تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم فریب آگهی های تبلیغاتی را نخورند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاری ایسکانیوز:رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری چهار کلاهبردار به شهروندان توصیه کرد صرفاً به لحاظ درج آگهی های مختلف از سوی افراد حقیقی یا حقوقی در جراید به آنها اعتماد نکنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز "و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ محمد اسدی فرد صبح امروز در این باره به خبرنگار ما گفت: در پی اطلاع پلیس مبنی بر اینکه افرادی با توزیع بروشورهای تبلیغاتی فروش غیرقانونی اراضی مزروعی بنام اراضی مسکونی در شهر زنجان موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات انجام شده پلیس دریافت یک زن و شوهر اهل و ساکن مشهد با همکاری دو نفر دیگر با فریب مردم اقدام به فروش زمین هایی را در مشهد کرده اند و از این بابت مبالغ زیادی را کلاهبرداری کرده اند.
این مقام مسئول ادامه داد: این افراد شیاد با توزیع بروشورهایی ادعا می کردند که بدون پیش پرداخت هر قطعه زمین 250 متری را فقط پنج میلیون تومان در بهترین نقطه شهر مشهد به فروش می رساندند که با این طریق مردم را فریب می دادند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان گفت: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران هر چهار نفر اصلی این باند کلاهبرداری شناسائی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
سرهنگ اسدی فرد به شهروندان توصیه کرد: قبل از انعقاد قرارداد یا پرداخت هر گونه وجه از صلاحیت صاحبان آگهی و قانونی بودن فعالیت آنها اطمینان حاصل کنند چرا که کلاهبرداری به شیوه های مختلف ناشی از عدم دقت و اعتماد بیجای برخی از شهروندان در معاملات صورت می گیرد بنابراین مردم با انجام معاملات در مراجع رسمی و شناخت فروشنده و اطمینان از او می توانند مانع از بروز این جرم شوند.
وی تصریح کرد : مردم باید هوشیار باشند و از ساده نگری پرهیز کنند، این حق خریدار است که طرف معامله را شناخته و در زمان معامله از فروشنده مدارک شناسایی درخواست گردد که متاسفانه این ملاحظات از سوی بسیاری از مردم لحاظ نمی شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن