تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816710878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
قيمت طلا و سكه در بازار
نايب رئيس اتحاديه طلا و جواهر تهران گفت: افزايش قيمت هاي جهاني طلا به دليل نتايج انتخابات آمريكا فقط چند ساعت به طول انجاميد و قيمت ها دوباره به حالت قبلي بازگشت. محمد كشتي آراي در گفت وگو با ايسنا با اشاره به تفاوت 12 دلاري قيمت طلا نسبت به اول هفته گذشته گفت: افزايش30 دلاري روز چهارشنبه قيمت جهاني طلا تاثير خود را در بازار تهران با افزايش دو هزار توماني قيمت سكه نشان داد اما اين افزايش فقط چند ساعت به طول انجاميد و در حال حاضر قيمت ها تقريبا تفاوتي با قبل ندارد. او گفت: تا حدود دو ماه ديگر كه رئيس جمهور جديد آمريكا به كاخ سفيد مي رود و برنامه هاي اقتصادي خود را اعلام مي كند نمي توان پيش بيني دقيقي از وضعيت بازار ارائه داد، اما معمولا قيمت طلا در دوران دموكرات ها از ثبات نسبي برخوردار است. به گزارش ايسنا، در حال حاضر قيمت جهاني هر اونس طلا به 736 دلار و 60سنت رسيده است. بر همين اساس و در بازار داخلي قيمت هر سكه بهار آزادي طرح قديم 225 هزار تومان است و طرح جديد 189 هزار تومان معامله مي شود. هر سكه نيم بهار آزادي 95 هزار و 500 تومان و ربع سكه 49 هزار تومان است. هر گرم طلاي 18 عيار هم 18 هزار و 900 تومان ارزش دارد.

سايپا در سه سال آينده 20 درصد كل محصولات توليدي خود را صادر مي كند
مهندس مهرداد بذرپاش مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با اعلام اين مطلب، گفت: استراتژي گروه سايپا در چند آينده، داشتن 4 پلت فرم با هر سال يك فيس ليفت جديد و هر سه سال يك بدنه جديد و افزايش سهم صادرات خودرو كشور همراه به سودآوري مناسب است. مهندس بذپاش با اشاره به چشم اندازها و اهداف صادراتي گروه خودروسازي سايپا گفت: درونماي سال 90 طبق برنامه استراتژيك براي صادرات 20 درصد از حجم محصولات توليدي اين گروه مي باشد كه بيش از 50 تا 60 درصد از بازار صادراتي را متوجه خود مي كند و 25 هزار دستگاه در سايت هاي خارج از كشور توليد خواهد نمود به طوري كه توليد خودروي ارزان قيمت مهمترين مزيت صادراتي اين گروه است. مهندس مهرداد بذرپاش با اشاره به انواع خودروهاي سواري و محصولات تجاري گروه سايپا يعني كاميون، اتوبوس، ميني بوس و قطعات منطقه كه از برنامه هاي صادراتي گروه خودرو سازي سايپا است گفت: كشورهاي خاورميانه، آسياي ميانه، شمال و غرب آفريقا، آمريكاي لاتين و اروپا به ترتيت جزو اوليت هاي صادراتي سايپا مي باشند.

آقامحمدي خواستار شد;
تشكيل فوري شوراي عالي اصل 44
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام خواستار تشكيل فوري شوراي عالي سياستهاي اجرايي اصل 44 قانون اساسي توسط دولت شد. علي آقا محمدي در گفتگو با مهر با بيان اينكه روند اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي در حال آغاز شدن است، افزود: مقدمات اجرايي شدن اصل 44 هم اكنون طي شده و كارهاي اوليه آن انجام شده است.عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه يكسري تجربيات در اين مدت براي اجراي اصل 44 شكل گرفته است، گفت: همچنين بخش خصوصي نيز مقداري آمادگي ذهني يافته است. وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه قانون اجرايي سياستهاي كلي اصل 44 نيز تصويب و ابلاغ شده، بايد هرچه سريع تر شوراي عالي آن نيز تشكيل شود. به گفته آقا محمدي، تشكيل اين شورا را كه بر عهده دولت است، مي توان آغاز كار اجرايي اين قانون دانست.

حمايت دولت از توليد صنعتي مسكن
خواجه دلوئي معاون وزير مسكن با بيان اينكه هم اكنون 2 تا3 درصد ساخت و ساز مسكن دركشور به صورت صنعتي است، پيش بيني كرد سهم توليد صنعتي مسكن تا پايان برنامه پنجم توسعه 20 درصد افزايش يابدودولت از توليد صنعتي مسكن حمايت مي كند.منوچهر خواجه دلوئي در همايش سراسري فناوري هاي نوين صنعت ساختمان در مشهدگفت دولت به استناد طرح جامع مسكن/توليد صنعتي وارتقاي صنعت ساختمان را در اولويت قرار داده و راهكارها و مصوباتي را براي حمايت از بخش خصوصي فراهم كرده است.او ازتصويب آيين نامه مستقلي براي حمايت ازتوليد صنعتي مسكن در دولت خبر و افزود: بر اساس اين آيين نامه، فناوريهايي كه با مقررات ملي ساختمان و شرايط اقليمي و فرهنگي كشورمنطبق وسازگار باشد،ازمعافيت تعرفه گمركي وسود بازرگاني در واردات تجهيزات و ماشين آلات برخوردار مي شود.معاون وزير مسكن افزود: دراين زمينه سيستم بانكي موظف شده است تا 80 درصد هزينه سرمايه گذاري توليد اين كارخانه ها را به صورت تسهيلات ارزي و ريالي دراختيار بخش خصوصي قرار دهد.

كارگروه ملي و استاني زعفران تشكيل شد
مديركل دفتر ترويج و بهبود نظامهاي ترويجي وزارت جهاد كشاورزي از تشكيل كارگروه ملي و استاني زعفران به منظور بررسي مشكلات اين محصول خبر داد و اعلام كرد: حداكثر تا دو ماه آينده فعاليت اين كارگروهها در كشور آغاز مي شود. محمد علي نوروززاده در گفتگو با مهر گفت: در سالجاري به منظور بررسي مسايل و مشكلات زعفران در كشور كارگروه ملي زعفران در وزارت جهاد كشاورزي و كارگروههاي غيرملي (اجرايي) در استانهاي زعفران خيزكشور تشكيل شده است. مديركل دفتر ترويج و بهبود نظامهاي ترويجي وزارت جهاد كشاورزي اظهار داشت: وزارتخانه هاي صنايع و معادن، جهاد كشاورزي، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و موسسه استاندارد اعضاي اصلي كارگروه ملي زعفران هستند كه در قالب چارچوبهاي تعييين شده آن مسايل و مشكلات زعفران را مورد بررسي و پايش قرارمي دهند.

ثبت نام100 هزار مشترك براي سرويس جي.پي. آر.اس
معاون نظارت و مديريت شبكه شركت ارتباطات سيار ايران با اشاره به راه اندازي پنج روزه سرويس GPRS همراه اول گفت: تاكنون بيش از 100هزار مشترك براي اين سرويس ثبت نام كرده اند و ترافيك مناسبي در استفاده از اين سرويس مشاهده مي شود. به گزارش فارس محمدحسين فلاح اصغري در برنامه «درست مصرف كنيم»، افزود: برنامه اوليه شركت ارتباطات سيار ايران، ايجاد پوشش تلفن همراه در سراسر كشور بود تا براي مشتركيني كه سال هاي قبل در ليست انتظار بودند، سرويس اوليه شامل مكالمه، پيامك، فاكس و ديتا را ايجاد كند. وي ادامه داد: اكنون همراه اول سيم كارت هاي دائمي را به روز واگذار مي كند و سيم كارت هاي اعتباري را هم ظرف يك هفته به مشتركان ارائه مي دهدو قرعه كشي ها ديگر از بين رفته است.

جديد ترين تكنولوژي بر روي مادر بوردهاي P6T
چندين ماه قبل،سري مادربردهاي P5Q ASUS با استفاده از طراحي هاي هيت سينك و هيت پايپ بصورت همزمان در سيستم انتقال حرارات خود، توجه تمامي كاربران را به سمت خود جلب نمودند. در پي آن اين كمپاني به تازگي طراحي ديگري را در زمينه سيستمهاي انتقال حرارت در قالب سري جديد مادربردهاي Deluxe P6T ASUS به كاربران معرفي كرده است.اين سري جديد با استفاده ازپلت فرم جديد X58 اينتل و بكارگيري جديدترين تكنولوژي ها وطراحي ها درزمينه انتقال حرارت قادرند تا تجربه اي جديد براي كاربران به ارمغان آورند.اين طراحي و تكنولوژي منحصربفرد كه با نام Flow-Winb شناخته مي شود درواقع استفاده همزمان يك هيت سينك و يك طراحي اصلي است كه مي تواند به شكل كاملا موثري حرارت توليد شده توسط چيپ ست ها را ازبين برده و درجه حرارت را تا ميزان قابل توجهي پايين آورد.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن