تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكاف ديوار، راز قتل را برملا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به دنبال آن از همسايگان نيز تحقيق و مشخص شد پسر همسايه كه همكلاسي و همبازي پسر متهم بود پس از بازي كردن در كوچه به در منزل دكتر مراجعه و چون در را باز نكردند از شكاف بين در و ديوار كه داخل حياط منزل قابل رويت بود مشاهده كرده دكتر در حال كشيدن جسد يك نفر زن از داخل ساختمان به حياط است.
پليس ابركوه مردي را كه همسر سابقش را خفه و در چاهي انداخته بود، دستگيركرد.

به گزارش ایسنا، فردي بنام عباس با مراجعه به كلانتري مركزي ابركوه به ماموران اطلاع داد كه دخترش ازمنزل خارج و تاكنون خبري از وي نشده است و تلفن همراه وي نيز خاموش است.

تحقيقات پليس ابركوه آغاز و در مرحله اول از داماد خانواده (همسر فرد مفقودي) به نام علي كه پزشك بود تحقيق و محرز شد كه وي با همسرش اختلاف خانوادگي دارد.

بر اين اساس تحقيقات ادامه داشت تا اينكه مشخص شد علي در روزهاي گذشته ملاقاتي با همسرش نداشته و در منزلش در شهر مهردشت با فرزند 5 ساله.اش زندگي مي.كند.

مأموران با بررسي منزل علي، تعدادي لباس متهم را در داخل ظرفي در حمام منزل كه پر از آب بود كشف كردند.

به دنبال آن از همسايگان نيز تحقيق و مشخص شد پسر همسايه كه همكلاسي و همبازي پسر متهم بود پس از بازي كردن در كوچه به در منزل دكتر مراجعه و چون در را باز نكردند از شكاف بين در و ديوار كه داخل حياط منزل قابل رويت بود مشاهده كرده دكتر در حال كشيدن جسد يك نفر زن از داخل ساختمان به حياط است.

مأموران انتظامي ابركوه با اطلاع از بدست آوردن سرنخ اقدام به جستجو در اطراف كوههاي ابركوه و محلهايي كه احتمال مي دادند جسد در آنجا مخفي شده باشد، كردند.

تا اينكه بعد از 48 ساعت رد خودرويي اطراف يكي از قناتهاي ابركوه مشاهده و محرز شد خانم آزاده (مفقودي) داخل قنات افتاده و زنده است.

مأموران انتظامي با همكاري مأموران امدادي و درماني وي را از داخل قنات با عمق 18متري نجات دادند كه بعلت شكستگي پا در اثر سقوط در قنات به بيمارستان ابركوه و سپس به بيمارستان يزد منتقل شد.

علي نيز در بازجويي گفت كه او را با شگرد خاصي از مدرسه به منزل كشاندم و ضمن درگيري با وي و گرفتن دهانش اقدام به خفه.كردن او كردم و چون بسيار حول شده بودم، علائم حياتي وي را كنترل نكردم و جسد را داخل خودرو گذاشتم و او را داخل قنات انداختم.

گفتني است، با تشكيل و تكميل پرونده اقدامات لازم انجام و متهم به دادسرا معرفي شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن