تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشی از متن و حاشیه مراسم اهدای جوایز «ملك سلیمان» (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

فارسی سینما- وی با اشاره به خاطره خود از حضور در طرح ترافیك به همراه «مصطفی زمانی» (بازیگر نقش یوسف پیامبر) گفت: پس از این كه خودروی ما توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف شد، مأمور پلیس پس از مشاهده مصطفی زمانی...





تهیه.كننده فیلم سینمایی ملك سلیمان نبی(ع) گفت: خوشبختانه پس از اكران ملك سلیمان مخاطبانی كه سال.ها با سینما قهر كرده بودند، بار دیگر در سالن.های سینما حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، مراسم اهدای جوایز طرح نظرسنجی از مخاطبان فیلم سینمایی «ملك سلیمان» سه.شنبه شب در پردیس سینمایی شكوفه برگزار شد.
در این مراسم، عوامل و بازیگران فیلم از جمله مجتبی فرآورده، شهریار بحرانی، امین زندگانی، علیرضا كمالی.نژاد، مهدی فقیه و سیروس صابر حضور داشتند. همچنین حجت.الاسلام حمید محمدی، سرپرست گروه پژوهش روایی و حجت.الاسلام سعید اصفهانیان، سرپرست گروه پژوهش قرآنی فیلم.نامه نیز حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم مجتبی فرآورده تهیه.كننده فیلم ملك سلیمان نبی به بیان سخنانی در مورد فیلم پرداخت.
وی با تأكید براین كه فیلم مخصوص مخاطبان و برای آنان ساخته می.شود گفت: به همین دلیل و برای ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان و قدردانی از آنان این جشن را ترتیب داده.ایم.
فرآورده ادامه داد: قرار بود هر هفته به 8 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شود و اكنون پس از گذشت 5 هفته از اگران فیلم امشب به 40 نفر كمك هزینه سفر به مكه مكرمه، كربلای معلی، سوریه و مشهد مقدس اهدا و همچنین به 114 نفر دیگر نیز ربع سكه بهار آزادی تقدیم می.شود.
تهیه.كننده فیلم سینمایی ملك سلیمان در مورد اهداف خود از ساخت این فیلم گفت: سه هدف «بهره.گیری از تكنولوژی درسینما»، «استفاده از قصص قرآنی» و «آشتی دادن مردم با سینما». را در ساخت ملك سلیمان مدنظر داشتیم.
وی افزود: خوشبختانه مخاطبان قهر كرده با سینما پس از اكران ملك سلیمان بار دیگر با سینما آشتی كردند، چرا كه اگر تماشاچی تكریم شود و به او احترام گذاشته شود پای وی به سالن سینما باز می.شود.
تهیه.كننده فیلم ملك سلیمان خاطرنشان كرد: سایت فیلم همچنان فعال و به روز است و درخواستم از تماشاچیان این است كه نقطه.نظرات خود را از طریق سایت به اطلاع ما برسانند.
مجتبی فرآورده در پایان سخنان خود تصریح كرد: منتقدان تنها یك جمع كوچك از مخاطبان سینما هستند كه برای مردم تعیین تكلیف می.كنند كه چه فیلمی را ببینند و به چه فیلمی بها دهند. بنابراین نقد منتقدان را در سایت فیلم ملك سلیمان قرار نمی.دهیم و معتقدیم همواره بهترین نقاد خود مردم هستند.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم برگزیدگان اولین دوره طرح نظرسنجی فیلم «ملك سلیمان» مشخص شدند و با عوامل و بازیگران فیلم عكس یادگاری گرفتند.










* حاشیه.های مراسم:
ـ در ابتدای مراسم قرعه.كشی، از جوانی حدود 20 ساله به نام «علی.اكبر هاشمی» برای حضور روی سن دعوت شد. دلیل این دعوت، 9 بار تماشای فیلم توسط وی بود. هاشمی در تشریح دلایل خود برای دیدن چندباره فیلم ملك.سلیمان گفت: من هر بار نكته جدیدی از فیلم دریافت می.كنم و معتقدم، داستان این فیلم شامل حال ما شیعیان نیز می.شود و باید بنگریم هر یك در كجای این داستان و در چه نقشی قرار داریم.
پس از سخنان وی،. اولین قرعه. توسط خود او از گوی درآورد و در كمال تعجب، از میان 40 نام موجود، نام خود وی خارج شد كه تعجب حاضران را برانگیخت. شگفت.زدگی حاضران زمانی بیشتر شد كه هاشمی از ابراز علاقه خود برای عزیمت به كربلای معلا خبر داد و علی.رضا كمالی.نژاد (بازیگر فیلم) هنگامی كه قرعه را از گوی خارج كرد، «سفر به عتبات عالیات» نصیب هاشمی شد.
ـ حضور «علی دارابی» معاون سیما و همچنین،. حضور حجت.الاسلام حمید محمدی، مشاور قرآنی وزیر ارشاد به همراه همسر و فرزند نیز از نكات جالب مراسم بود.
ـ به دلیل وجود ترافیك سنگین در خیابان.های منتهی به پردیس سینمایی شكوفه، شهریار بحرانی در اواخر مراسم خود را به سالن رساند.
ـ امین زندگانی از حضار درخواست كرد برای بهبودی هر چه زودتر «سیروس صابر» و «مهدی فقیه» (بازیگران فیلم) دعا كنند. جالب آن كه مهدی فقیه كه به تازگی از شكستگی پایش بهبود یافته است، لنگان لنگان و با ساكی بر دوش، از شیراز برای حضور در مراسم خود را به سالن رسانده بود.
ـ خاطره سید محمدرضا حسینیان، مجری مراسم نیز ار نكات جالب این جشن بود. وی با اشاره به خاطره خود از حضور در طرح ترافیك به همراه «مصطفی زمانی» (بازیگر نقش یوسف پیامبر) گفت: پس از این كه خودروی ما توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف شد، مأمور پلیس پس از مشاهده مصطفی زمانی با لحن جالبی گفت: مگر نبی خدا هم وارد طرح ترافیك می.شود؟!








سیروس صابر بازیگر فیلم






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن