تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813025936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين مهلت ثبت نام در كنكور كارشناسي ارشد 88


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: آخرين مهلت ثبت نام در كنكور كارشناسي ارشد 88
گروه آزمون وسنجش : معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: ثبت نام براي شركت در آزمون دوره هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1388 از ساعت 9 صبح يكشنبه 12 آبان ماه 1387 به صورت اينترنتي آغاز شده و امروز دوشنبه 20 آبان ماه پايان مي يابد.
ابراهيم خدايي در گفتگو با مهر، گفت: ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد سال 88 در 139 كد رشته انجام مي شود كه از اين تعداد 5 كد رشته با شرايط خاص هستند كه با نظارت سازمان سنجش و توسط دستگاهها برگزار مي شوند.
معاون سازمان سنجش آموزش كشور افزود: كنكور 134 كد رشته به صورت متمركز توسط سازمان سنجش برگزار مي شود و از اين تعداد 61 كد رشته مربوط به رشته هاي شناور هستند كه هر فردي مي تواند علاوه بر انتخاب اول، يكي از اين 61 كد رشته شناور را نيز انتخاب كند.
وي از برگزاري كنكور كارشناسي ارشد سال 88 بر اساس برنامه زمان بندي شده از 23 تا 26 بهمن ماه خبر داد و گفت: 2 روز قبل از آغاز برگزاري آزمون توزيع كارت آزمون شروع مي شود.
خدايي با اشاره به تغييرات كنكور كارشناسي ارشد سال 88 گفت: كليات آزمون كارشناسي ارشد سال 88 مانند آزمون سال 87 است و تنها تغييراتي در رشته ها، گرايشها و برخي ضرايب مواد امتحاني ايجاد شده است.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن