تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816746237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك پايگاه آمريكايي افشاء كرد: دستيار اوباما جاسوس موساد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يك پايگاه آمريكايي افشاء كرد: دستيار اوباما جاسوس موساد است
خبرگزاري فارس: پس از آن كه منابع خبري از تروريست بودن پدر "رام امانوئل" رئيس كاركنان كاخ سفيد در دولت باراك اوباما، رئيس جمهور منتخب خبر دادند، يك پايگاه آمريكايي فاش كرد خود وي نيز جاسوس سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي است.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه آمريكايي دبليو ام آر، "رام امانوئل" كه از سوي باراك اوباما رئيس‌جمهور منتخب آمريكا به رياست كاركنان كاخ سفيد منصوب شده با سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي ارتباط گسترده‌اي دارد.
افشاي جاسوسي امانوئل از سوي روزنامه‌هاي لبناني مانند السفير، الانتقاد نيز تاييد شده است.
بر اساس اين گزارش امانوئل در موضوع ارتباط نامشروع ميان "مونيكا لوينسكي" از كاركنان كاخ سفيد و "بيل‌ كلينتون" رئيس جمهور سابق امريكا نيز دست داشته است، موضوع ارتباط كلينتون با لوينسكي در آن زمان تا جايي پيش رفت كه نزديك بود به استعفاي كلينتون منجر شود.
بر اساس گزارش اين پايگاه خبري آمريكايي، امانوئل پرونده فعالي را در قسمت ضدجاسوسي در پليس فدرال آمريكا "اف‌بي‌‌آي" دارد و اين موضوع مي‌تواند به يكي از مشكلات امنيتي رئيس‌جمهور منتخب تبديل شود.
اين در صورتي است كه اف‌بي‌آي بر تحقيق در گذشته امانوئل به عنوان يكي از ارشد‌ترين مقامات كاخ سفيد پافشاري داشته باشد.
ابهامات ارتباط امانوئل با موساد تا جايي بود كه وي كه در زمان كلينتون نيز سمت رياست كاركنان كاخ سفيد را بر عهده داشت، از سوي كلينتون در سال 1998 كنار گذاشته شد.
دبليو ام آر به نقل از منابع اطلاعاتي مي‌نويسد: يكي از مزدوران موساد كه از راز ارتباطات امانوئل با موساد پرده برداشت، جان اونيل مدير دفتر تحقيقات سابق بود، يكي ديگر از جاسوسان اسرائيلي نيز اين موضوع را تاييد كرده كه نامي از وي برده نشده است و همچنان در دفتر تحقيقات فعاليت مي‌كند.
اونيل و همكارش فاش كردند كه امانوئل در تعيين لوينسكي به عنوان يكي از كاركنان كاخ سفيد در زمان كلينتون نقش اساسي داشته است.
بر اساس اطلاعات منابع جاسوسي آمريكا امانوئل به صورت غير مستقيم از اين كه سيستم مخابراتي كاخ سفيد از سوي سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي قابل دسترسي است، اطلاع داشت.
لوينسكي نيز در اظهارات دفاعيه خود در دفتر مستقل شورا گفت كه كلينتون به اين موضوع كه يك سفارت‌خانه بيگانه (اسرائيل) به اطلاعات تلفني آنها دست يافته، مشكوك شده بود. به همين علت براي شناسايي اين موضوع داستانهاي ساختگي را در مورد صحبت‌هاي جنسي خود مطرح كرد تا بتواند از اين طريق به موضوع كنترل تلفنهاي كاخ سفيد واقف شود.
اين پايگاه خبري آمريكايي مي‌افزايد كه امانوئل جزئي از عمليات باجگيري و جاسوسي رژيم صهيونيستي عليه دولت كلينتون بود كه از سوي حزب ليكود به رهبري "بنيامين نتانياهو" نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در آن زمان طراحي و اجرا شده بود، تا طرح صلح خاورميانه كه كلينتون ارائه كرده بود به ثمر ننشيند.
رام امانوئل فرزند يك تندروي اسرائيلي به نام بنجامين امانوئل است كه بعدها به آمريكا مهاجرت و با يك يهودي ازدواج كرد. بنجامين امانوئل عضو يك گروه تروريستي صهيونيست به نام «ايرگون» بود كه مسئوليت بمب گذاري ها، اساساً عليه غيرنظاميان در هتل ها (از جمله در سال 1946 به انفجار در «كينگ داويد هتل» در بيت المقدس، 91 كشته) و بازارها و نيز كشتار بيرحمانه فلسطينيان در «ديرياسين» بين سال هاي 1931 و 1948 را برعهده داشت.
رام امانوئل 49 ساله كه متولد شيكاگو است، در سال 1991 به هنگام نخستين جنگ خليج فارس، داوطلبانه وارد ارتش اسرائيل شد، و هنگامي كه اسرائيل جنوب لبنان را در اشغال خود داشت، در مرز با اين كشور خدمت مي كرد. وي كه نماينده دموكرات ايلينويز در كنگره است، به عنوان مشاور سياسي در دولت كلينتون خدمت كرده است.
او در كنگره به خاطر حمايت بدون قيد و شرطش از اسرائيل اشتهار فراوان دارد؛ وحتي در سال 2003 طي نامه اي به جرج بوش رئيس جمهور فعلي، وي را به دليل حمايت نكردن كافي از اسرائيل، به شدت مورد انتقاد قرار داده است.
امانوئل پسر به خاطر زبان تند و تيز، خشونت و سرسختي و يكدندگي اش هم بسيار اشتهار دارد، در محيطي صهيونيستي پرورش يافته است. او در تمامي رويدادهايي كه به طرفداري از اسرائيل برگزار مي شود، شركت و سخنراني مي‌كند.
امانوئل تعطيلات تابستاني‌اش را نيز در اسرائيل مي گذراند پدرش بنجامين، در مصاحبه‌اي با روزنامه صهيونيستي «معاريو»، اطمينان داد كه انتخاب پسرش به پست رئيس كاركنان كاخ سفيد، براي اسرائيل بسيار مفيد خواهد بود. او گفت: كاملاً مشخص است كه رام رئيس جمهور را براي طرفداري از اسرائيل تحت تأثير قرار خواهد داد.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن