تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812645244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرنخ کور در جنایت 18ساله


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: قدس: مرگ معمایی یک کامیون.دار که 18 سال پیش قربانی سرنوشت هولناکی شده است، هنوز در هاله.ای از ابهام قرار دارد.

یک کامیون. فرسوده در پارکینگی پیدا شده است که با وجود شباهت زیاد به خودروی این مرد، راز دیگری را پیش روی باز.پرس قرار داده است. دی ماه سال 1371 کامیون.دار جوانی برای بار زدن به محل بارگیری در شهر.ری رفت؛ این در حالی بود که مرد جوان به خانواده.اش اطلاع داده بود بزودی به خانه.اش در رشت بازخواهدگشت.

چند روزی از آخرین تماس مرد 37 ساله می.گذشت اما هیچ خبری از او نبود. زن جوان همه.جا را زیر پا گذاشت و با دوستان و آشنایان تماس گرفت ولی نتوانست ردی از همسرش پیدا کند. عباس که بتازگی بنز 911 را خریده بود، قصد داشت پلاک خودرواش را برای بار.گیری دوطرفه قرمز کند که به صورت مرموزی ناپدید شده بود. وقتی زن جوان هیچ اطلاعی از سرنوشت شوهرش به.دست نیاورد پلیس را در جریان گذاشت. تحقیقات میدانی نشان می.داد عباس پس از بارگیری در شهر.ری به بنگاه خرید خودرویش رفته و مدارکش را برای تعویض پلاک کامیون ارائه کرده و از آنجا به سمت رشت حرکت کرده است.

در حالی که تحقیقات درباره ناپدید شدن مرد 37 ساله ادامه داشت، پلیس رشت در جریان یک جنایت خونین قرار گرفت. وقتی اکیپی از ماموران دایره جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل پا به قتلگاه گذاشتند با جسد مردی 37 ساله روبه.رو شدند که قربانی انگیزه.ای خاموش شده بود.
تحقیقات نشان داد این مرد با ضربات چاقو و سنگ به کام مرگ فرورفته است. با به.دست آمدن مدارک شناسایی وی وقتی مشخص شد این مرد ابوالقاسم نام دارد و همان مرد کامیون.داری است که 18 روز پیش به صورت مرموزی ناپدید شده است، تحقیقات برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل کلید خورد.

همسر قربانی به ماموران گفت: شوهرم بتازگی کامیونی از يك بنگاه در تهران خریده و بار جو زده بود تا در رشت آن.را خالی کند. با من تماس گرفت و گفت: قرار است پلاک سفید خودرواش را به قرمز تغییر دهد تا بتواند دوطرفه بار بگیرد و سپس به سمت رشت بيايد. 2 روز از این ماجرا گذشته بود ولی هیچ خبری از شوهرم نشد. ابتدا تصور کردم به.خاطر برف و باران در جاده گیر کرده است. با دوستان و آشنایان تماس گرفتم ولی نتوانستم اثری از وی پیدا کنم. ابوالقاسم هرگاه اتفاقی می.افتاد از تلفن بین.راهی تماس می.گرفت و مرا در جریان می.گذاشت ولی این.بار هیچ تماسی با من نگرفت به همین خاطر پلیس را در جریان گذاشتم. با ادعاهای زن جوان ردیابی قاتل مرموز در دستور کار پلیس قرار گرفت ولی هیچ سرنخی از عاملان قتل راننده بنز 911 وجود نداشت.

18 سال بعد

18سال از این حادثه می.گذشت، همسر این مرد در سفری به حرم حضرت.عبد.العظیم(ع) ناگهان کامیونی را دید که شک نداشت متعلق به همسرش است. این بنز 911 که در پارکینگی در مسیر شهر.ری پارک شده بود، سال.ها در آنجا متوقف بود.

وقتی همسر قربانی این کامیون را دید خواست به داخل پارکینگ برود تا از نزدیک آن را ببيند ولی صاحب پارکینگ اجازه ورود به محوطه را به او نداد. زن 53 ساله به دادسرای شهر.ری مراجعه کرد و وقتی ماجرای این داستان عجیب را بازگو کرد، تیمی از ماموران متخصص دستور یافتند به تحقیق میدانی دست بزنند. تحقیقات نشان می.داد کامیون فرسوده 18 سال پیش در این پارکینگ متوقف شده است ولی با وجود شباهت زیاد به خودروی ابوالقاسم که حتی لیوان و حوله.اش در اتاقک کامیون وجود داشت، شماره شاسی و پلاک خودرو با کامیون مرد قربانی فرق داشت.

ابوالقاسم که در سال 71 بار گندم داشت حالا پس از 18 سال بار کامیون یک ژیان قرمزرنگ فرسوده بود. این پیچیدگی در حالی پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت که همه شاخه.های تخصصی نشان می.داد این کامیون همزمان با به قتل رسیدن ابوالقاسم در این پارکینگ رها شده است و به احتمال زیاد متعلق به وی بوده که آن را به صورت قسطی خریده بود و راز اصالت نداشتن شماره شاسی این کامیون خود یک معمای دیگری را پیش روی پلیس قرار داد.

بدین ترتیب ردیابی صاحب خودروی ژیان که آن هم 18 سال پشت این کامیون بوده است در دستور کار تیم تحقیق قرار گرفت و صاحب آن با تایید اینکه ژیان وی از 18 سال پیش ناپدید شده است، تمایلی برای پیگیری آن و گرفتن خودرواش نداشت.

گره کور این پرونده با تحقیقات قضایی و پلیسی باز خواهد شد تا پرده از سرنوشت خاموش مرد کامیوندار برداشته شده و عاملان این جنایت قدیمی به دام افتند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن