تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816774356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصميمات پروين براي خروج استيل .آذين از بحران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: علي پروين که پس از شکست استيل آذين برابر راه آهن به عنوان رئيس سازمان فوتبال اين باشگاه انتخاب شد و از صبح امروز تمرينات را زير نظر گرفت ، گفت: اگر مي.خواهيم تيم را درست کنيم بازيکنان کاسب بايد به فکر فوتبال باشند و هيچ بازيکني نبايد با موبايل روشن به تمرين بيايد.
به گزارش مهر ، علي پروين پس از نشست ظهر امروزش با کادر فني تيم فوتبال استيل آذين در نشستي با خبرنگاران به سئوالات آنها پاسخ داد. وي در ابتدا با بيان اينکه مانند برادر بزرگتر در اين تيم حضور يافته است ، گفت: افشين پيرواني مثل شير با دستيارانش روي نيمکت هستند و من روي نيمکت نمي نشينم ضمن اينکه هيچ کس دست به کادر فني نمي زند و ما سعي مي کنيم با کمک همه تيم را به جايگاه خودش برگردانيم.
رئيس سازمان فوتبال باشگاه استيل آذين اضافه کرد: ما آمده ايم تيم نتيجه بگيرد از اين بدتر که نمي شود اما سعي مي کنيم به عنوان يک بزرگتر مشکلات تيم را برطرف کنيم فوتبال سه امتيازي است و با يکي دو نتيجه خوب تيم به رده هاي بالاتر صعود مي کند.
وي در مورد صحبتهايش با علي کريمي و مهدي مهدوي کيا اظهار داشت: من با آنها درد دل کردم تا ببينم ايراد کار کجاست مي خواهم درد تيم را پيدا کنم اما با شرايطي که استيل آذين دارد به اين زودي ها نمي توان مشکل را پيدا کرد.
پروين در ادامه گذري به گذشته زد و تصريح کرد: ما در گذشته سال تا سال نمي باختيم و وقتي تيم مي باخت کسي جرات نداشت از جلوي رختکن رد شود بازيکنان دو ساعت ناراحت بودند اما متاسفانه در حال حاضر غيرت و تعصب رفته رفته از بين بازيکنان جدا مي شود اما ما آمده ايم آن را به تيم تزريق کنيم. ما بايد نتيجه بگيريم زيرا بايد جوابگوي مردمي باشيم که ما را تشويق مي کنند.
وي اضافه کرد: زماني که عابدزاده بازي مي کرد ساعت 8 مي خوابيد همه فکر و ذکرش فوتبال بود مجتبي محرمي هم با تعصب بازي مي کرد و در هر جايي که مي گذاشتم از هم پستي هايش در تيم ملي بهتر بازي مي کرد حتي يک بار درون دروازه هم از محرمي استفاده کردم.
پروين در بخش ديگري از اين گفتگو با بيان اينکه پست مدير فني هنوز از ديدگاه وي کشک است ، تاکيد کرد: من به عنوان بزرگتر آمده ام و چارچوب اختياراتمان درون زمين چمن است. انشاءالله آقاي مهريزي هم بماند و با هم براي موفقيت تيم تلاش کنيم.
وي در ادامه با بيان اينکه اگر رسانه ها خوب يا بد بنويسند با همه رفيق است ، افزود: ما اگر حرمت خودمان را در اين مملکت بدانيم همه چيز درست مي شود امکان ندارد من يک روز جلوتر از ناصر ابراهيمي راه بروم او بزرگتر و مربي من بوده 5 دوره مربي تيم ملي بوده و احترامش واجب است.
پروين صحبت هايش اين گونه ادامه داد: نبايد جلوي کسي که پيراهن فوتبال بر تن نکرده دولا راست شد اگر بفهميد من چه مي گويم اوضاع فوتبال بهتر مي شود. من مي خواهم چشم بازيکني را دربياورم که يک فرد به خاطر معروف شدن چند صباحي در فوتبال پول خرج مي کند و آن بازيکن جلوي فرد دولا راست مي شود. متاسفانه به خاطر پست و مقام بعضي حاضرند هر کاري بکنند قطعا اگر اين مشکل حل شود فوتبال درست مي شود.
سرمربي پيشين تيم پرسپوليس با بيان اينکه بايد حرکت امثال پيرواني ها عابدزاده ها و شاهرودي ها حفظ شود، گفت: اگر امثال حسن حبيبي و مهاجراني به من بگويند داخل چاه بپر با کله مي پرم اما اگر کسي غير فوتبالي باشد و جايگاه بالايي هم داشته باشد و در مورد فوتبال چيزي به من بگويم آن را انجام نمي دهم.
وي با بيان اينکه وقتي در واليبال به پسرم مي بازم تا صبح خوابم نمي برد ، تاکيد کرد: از امروز اگر تيم ببازد دو ساعت بازيکن را در رختکن نگه مي دارم تا غصه بخورند هر کسي باشد بايد بماند و اگر تاسف نخورد و برود ديگر خداحافظ.
پروين در اين خصوص اضافه کرد: پرسپوليس هم را نگاه کنيد بازيکنانش سه هفته است با تعصب و غيرت بازي مي کنند وقتي نتيجه مي گيرند خودشان سينه شان را سپر کرده اند و لذت اين پيروزي ها را مي برند به همين دليل بازيکنان بايد با تمام تمام به مسابقات آينده بروند
«وقتي مي بازم 48 ساعت نمي توانم از خجالت از خانه بيرون بياييم». سرمربي پيشين پرسپوليس با اشاره به اين مسئله افزود: خود شما فوتباليست ها را بزرگ کرده ايد اما من از امروز کارم را شروع کرده ام هيچ کس حق ندارم سر تمرين با موبايل روشن بيايد. کسي که 3 ، 4 ساعت طاقت نداشته باشد موبايلش خاموش بماند چگونه مي خواهد براي تيم فوتبال بازي کند؟ اگر اين روند ادامه داشته باشد و بازيکنان هر کاري دلشان بخواهد انجام دهد نمي توانيم نتيجه بگيريم.
وي با بيان اينکه از روزي که پول به اين فوتبال آمده همه چيز به هم ريخته و بازيکنان دنبال آن هستند که در کدام تيم بيشتر پول مي گيرد و اگر به آنها پول ندهيم به جاي ديگر مي روند ، افزود: اگر بتوانيد در زمين 90 دقيقه بدويد و چند ستاره هم داشته باشيد همه تيمها را خواهيد برد مثلا استيل آذين در نيمه اول مقابل پرسپوليس بازيکنانش 60 دقيقه دويدند و عملکرد خوبي داشتند اما در نيمه دوم بدنهايشان تحليل رفت و در زمين راه رفتند.
پروين با بيان اينکه من نيامده ام کسي را عوض کنم اما مي خواهم تيم را درست کنم ، اضافه کرد: ما چيزي که بلديم و تجربه اي که داريم را به کادر فني منتقل مي کنيم همچنين جلوي مسايل حاشيه اي را مي گيريم. اگر کسي کاسب است و نمي تواند موبايلش را خاموش کند اينجا چکار مي کند اگر در اختيار تيم است بايد در زمان بازي ها و تمرينات تمام فکر و ذکرش موفقيت باشد. از افشين پيرواني گرفته تا تدارکات بايد همه موبايل هايشان را خاموش کنند.
وي در بخش پاياني سخنانش به اين نکته مهم اشاره کرد که بدترين چيز براي فوتباليست بي خوابي است. روزي که آلن راجرز به ايران آمد به بازيکنان گفت هر کاري دوست داريد بکنيد اما بايد توان انجام تمرينات را داشته باشيد در غير اين صورت با شما برخورد مي کنم بعضي از بازيکنان حرفه اي اروپا مي گويند ما هنوز ساعت 11 شب را نديده اند اما بازيکنان ما به جاي استراحت و تمرکز کارهايي مي کنند که به آنها ضربه مي زند.
وي در مورد افشين پيرواني هم تاکيد کرد از روز اول گفتم افشين کارش خوب است اما مسائلي دست به دست هم داد تا وي تا حدودي دور شود. ما آمده ايم کاري که از دستمان برآيد انجام دهيم و شرايط را با کمک افشين درست کنيم.
پروين همچنين تاکيد کرد: اصل مطلب بازيکنان است که داخل زمين بايد تمام توانشان را بکار ببرند. پيرواني تا لب خط تنها مي تواند برود و يا در بين دو نيمه نکات فني را به بازيکنان بگويد اما بازيکنان عصاي دست مربيان هستند و بايد در زمين به موفقيت تيم کمک کنند.
وي در مورد انحلال تيم استيل آذين يا انتقال آن به شهري ديگر تاکيد کرد: اين حرفها اصلا درست نيست هدايتي مثل شير دوست دارد به تيم کمک کند با اينکه نتايج او را دل زده کرده و نااميد شده است اما همچنان با تمام قوا به فکر موفقيت تيم است ما هم بايد تلاش کنيم تا با نتيجه گرفتن تيم زحمات هدايتي را به نحوي جبران کنيم.
پروين در مورد هدفش از حضور در استيل آذين گفت: اول بايد به فکر اين باشيم که با يکي دو برد به شرايط عادي برگرديم ما زياد عقب نيستيم اما بايد بيشتر تلاش کنيم تا کم کم به رده هاي بالاي جدول برسيم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن