تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815537180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رزمايش امنيت و آرامش در تهران بزرگ برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رزمايش امنيت و آرامش در تهران بزرگ برگزار مي شود
فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: به منظور ايجاد نظم و انضباط شايسته مردم تهران بزرگ وبا همكاري و مشاركت مردم ، رزمايش بزرگ امنيت و آرامش از روز دوشنبه هفته جاري به مدت شش روز در سطح پايتخت برگزار مي شود.


به گزارش روز شنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا، سردار سرتيپ پاسدار " عزيزاله رجب زاده " در نشست خبري اين رزمايش افزود: توقع داريم شهروندان تهراني كاركنان و پرسنل نيروي انتظامي تهران بزرگ را دراين رزمايش در كنار خود ببينند و در راه برخورد با مجرمان و متجاوزان به حقوق مردم ،همكار و مشاور پليس باشند.
وي تصريح كرد: نيروي انتظامي هر كشوري مظهر اقتدار و ضامن نظم و امنيت و آسايش مردم در جامعه است براين اساس براي كسب آمادگي هاي لازم نياز به اجراي طرح و رزمايش و تمرين داريم.
سردار رجب زاده اظهار داشت: در اين رزمايش شش روزه كه از روز دوشنبه 20 آبانماه جاري برگزار مي شود 30 هزار نفر از نيروهاي انتظامي يگان هاي پليس، واحدهاي مستقر در تهران ، پليس افتخاري، پليس ياران و نگهبانان محله شركت دارند.
وي تاكيد كرد: آموزش، تمرين و كسب آمادگي هاي لازم، ارتقاء امنيت اجتماعي، تمرين وايجاد هماهنگي با دستگاههاي اداري در جهت ارايه خدمات امداد و نجات به مردم، حفاظت، حراست و برقراري نظم و امنيت درجهت آرامش و آموزش به مردم، حفاظت از مراكز نهادي حساس، نمايش قدرت و بررسي نقاط ضعف و قوت يگان هاي حاضر در رزمايش از جمله اهداف پليس در اين رزمايش است.
رييس پليس پايتخت گفت: اجراي مراسم سان و رژه هوايي با حضور 50 فروند پرنده بال ثابت و متحرك، اجراي عمليات چتر ريزي و نمايش توانمندي نيروها، راهپيمايي تاكتيكي توسط 10 قرارگاه پليس تهران بزرگ در مسير هاي 10گانه تعيين شده از جمله محورهاي برگزاري رزمايش بشمار مي رود.
سردار رجب زاده افزود: گسترش و استقرار واحدهاي گشتي و عملياتي در ميادين تهران، اجراي پدافند غيرعامل در كلانترهايها و مقرهاي پليس، عمليات امداد و نجات، مقابله با اقدامات تروريستي احتمالي و مقابله با بحران هاي احتمالي و حوادث غير مترقبه و طبيعي از ديگر برنامه هاي رزمايش امنيت و آرامش است.
وي اعلام كرد: حفظ نظم و امنيت، تمرين حفاظت از اموال مردم در مواقع بحراني، عمليات هلي برد و جابجايي نيروها در شهر تهران ، انتقال سريع نيرو از ساير مناطق كشور به تهران بزرگ و تمرين ايجاد هماهنگي هاي لازم در ميان نيروهاي پليس و ساير سازمان ها از جمله اورژانس، هلال احمر، بسيج، مخابرات، برق،آب ،گاز و شهرداريها از ديگر اهداف مورد نظر ما در اين رزمايش محسوب مي شود.
سردار رجب زاده گفت: كسب آمادگي هاي لازم در واحدهاي انتظامي تهران بزرگ، بررسي نقاط ضعف و قوت واحدهاي عمل كننده در رزمايش، تمرين يكسري اقدامات كه پليس براي ماموريت هاي خود نياز دارد و آمادگي براي ارايه خدمات در زمان حوادث اجتماعي غير مترقبه در اين رزمايش مد نظر قرار دارد.
وي افزود: در برگزاري چنين رزمايش و مانورهايي در شهرها تلاش پليس ايجاد كمترين مشكل براي مردم و شهروندان است و تمهيدات لازم براي اين مهم انديشيده شده ولي با توجه به شرايط ترافيكي تهران با برگزاري اين رزمايش مشكلاتي براي تردد مردم فراهم مي شود كه پليس تهران سعي كرده با اتخاذ تدابير ويژه اين مشكلات را به حداقل برساند.
سردار رجب زاده گفت: اين رزمايش از مدتها پيش برنامه ريزي شده و قبلا به صورت نامحسوس انجام مي شد ولي امسال با رويكرد جديدي و با هدف استفاده از مشاركت مردم و ارايه نمايش قدرت نيروي انتظامي به صورت گسترده و عمومي برگزاري مي شود.
وي اضافه كرد: هدف ما در اين رزمايش دستيابي به 100 درصد موفقيت است و براي رسيدن به اين مهم از همه توان پليس استفاده مي كنيم ولي ممكن است نقاط ضعفي هم وجود داشته باشد كه بعد از برگزاري رزمايش نسبت به بررسي و رفع آنها اقدام خواهيم كرد.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن