم تا مبلغي را که در طول درمان خود پرداخت کرده بود به او بازگردانم و به اين ترتيب در آخرين جلسه ملاقات به عنوان بيمار و پزشک، مبلغي در حدود 3ميليون و 500هزار تومان را بازپرداخت کردم.
به گزارش ايسنا، پزشک مالباخته درمورد پرداخت 15 ميليون تومان به اشکان گفت: پس از گذشت يک سال، ناگهان
تماس.هاي تهديدآميزي با من گرفته مي.شد که در ادامه اين تماس.ها متوجه شدم که فرد تماس گيرنده همان بيمار قديمي خودم اشکان است. او در تماس.هاي خود مدعي شده بود که آدرس محل سکونت و مشخصات تمامي اعضاي خانواده.ام را شناسايي کرده و در صورتي که مبلغ مورد درخواست او را پرداخت نکنم، اعضاي خانواده.ام تأمين جاني نخواهند داشت؛ من که در آن شرايط بسيار نگران سلامت اعضاي خانواده شده و تصور مي کردم که صرف يک تهديد باعث پيگيري از سوي پليس انجام نخواهد شد تصميم گرفتم تا مبلغ مورد درخواست را به او پرداخت كنم و به اين ترتيب مبلغ 15 ميليون تومان را در قالب چک و در داخل مطب خود به او پرداخت کردم.
پزشک مالباخته با اشاره به اين موضوع که احتمال همدستي افراد ديگري نيز با اشکان وجود دارد، گفت: زماني که براي گرفتن 15 ميليون تومان به کلينيک پزشکي من مراجعه کرده بود مدعي شد که به همراه چند نفر مسلح آمده و اين افراد در داخل ماشين منتظر او هستند تا در صورت هرگونه اتفاقي به کمک او بيايند.
مالباخته درمورد تصميم خود براي شکايت از متهم متواري پرونده گفت: پس از پرداخت مبلغ 15 ميليون تومان فکر مي.کردم که مزاحمت.هاي اشکان به پايان رسيده اما پس از مدتي، بار ديگر تماس.هاي وي از سر گرفته شد و اين بار او پرداخت مبلغ 50 ميليون تومان را از من مطالبه کرد. براي همين بلافاصله تصميم گرفتم تا با طرح شکايتي، موضوع را از طريق پليس و مراجع قضايي پيگيري كنم.
کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که چک صادر شده از سوي مالباخته به مبلغ 15 ميليون تومان در يکي از شعبات بانکي نقد شده است؛ با مراجعه کارآگاهان به شعبه بانکي و بررسي تصاوير دوربين.هاي مداربسته هويت متهم متواري از سوي مالباخته مورد شناسايي قرار گرفت.
کارآگاهان در ادامه تحقيقات پليسي متهم را در حوالي ميدان ونک دستگير كرده و به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل کردند.
در ادامه تحقيقات پليسي انجام شده، متهم صراحتا به تهديد به قتل پزشک و خانواده.اش و همچنين اخاذي به عنف اعتراف کرد و در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: تهديدهاي من در حد يک دروغ بزرگ بود اما زماني که وضعيت مالي مناسب پزشک معالج خود را ديده و متوجه شدم که مي.توانم به راحتي از او اخاذي کنم تصميم گرفتم تا با تهديد او و اعضاي خانواده.اش اقدام به اخاذي ميليوني از او كنم.
به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي.زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر گفت: برابر تحقيقات تخصصي انجام شده در اين پرونده مشخص شده است که ادعاي متهم مبني بر همدستي چندين فرد با وي در اخاذي از پزشک مالباخته صرفا يک دروغ بزرگ و براي ترساندن مالباخته بوده و اساسا چنين افرادي وجود خارجي ندارند.
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان اين خبر افزود : درحال حاضر تحقيقات تکميلي درباره اين پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار دارد و متهم با قرار قانوني، براي شناسايي ديگر جرايم احتمالي، در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن