تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816742085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصادف ساختگی برای قتل شوهر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مردی كه در جریان تصادف ساختگی، شوهر زن مورد علاقه اش را كشته بود تا با وی ازدواج كند، پس از ۶۹ روز در محله خزانه تهران دستگیر شد.
به گزارش «جام جم»، ساعت ۳۰ / ۵ بامداد آذرماه زنی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از پیدا كردن جسد شوهرش در خیابان خبر داد.
ماموران كلانتری ۱۳۰ نازی آباد با عزیمت به محل حادثه واقع در خیابان تندگویان، با جسد مردی جوان مواجه شدند و با هماهنگی قضایی، آن را به پزشكی قانونی انتقال دادند. زن جوان هم به كلانتری منتقل و بازجویی شد.


قاتل، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت
زن جوان به پلیس گفت: شب گذشته مردی ناشناس در تماس تلفنی با شوهرم، از او خواست برای تحویل گرفتن بسته ای كه برای وی ارسال شده است، به یكی از محله ها برود. شوهرم نیز به همین منظور از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.
وی ادامه داد: همراه خواهرشوهرم و همسرش به جستجوی او پرداختیم و پس از جستجوی فراوان در حال بازگشت به خانه بودم كه با جسد شوهرم ـ صادق ـ در حاشیه خیابان روبه رو شدم و به نظر می رسد او تصادف كرده است.
با تشكیل پرونده ای در این ارتباط، تحقیقات ماموران كلانتری آغاز شد.


نظریه پزشكی قانونی، خبر از جنایت می داد
چند روز بعد وقتی نظریه پزشكی قانونی در اختیار پلیس قرار گرفت، معلوم شد مرد جوان بر اثر تصادف ساختگی و به عمد كشته شده است.
با مشخص شدن این موضوع، همسر مقتول دوباره بازجویی شد، اما همچنان مدعی بود شوهرش تصادف كرده و به قتل نرسیده است.
بنابراین با دستور قضایی بازپرس شاهنگیان، در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، پرونده قضایی به اداره ۱۰ آگاهی تهران ارسال و تحقیقات آغاز شد. كارآگاهان جنایی در ادامه دریافتند مقتول و همسرش با هم اختلاف داشته اند و زن جوان قصد جدایی از شوهرش را داشته است.
با به دست آمدن این اطلاعات، كارآگاهان بار دیگر به بازجویی از همسر مقتول به نام سمیه پرداختند كه وی اعتراف كرد مردی به نام پرویز، شوهرش را به قتل رسانده است.


ارتباط پنهانی، آغاز یك جنایت بود
زن متهم به پلیس گفت: من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم. ۶ ماه پیش هنگام خرید در یك فروشگاه با مردی به نام پرویز آشنا شدم و ارتباطمان شكل گرفت. در ادامه او از من خواستگاری كرد و می خواست با من ازدواج كند.
متهم اضافه كرد: بناچار واقعیت زندگی ام را با پرویز در میان گذاشتم و قرار شد قبل از هر اقدامی، از شوهرم جدا شوم؛ اما او ـ صادق ـ حاضر به طلاق دادن من نبود. من نیز از پرویز كمك خواستم. او گفت در یك تصادف ساختگی، شوهرم را به قتل می رساند.
زن متهم ادامه داد: پرویز به بهانه تحویل دادن بسته ای، شوهرم را از خانه بیرون كشید و حوالی منزلمان با خودروی پرایدش او را زیر گرفت و جسدش را در خیابان رها كرد و متواری شد.


بازداشت عامل جنایت
سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: در پی اعتراف زن جوان، پرویز
ـ عامل جنایت ـ تحت تعقیب پلیس قرار گرقت و پس از ۶۹ روز عاقبت در مخفیگاهش در خیابان ابریشم واقع در خزانه تهران شناسایی و بامداد روز سه شنبه گذشته دستگیر شد.
محمدیان افزود: متهم به قتل با انتقال به اداره ۱۰ آگاهی تهران در بازجویی به قتل صادق اعتراف و عنوان كرد او را در جریان تصادف ساختگی كشته است.
بنابراین گزارش، عامل جنایت و همدستش ـ همسر مقتول ـ با قرار قانونی بازپرس شاهنگیان، رئیس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شدند. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن