تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821304040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست دادستان تهران از فرماندهان ناجا


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وي همچنين از فرماندهان انتظامي تهران بزرگ خواست كه در بحث برخورد با جرائم مهم اقدامات خود را روي باندهاي خلافكار متمركز كنند. زيرا در اين صورت است كه خيلي از جرائم در زمينه سرقت، مواد مخدر و جرائم خلاف عفت عمومي در جامعه ريشه.كن خواهد شد.
دادستان تهران گفت:. برخورد با جرائمي كه امنيت عمومي را به خطر مي.اندازد و باعث سلب آسايش و آرامش عمومي در حوزه اموال و نواميس مردم مي.شود، نيازمند عزم و اراده ملي است.

به گزارش خبرگزاري فارس،عباس جعفري دولت.آبادي دادستان تهران در نخستين جلسه ستاد پيشگيري و مبارزه با جرائم خاص كه با حضور سردار ساجدي.نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: ابتداي زمان تصدي سمت دادستاني تهران متاسفانه وقت عمده دادستان و پليس معطوف به برخورد با جريان فتنه در كشور شد اما امروزه كه خوشبختانه با تدابير مقام معظم رهبري و نيز حضور آگاهانه مردم در صحنه، اين فتنه فروكش كرده است لازم است كه دادستاني و پليس به وظيفه اصلي خود يعني مهار بزهكاري بپردازند.

جعفري دولت.آبادي ادامه داد: امروز مردم و متدينين جامعه ما به حق خواستار آن هستند كه خدمتگزاران آنان در دستگاه قضايي و نيز پليس برخورد قاطعي با مجرمين جرائم مهم نظير سرقت، مواد مخدر و مسائل خلاف اخلاق عمومي داشته باشند و وظيفه ماست كه در اين زمينه اقدامات لازم را به انجام برسانيم.

وي اضافه كرد: البته خوشبختانه ناجا و در صدر آن پليس تهران بزرگ در اين زمينه اقدامات خوبي كرده.اند اما لازم است كه همكاري.هاي بين قضات دادسرا و پليس بيش از گذشته تقويت شود و برگزاري جلسات منظم ستاد پيشگيري و مبارزه با جرائم خاص در اين جهت مي.تواند راهگشا باشد.

دادستان تهران خاطرنشان كرد: برخي جرائم مهم كه امنيت جامعه را به خطر مي.اندازد و باعث سلب آسايش و آرامش عمومي در حوزه اموال و نواميس مردم مي.شود نيازمند عزم جدي است و لازم است كه از همه ظرفيت.هاي كشور براي مقابله با آن استفاده شود و اين موضوع مختص دستگاه قضايي و پليس نيست هرچند كه وظيفه اصلي آنها به شمار مي.رود.

جعفري دولت.آبادي به تجربيات مشابه ديگر كشورها در مهار جرم و جنايت اشاره كرد و گفت: لازم است كه با برنامه.ريزي.هاي دقيق و اجراي طرح.هاي مناسب كارشناسي شده، اقدامات پليس در زمينه تشديد مقابله با بز.هكاران جرائم مهم تقويت شود و دادستان و قضات دادسراي تهران هم از اين اقدامات حمايت مي.كنند.

وي همچنين از فرماندهان انتظامي تهران بزرگ خواست كه در بحث برخورد با جرائم مهم اقدامات خود را روي باندهاي خلافكار متمركز كنند. زيرا در اين صورت است كه خيلي از جرائم در زمينه سرقت، مواد مخدر و جرائم خلاف عفت عمومي در جامعه ريشه.كن خواهد شد.

دادستان تهران همچنين گفت: نتيجه اقدامات صورت گرفته بايد به بخش.هاي مختلف مديريت جامعه هم منتقل شود تا آنان نيز در جهت انجام اين مهم ضمن عمل به مسئوليت.هاي خود، همكاري و همياري لازم را نيز با دستگاه قضايي و پليس داشته باشند.

در ادامه اين نشست سردار ساجدي.نيا فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ و جمعي از فرماندهان اين نيرو گزارشي از آخرين اقدامات انجام شده براي تامين امنيت شهر تهران و نيز طرح.هاي اجرايي براي برخورد با مجرمان حرفه.اي ارائه كردند.

در اين گزارش.ها تاكيد شد كه نيروي انتظامي تلاش مي.كند با استفاده از تمامي توان خود امنيت شهر تهران را ارتقا بخشد و طرح.هاي انجام شده بخصوص در مقابله با مجرمان حرفه.اي و باندهاي بزهكار از جمله اقدامات مهمي است كه تا حدود زيادي در اين زمينه موفقيت.آميز بوده است و بديهي است اين موفقيت.ها مرهون همكاري دستگاه قضايي بخصوص قضات محترم دادگاه.هاي و دادسراها است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن