تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عليرضا خمسه ؛ بازيگر تئاتر و سينما شادي و جواني نسبت زيادي با هم دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عليرضا خمسه ؛ بازيگر تئاتر و سينما شادي و جواني نسبت زيادي با هم دارند
عليرضا خمسه بازيگر تئاتر و سينما گفت: ‌شادي و جواني وجوه اشتراك و قرابت زيادي با هم دارند و جواني كه افسرده است را مي توان تنها يك مرده فرض كرد.


علي رضا خمسه يكشنبه شب درهمايش جوان وشادي درشيراز افزود: شادي وخنده مانند هر دارويي داراي اثرات مثبتي است كه انسان بايد خودش آن را تجربه كند و با موعظه و سخنراني نمي توان آن را در افراد پديد آورد.
وي اظهار داشت: اولين احساسي كه يك نوزاد در بدو تولد دريافت مي كند شادي و خنده است كه نسبت به آن حساسيت خاصي نشان مي دهد.
اين هنرمند با اشاره به خصوصيات يك شيوه تعليم و تربيت صحيح گفت: ‌معلم و استادي كه با چهره عبوس و گرقته در سر كلا س حاضر مي شود نمي تواند در كودك يا جوا ن تاثير گذاري مطلوبي داشته باشد و بر همين اساس بايد در سيستم تعليم و تربيت خود تجديد نظر كنيم.
خمسه ادامه داد: ‌البته بايد توجه داشت كه شادي خردمندانه بر اثر انديشه است نه بر اثر افراط هيجان ها ي انساني و بين خنده ناشي از جنون و خنده انديشمندانه بايد تفاوت قائل شد.
اين بازيگر تاتر و سينما يادآور شد: هم اكنون خنده به اندازه اي در ميان ملل دنيا اهميت پيدا كرده است كه در بسياري از كشورهاي جهان باشگاه هاي خنده تاسيس شده است.
وي اضافه كرد: در شادي واقعي با هم خنديدن مهم است نه بهم خنديدن و اين شادي گاهي مي تواند بر اثر بذله گويي، تماشاي آثار كمدي، شنيدن يك موسيقي نشاط آور و يا ديدن آثار هنري پديد آيد.
همچنين در اين همايش يك محقق علوم انساني گفت: ‌متاسفانه بعضي از روحانيون در عرضه كردن دين خوش سليقه نيستند و اين ناشي از ضعف دين نيست بلكه ناشي از ضعف مجريان دين است.
حجت الاسلام محمد محمديان افزود: ‌در بعضي هيات ها ي مذهبي آنقدر كه براي سوگواري و عزاداري مايه مي گذارند به مراسم شادي و ايام سرور توجهي نشان نمي دهند.
وي اظهار داشت: البته ابزار شاد شدن فقط خنده نيست بلكه گاهي اوقات گريه هاي ناشي از شوق نيز انسان را شاد مي كند.
اين طلبه نمونه استان فارس ادامه داد‌: متاسفانه برخي از مداحان همان اشعاري را كه در ايام سوگواري مي خوانند با كمي تغيير در ريتم آن در آيين هاي جشن و اعياد مذهبي مورد استفاده قرار مي دهند.
حجت الاسلام محمديان گفت: زماني كه خداوند حضرت آدم را به اين جهان آورد بسياري از مطلوب ها و مسايل مورد نياز وي مانند شادي محدود شد.
دبير اين همايش هم گفت: ‌جوانان امروز پس از نسل انقلاب، جنگ و سازندگي نسل چهارم انقلاب را تشكيل مي دهند.
مهدي مومن زاده افزود: اين نسل بنا به گفته رهبر معظم انقلاب داراي ويژگي هاي خاص و منحصر به فردي هستند كه بايد شناخته شوند.
مدير فرهنگي دانشگاه صنعتي شيراز گفت: ‌اين همايش از سلسله همايش هايي است كه در جلسه هاي بعدي با عنوان هاي جوان و عشق، جوان و ازدواج و جوان و شيطان برگزار مي شوند.
مومن زاده ادامه داد: ‌در هر يك از اين همايش ها يك روحاني آگاه، يك هنرمند مرتبط با موضوع همايش و يك استاد دانشگاه پاسخگوي جوانان در زمينه هاي آن همايش خواهند بود.
اين همايش توسط معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه صنعتي شيراز با همكاري هيات محبين الائمه برگزار شد.ك/2
7379/677/ 675
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن