تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815653927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
فقدان جاي پارك براي يك پنجم خودروهاي تهران

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اينكه فضاي 5 ميليون متر مربعي پارك اتومبيل تهران جوابگوي 755 هزار خودرو است گفت: 3 ميليون و 600 هزار خودرو در تهران رفت و آمد مي كنند و اين فضاي پارك پاسخگوي نياز شهر تهران نيست.
به گزارش مهر، سرهنگ هاشمي با اعلام اين خبر در گفتگو با دبيرخانه دومين كنفرانس شهر الكترونيكي اظهار داشت: خلا» شهر الكترونيكي و عدم توجه به خدمات الكترونيكي آسيب هاي فراواني را به شهرهاي بزرگ از جمله تهران وارد مي كند و از اين رو نيازمند توجه به شاخص ها و ضرورت هاي شهر الكترونيكي براي حل مسائل مختلف شهري از جمله ترافيك هستيم.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ بر مديريت سفر و ارائه خدمات الكترونيكي از سوي دستگاههاي مختلف تاكيد كرد و گفت: چرا برخي از دستگاه ها مثل وزارت علوم، تحقيقات و فناوري براي برگزاري آزمونهاي سراسري به شيوه 50 سال گذشته عمل مي كنند و براي هر آزمون ميليون ها داوطلب و خانواده آنها را به تهران مي كشانند.

جمع آوري غرفه هاي ضلع جنوب غربي پارك لاله

كرباسيان معاون امور شهري شهر تهران از جمع آوري كامل غرفه هاي ضلع جنوب غرب پارك لاله خبر داد.
به گزارش ايلنا، طي جلسه نظارت دوره اي ناحيه محوري از منطقه، كه توسط كرباسيان و هيات همراه با شهردار، قائم مقام، شهرداران نواحي و روساي حوزه خدمات شهري برگزار شد، كرباسيان بر ضرورت جمع آوري غرفه هاي ضلع جنوب غربي پارك لاله تاكيد كرد.
لازم به ذكر است جمع آوري اين غرفه ها توسط معاونت امور شهري و فضاي سبز آغاز شده بود كه به سرعت ادامه خواهد يافت.
كرباسيان تاكيد كرد: پس از جمع آوري غرفه هايي كه به زيبايي پارك لطمه مي زند ضلع جنوب غربي پارك با ورودي زيبا به صورت يك آبنما و يك اثر حجمي زيبا مزين خواهد شد.

فعاليت شبانه روزي 20 گشت مددكاري
در شهر

مدير كل آسيب هاي اجتماعي شهرداري تهران، با اشاره به فعاليت شبانه روزي 20 گشت مددكاري در شهر، گفت: طي سه سال گذشته بيش از 7500 بي خانمان شناسايي، جمع آوري و ساماندهي شده اند.
محمدي در گفت وگو با ايسنا، به نزديكي فصل زمستان اشاره كرد و افزود: براي جلوگيري از مرگ و مير افراد بي سرپناه، كليه امكانات شهرداري تهران براي شناسايي، پناه دادن و ساماندهي آن ها آماده شده است، در عين حال شهرداري تهران طي سه سال گذشته و همزمان با سرد شدن هوا براي ساماندهي آسيب ديدگان و كساني كه به هر دليلي بيرون از منزل هستند، اقداماتي را داشته است.
وي يادآورشد: اداره كل آسيب هاي اجتماعي شهرداري تهران به منظور ساماندهي افراد بي خانمان در سه نقطه شرق، غرب و جنوب شهر تهران اقدام به راه اندازي گرمخانه هايي كرده كه اين مراكز تا قبل از مهر ماه سال 84 به شكل چادر و يا سرپناه موقت بودند.
مدير كل آسيب هاي اجتماعي شهرداري تهران خاطر نشان كرد: طي سه سال گذشته در مجموع هفت هزار و 571 بي خانمان از خدمات گرمخانه هاي شهر تهران استفاده كرده اند كه اوج فعاليت اين گرمخانه ها زمستان سرد سال قبل بوده است.
وي تصريح كرد: بي خانمان هايي كه مشكلات جسمي و رواني خاصي دارند و از نقاط مختلف شهر توسط گشت هاي مددكاري جمع آوري مي شوند، از افراد سالم جدا شده و به مركز نگهداري موقت شهرداري تهران جهت دريافت خدمات درماني و بهداشتي ارجاع داده مي شوند.

آغاز پياده روسازي بلوار كشاورز

طي بازديدهاي دوره اي ناحيه محوري و نشستي كه به همين منظور با حضور كرباسيان و هيات همراه از شهرداري منطقه شش برگزار شد آغاز پياده روسازي بلوار كشاورز مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش ايلنا، ملاصالحي مديركل سازمان زيباسازي شهر تهران بر اجرايي شدن طرح پيشنهادي شهرداري منطقه شش كه در سال 1386 از سوي سعيد غفراني شهردار منطقه مطرح شده بود تاكيد كرد. لازم به ذكر است طرح پياده رو سازي بلوار كشاورز حد فاصل ميدان وليعصر (عج) تا چهاراه كارگر با هدف ايجاد فضاي مطلوب شهري براي شهروندان ايجاد مي شود و جوي ها مانند چشمه فين كاشان در كنار اين پياده راه طراحي خواهد شد. او همچنين در اين جلسه از فعاليت هاي موفق اداره زيباسازي شهرداري منطقه تشكر كرد.

افزايش سرانه فضاي سبز منطقه 6

طي جلسه بازديد مهندس كرباسيان معاون امور شهر تهران و هيات همراه از شهرداري منطقه افزايش سرانه فضاي سبز منطقه 6 مطرح شد.
به گزارش ايلنا منطقه 6 طي اين نشست كه با حضور شهردار منطقه، قائم مقام معاون خدمات شهري، مديران و شهرداران نواحي برگزار شد.
مهندس مختاري مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري تهران با اشاره به 15/6 متر مربع سرانه فضاي سبز در منطقه 6 در مقايسه با سرانه كل شهر تهران رقم خوبي عنوان كرد وگفت: پس از احداث محدود ژئوفيزيك مشرف به بزرگراه شهيد چمران كه توسط سازمان پاركها در حال احداث است سرانه فضاي سبز منطقه افزاشي يافته مي يابد.
او افزود: اين افزايش سرانه در منطقه مركزي شهري كه داراي آلودگي هواست از ارزش و اهميت ويژه اي برخوردار است خوشبختانه منطقه در حفظ فضاي سبز منطقه موفق عمل كرده است.

اعلا م جزئيات تغيير مسير خيابان آيت
و مسيرهاي جايگزين

معاون ترافيك شهردار تهران جزئيات تغيير مسير خيابان آيت و مسيرهاي جايگزين را اعلام كرد.
مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي روز يكشنبه در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به اين كه شرق تهران راه هاي دسترسي بزرگراهي كمي از شمال به جنوب دارند و متاسفانه مردم اين منطقه با ترافيك سنگيني مواجهند گفت: معاونت ترافيك شهرداري تهران در راستاي روانسازي ترافيك و امكان استفاده بيشتر از حمل و نقل عمومي، طرح اصلاح شبكه معابر را در اين منطقه آغاز كرده است.
وي گفت: هدف از اجراي اين طرح روانسازي ترافيك، افزايش جابجايي حمل و نقل عمومي است كه در اين راستا ادامه بزرگراه امام علي(ع) و شهيد زين الدين به سمت شرق و احداث كمربندي شرقي تهران از جنوب شرق تا شمال شرق در دستور كار قرار گرفته است.
وي تصريح كرد: بر اين اساس خيابان شهيد آيت از چهارراه سرسبز به سمت جنوب يكطرفه شده كه ادامه اين مسير بعد از تقاطع دماوند خيابان امامت، ميدان امامت، سي متري نيروي هوايي تا بزرگراه بسيج به سمت جنوب يك طرفه است.
معاون ترافيك شهردار تهران به ايسنا گفت: مسير برگشت جنوب به شمال از مسيل جاجرود و منوچهري به صورت يكطرفه خواهد بود و رانندگاني كه قصد دارند به سمت بزرگراه رسالت بروند مي توانند از دو شاخه مسيل منوچهري و جاجرود به سمت خيابان كياشمشكي و از آنجا به خيابان ثاني از طريق خيابان هاي دردشت، مهر و مدائن به سمت شمال تا بزرگراه رسالت ادامه مسير دهند.
وي افزود: همچنين رانندگاني كه قصد دارند به سمت خيابان گلستان و بزرگراه امام علي (ع) بروند نيز مي توانند از ادامه مسيل منوچهري به سمت شمال تا خيابان دماوند و در ادامه از مسيل باختر به سمت خيابان هاي گلستان و امام علي (ع) بروند.

جمع آوري هزار مورد سد معبر
از معابر شمال تهران

به منظور ساماندهي و نظم بخشي معابر و زيباسازي منظر شهري بيش از يك هزار مورد سد معبر از معابر شمال تهران جمع آوري شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يك نيروهاي خدمات شهري و سد معبر مستقر در نواحي اقدام به بازديدهاي مستمر از معابر و رسيدگي به درخواست ها و انتقادات شهروندان در سامانه 137 نمودند كه در اين راستا در هفت ماهه اول سال جاري بيش از يك هزار سد معبر در خيابان هاي اصلي و فرعي منطقه جمع آوري شدند.
براساس همين گزارش سد معبرهاي صنفي، ساختماني، دستفروشي و بساط گستر، وانت هاي حمل ميوه و سبزيجات، چرخي هاي ثابت و سيار و همچنين متكديان و شبكه متكديان در اين اقدام از سطح نواحي ده گانه منطقه جمعآوري شد.

افت تحصيلي در كودكان مبتلا به
تنبلي چشم

افت تحصيلي ناشي از كاهش وقت و تمركز در كودكان مبتلا به تنبلي چشم از جمله مهمترين پيامدهاي بي توجهي خانواده ها به مشكلا ت بينايي كودكان است.
دكتر افسانه هراتي زاده، رئيس جامعه اپتومتري ايران كه پيرامون اجراي طرح غربالگري تنبلي چشم سخن مي گفت با بيان خبر فوق اظهار داشت: تنبلي چشم به دليل مخلتفي از جمله عيوب انكساري مشكلا ت ارگانيك مانند آب مرواريد مادرزادي و انحراف چشم ايجاد مي شود كه در صورت توجه و شناسايي زود هنگام توسط خانواده ها و مراكز تخصصي قابل درمان كامل مي باشد.

لزوم اصلا ح نرم افزار فعلي
كارت سوخت

رييس ستاد حمل و نقل و مديريت مصرف سوخت كشور بر مديريت مصرف سوخت بر اساس نيازهاي منطقه اي تاكيد كرد و گفت: نرم افزار فعلي كارت سوخت در وزارت نفت پاسخگو نيست و بايد اصلاح شود.
به گزارش ايسنا، محمد رويانيان رييس راهور ناجا در جمع خبرنگاران پارلماني با تاكيد بر اين كه سهميه بندي بنزين بايد تا سال 90 حفظ شده و پس از آن بنزين از سبد حمايتي دولت خارج خواهد شد، افزود: هنوز براي ارايه ي بنزين بر اساس سهميه بندي منطقه اي تصميم نگرفته ايم، اما مسلما بايد در اين زمينه اصلاحاتي انجام شود، چرا كه ميزان بنزين مصرفي يك راننده تاكسي در تهران بيشتر از يك راننده تاكسي در شهر كوچك است.

بررسي طرح هاي جامع قديم و جديد
شهر تهران

طرح هاي جامع قديم و جديد شهر تهران به منظور آشنايي با سير تحول طرح هاي جامع توسعه شهر تهران بررسي مي شود.
به گزارش ايسنا، دكتر سيد موسي پور موسوي با بيان اين مطلب، گفت: كميته مطالعات راهبردي برنامه ريزي شهري و منطقه اي در اولين نشست علمي تخصصي خود با عنوان «بررسي طرح هاي جامع قديم و جديد شهر تهران» اقدام به بررسي كارشناسانه اين طرح ها مي كند.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن