تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820910340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان نظام دامپزشكي در پاسخ به ايسكانيوز: افزايش تعرفه هاي خدماتي دامپزشكان بازار سياه به وجود نمي آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس سازمان نظام دامپزشكي در پاسخ به ايسكانيوز: افزايش تعرفه هاي خدماتي دامپزشكان بازار سياه به وجود نمي آورد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس سازمان نظام دامپزشكي گفت: افزايش تعرفه هاي خدماتي دامپزشكان بازار سياه به وجود نمي آورد.
دكترسيدمحمد آقاميري رييس نظام دامپزشكي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در پاسخ به مطلب فوق گفت: درتاريخ 24 شهريور 87 افزايش تعرفه هاي خدمات آزمايشگاهي درماني و بهداشتي در بخش غيردولتي به تصويب هيات دولت رسيد كه قدم بزرگي براي دامپزشكان بود.
وي ادامه داد: اين بخشنامه توسط معاون اول رييس جمهور درتاريخ 15 آبان ماه سال جاري به وزارت جهاد كشاورزي ابلاغ شد و درحال حاضر منتظر امضاي وزير جهاد است تا به سازمانهاي زيرمجموعه ابلاغ شود.
آقاميري بابيان اينكه تعرفه هاي نظام دامپزشكي خاصه بخش خصوصي است گفت: اين تعرفه ها توسط فرمول خاصي محاسبه مي شود و به دليل اينكه اين بخش معمولا از كمبود نرخ اين تعرفه ها رنج مي برد موافق افزايش آنها شده است.
رييس سازمان نظام دامپزشكي خاطرنشان كرد: از يازده سال پيش تاكنون در بخش غيردولتي هيچگونه افزايش تعرفه اي بر اي دامپزشكان نداشته ايم و با كمك وزير جهاد توانستيم كمبودهاي اين بخش را از طريق تامين بودجه جبران كنيم.
وي درمورد اختلاف قيمت نرخ تعرفه هاي كنوني نسبت به قبل گفت: دراين مورد افزايش چشمگيري نسبت به ساير خدمات نداشته ايم اما نسبت به سال 76 در قيمت اين تعرفه ها از 50 تا 70 درصد افزايش به وجود آمده است و آن به اين دليل است كه از 11 سال پيش قيمت ها در حالت سكون قرار گرفته بود و با اين عمل تنها قيمت ها را نسبت به قيمت روز بازنگري كرديم.
وي ادامه داد: بسياري از نرخ ها هم اكنون تا حدودي زيرنرخ فعلي بازار است
و سعي كرديم در قيمت گذاري ها انصاف را رعايت كنيم.
وي با تشريح بهتر اين موضوع اينچنين ادامه داد: درحال حاضر با سه برابر نرخي كه در سال 81 تعيين شده بود تنها مي توان مواد آزمايشگاهي را تهيه كرد و اين به آن معني است كه بخش خصوصي هيچگاه مايل نمي شود اين مقدار ضرر را به همراه خود داشته باشد.
آقاميري درپاسخ به اين سوال كه تاثير اين تعرفه ها در بازار آزاد چيست، گفت: خصوصيات اين تعرفه ها از لحاظ اقتصادي تاثيربربازار ندارد و همچنين خانوارها از اين افزايش ها لطمه نمي بيند چرا كه تامين بودجه آن از سوي بانك مركزي نيست.
وي در پايان با تاكيد براينكه از زمان اعمال شدن اين تعرفه ها هيچگونه بازار سياهي بوجود نخواهد آمد، گفت: چون اين قيمت ها سال به سال يكسان نبودند ما سعي خود را براين گذاشتيم كه درسراسر كشور يكسان سازي قيمت بوجود آوريم و تعرفه ها را با نظارت خاصي در اختيار دامپزشكان و بخش خصوصي قرار دهيم كه اين موضوع در استان ها به چشم مي خورد./02 /144/125
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن