تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي همايشي:مشكلات مطبوعات اردبيل بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طي همايشي:مشكلات مطبوعات اردبيل بررسي شد
اردبيل - خبرگزاري مهر: طي همايشي يك روزه در اردبيل، مشكلات و تنگناهاي مطبوعات محلي اين استان بررسي و به رفع اين مشكلات تاكيد شد .

به گزارش خبرنگار مهر در اردبيل بعد از ظهر امروز همايش بررسي مشكلات مطبوعات اردبيل با حضور مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، مديران و سردبيران نشريات محلي در تالار بيضاء برگزار شد.

در اين همايش مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با بيان اينكه در حال حاضر 33 عنوان نشريه در اردبيل منتشر و در اختيار اهالي فرهنگ قرار مي گيرد، افزود: استان اردبيل به لحاظ تعداد نشريات محلي رتبه چهاردهم كشور را به خود اختصاص داده است.

عظيم ابراهيم پور اضافه كرد: همچنين 167 نفر نيز بعنوان اعضاي هيئت تحريريه و خبرنگار در نشريات محلي، نمايندگي خبرگزاريها و روزنامه هاي سراسري فعاليت مي كنند.

ضعف مالي، مهمترين مشكل مطبوعات محلي است

وي ضعف بنيه مالي را مهمترين مشكل فراروي مطبوعات محلي استان اعلام كرد و ابراز داشت: اگر چه سرمايه ي اصلي مطبوعات، دفاع از ارزشهاي اسلامي و انقلابي است، اما بايد تلاش كنيم تا مشكلات مالي مطبوعات محلي نيز حل گردد.

ابراهيم پور در ادامه با ابراز خرسندي از تاسيس دانشكده خبر در اردبيل، نقش اين مركز را در پرورش استعدادها و آموزش متوليان مطبوعاتي مهم دانست و خواستار حمايت بيشتر مسولين استاني از نشريات محلي شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه مطبوعات بعنوان يك رسانه عمومي از ارزش و جايگاه خاص و والايي برخوردار مي باشد، تصريح كرد: وجود نشريات در جامعه يك امر ضروري و انكار ناپذير است.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به كاركردهاي مطبوعات در تنوير افكار عمومي حال حاضر جهان اشاره و جامعه بدون مطبوعات را جامعه اي دانست كه در آن آگاهي و اطلاع رساني نمود ندارد.

همچنين در اين همايش برخي از مديران مسئول و سردبيران نشريات محلي با بازگويي مشكلات حوزه فعاليت خود خواستار حمايت جدي مسئولين استاني از نشريات محلي شدند.

ضعف بنيه مالي، عدم وجود روزنامه در استان، نحوه ارجاع آگهي ها, عدم همكاري مطلوب روابط عمومي دستگاههاي اجرايي با نشريات، مشكلات خدمات چاپي، آموزش و بيمه خبرنگاران از جمله مسائل مطرح شده در اين همايش بود.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن