تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817089180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قیمت کالاها تا 5 سال آینده واقعی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

قیمت کالاها تا 5 سال آینده واقعی می شود


در سیستم ملی یارانه.ای دولت یارانه را به کالاها می.دهد و به مردمی که در انتهای خط هستند و کالا را دریافت می.کنند، یارانه.ای داده نمی.شود.
ایلنا: غضنفری با اعلام اینکه علت اینکه دولت مانند گذشته عمل نمی.کند این است که برای نمونه فردی در شهر بنزین مصرف کرده در حالی که در روستا فرد دیگری چنین مصرفی ندارد و یا در خصوص کالاهای دیگر نیز میزان مصرف مردم برابر نیست،افزود: در طرح هدفمند ی یارانه.ها، یارانه از روی سوخت یا کالای دیگر برداشته شده و به قیمت آن افزوده می.شود و در این مقوله یک بخش اصناف هستند، قشری که همواره کنار انقلاب هستند و کالایی که دست به دست کرده و به مشتری می.دهند، یارانه ندارد.
وی تصریح کرد: در این طرح قیمت.ها در مدت پنج سال واقعی می.شود و اینگونه فشار کمتری را شاهد خواهیم بود.
این مقام مسئول اظهارکرد: کالایی که می.خواهد به دست مشتری برسد از سه مرحله تولید، توزیع و خرده فروشی عبور می.کند و در این بین این سؤال وجود دارد که آیا قیمت کالا در هر سه مرحله افزایش می.یابد، در پاسخ به این سؤال باید گفت که سازمان حمایت اجازه افزایش قیمت را به تولیدکنندگان نمی.دهد زیرا بسته حمایتی برای آنها دیده شده تا با استفاده از این بسته حمایتی و تغییر دستگاه.های خود مصرف انرژی خود را کاهش داده و هزینه.های خود را پایین آورند.
وزیر بازرگانی بیان کرد: همچنین در بحث توزیع کالا نیز با توجه به تسهیلاتی که اعطا می.شود سیستم باید اصلاح شود تا انرژی کمتری مصرف شود و در حوزه خرده فروشی نیز این اصلاح سیستم و عدم استفاده از وسائلی که افزایش برق را به دنبال دارد باید صورت گیرد و کسانی که در این سه حوزه نسبت به افزایش قیمت کالا اقدام کنند سر و کارشان با سازمان حمایت است.
.
غضنفری در ادامه با اشاره به وضعیت آرد و گندم در طرح هدفمندی یارانه.ها خاطر.نشان کرد: ما آرد با قیمت 7.5 و 45 تومانی داریم و همچنین یک عده نیز آزاد پز هستند و آرد را با قیمت 400 و 450 تومان خریداری می.کنند، در بحث هدفمند کردن یارانه.ها می.خواهیم قیمت ملی برای گندم بگذاریم که این قیمت پایین.تر از قیمت جهانی است.
وی تأکید کرد: اشکال قیمت ملی این است که اگر با قیمت خرید تضمینی فاصله داشته باشد کسی باید در این بین فاصله را پر کند بنابراین پیشنهاد این است که وزارت جهاد کشاورزی به ازای هر کیلوگرم گندم یارانه به کشاورزان پرداخت کند تا قیمت تضمینی را به قیمت ملی برساند و کشاورزان می.توانند گندم خود را به هرکسی بفروشند و یا ما گندم را از آنها به قیمت ملی خریداری می.کنیم.
وزیر بازرگانی افزود: نانواها نیز آزاد هستند از هر کسی آرد خریداری کنند و اتحادیه نانوایان با استانداری توافق می.کند که قیمت تمام شده نان به چه میزان است و قیمت نان مشخص می.شود تا نانوا نیز سود معقول کند.
وی خاطر.نشان کرد: همچنین پیش.بینی کرده.ایم اگر نانوایی به دلیل رقابت دچار مشکل شده و کار خود را از دست داد، بحث تأمین اجتماعی و بازخرید را برای وی داشته باشیم و حقوق اجتماعی و کرامت انسانی این فرد که در این مدت زحمت کشیده بر دوش دولت است.
غضنفری اعلام کرد: در نانوایی سنتی با نانوایی صنعتی قیمت آرد تفاوتی ندارد از این رو اگر نانوایانی جمع شده و یک نانوایی صنعتی را تشکیل دهند به آنها وام ارزان قیمت پرداخت می.کنیم.
وی با اشاره به مبالغ واریز شده به حساب.های خانوارها اظهار کرد: با توجه به طرح هدفمند ی یارانه.ها مبالغی به حساب خانوارهای واریز شده که یکی از مسائلی که در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد چگونگی هزینه این مبالغ است و گفته شد که نباید این مبلغ در همان ابتدا مورد استفاده قرار گیرد و سپس در پایان ماه ببینیم که قیمت در قبض.ها افزایش یافته است و این مبلغ برای تأمین همین افزایش قیمت است.
وزیر بازرگانی اضافه کرد: باز توزیع یارانه.ها برای برخی خانواده.های فقیر مبلغ خوبی است زیرا انرژی زیادی مصرف نمی.کند ولی کسانی که مصرف زیاد انرژی را دارند این مبلغ ممکن است چندان کمک.شان نکند و در هدفمند کردن یارانه.ها باید در مصرف انرژی صرفه.جویی کرد زیرا قیمت آن افزایش.ِ می.یابد.
وی تأکید کرد: هدفمند شدن یارانه.ها برای توسعه عدالت و حفظ افراد ضعیف است و طرح هدفمند کردن یارانه.ها یک آزمون است و در این طرح کمبودی در بحث کالا وجود ندارد زیرا واحدهای تولیدی در حال فعالیت هستند و تولید به وفور وجود دارد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن