تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806836038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خبر
وزير مسكن:
ميزان مالكيت در بخش مسكن كاهش يافته است

وزير مسكن و شهرسازي گفت: آيين نامه قانون ساماندهي توليد و عرضه مسكن دو تا سه هفته آينده تصويب و ابلاغ خواهد شد.
به گزارش ايسنا، محمد سعيدي كيا در اولين همايش ملي فناوري هاي نوين صنعت ساختمان كه صبح ديروز در مشهد برگزار شد، اظهار كرد: از حدود دو و نيم سال پيش به منظور تمركززدايي و استفاده از توان تمامي استان هاي كشور در موضوعات مهم، بنا شد پايگاه هايي در استان ها تشكيل و دبيرخانه هاي آنها در هر يك از استان ها ايجاد شود كه براي اولين بار دبيرخانه معماري ايراني اسلامي در اصفهان شكل گرفت و پس از آن دبيرخانه مقررات ملي ساختمان در استان فارس ايجاد شد و امروز نيز دبيرخانه فناوري هاي نوين صنعت ساختمان در استان خراسان رضوي شكل گرفته است.
وي افزود: موضوعاتي مانند اسكان غيررسمي، مصالح ساختماني و احياي بافت هاي فرسوده در ساير استان هاي كشور از جمله مسائلي است كه دنبال مي شود. وزير مسكن و شهرسازي گفت: حل مشكل مسكن كم درآمدها در دستور كار دولت نهم قرار دارد و در حال حاضر ميزان مالكيت در بخش مسكن كشور حدود 63 تا 64 درصد است كه نسبت به سال 75 در حدود هشت درصد كاهش يافته است.
سعيدي كيا ادامه داد: درحال حاضر تامين مسكن كم درآمدها، برنامه مسكن مهر، مسكن اجاره اي پنج ساله نيز از جمله برنامه هايي است كه دولت نهم در برنامه دارد. وزير مسكن با بيان اينكه آيين نامه قانون ساماندهي توليد و عرضه مسكن دو تا سه هفته آينده تصويب و ابلاغ خواهد شد، گفت: تحقق برنامه ساخت مسكن به روش هاي سنتي غيرقابل انجام است و در شرايط فعلي بايد به فناوري هاي جديد و صنعتي سازي به عنوان يك موضوع مهم پرداخته شود و وزارت مسكن و شهرسازي بايد در اين زمينه حمايت هاي لازم را انجام دهد.

ميانگين قيمت نفت خام ايران به 57دلار رسيد

ميانگين قيمت نفت خام ايران در هفته گذشته به 57 دلار رسيده است.
به گزارش ايسنا، تازه ترين اطلاعات از پايگاه خبري معاونت بين الملل شركت ملي نفت ايران حاكي از ان است كه ميانگين قيمت نفت خام ايران در هفته اول نوامبر 2008 معادل 57 دلار و هشت سنت بوده است.
براساس اين گزارش، ميانگين قيمت نفت خام سبك ايران معادل 58 دلار و 12 سنت و نفت خام سنگين ايران 55 دلار و 85 سنت بوده است.
براين اساس، ميانگين قيمت نفت خام صادراتي ايران در اين مدت 57 دلار و 63 سنت اعلام شده است. اين درحالي است كه قيمت نفت خام سبك شيرين آمريكا وست تگزاس اينترمديت براي تحويل در ماه دسامبر در بازار نفتي نيويورك در آخرين معاملات انجام شده به سطح 62 دلار رسيده است كه نسبت به دوران اوج خود در ماه جولاي بيش از 80 دلار كاهش داشته است.
همچنين بنابر اعلا م دبيرخانه سازمان كشورهاي صادر كننده نفت ( اوپك) قيمت سبد نفتي اين سازمان با 4 دلا ر در هر بشكه به سطح 54 دلا ر رسيد.

حمايت بانك مركزي از تاسيس بانك گردشگري

رئيس كل بانك مركزي از بررسي درخواست تاسيس بانك گردشگري در اين بانك خبر داد و گفت: بانك مركزي براساس مقررات براي تاسيس اين بانك مجوز صادر خواهد كرد.
به گزارش مهر، محمود بهمني ديروز در دومين همايش فرصت هاي سرمايه گذاري در گردشگري در تهران با اشاره به اينكه ايران محلي امن براي سرمايه گذاري است، افزود: مناطق توريستي ايران در دنيا نظير ندارد و برخي از صنايع دستي ايران در دنيا حرف اول را مي زند.
وي با اشاره به اين كه با تمامي امكاناتي كه در زمينه گردشگري در كشور وجود دارد تنها يك درصد سبد گردشگري را در اختيار داريم، ادامه داد: برخي از كشورها فرصتهايي كه ندارند را براي استفاده در زمينه گردشگري فراهم مي كنند اما ايران فرصتهاي زيادي در اين زمينه دارد كه استفاده نمي شود.
رئيس كل بانك مركزي تاكيد كرد: سرمايه گذاري در گردشگري بهترين راه براي جايگزيني كاهش درآمد نفت محسوب مي شود; بنابراين سرمايه گذاري در گردشگري ضروري است. وي درخصوص تاسيس بانك گردشگري گفت: درخواست تاسيس بانك گردشگري به بانك مركزي ارائه شده و با توجه به دستورالعملها مجوز لازم را در اختيار قرار مي دهيم.
وي اظهار داشت: استان هاي كشور پتانسيل هاي زيادي براي سرمايه گذاري دارند كه بايد آنها را به سرمايه گذاران معرفي كرد.

برخي بانك ها دستورالعمل سهميه بندي
تسهيلات را اجرا نمي كنند

رئيس شوراي عالي مديران عامل بانك هاي دولتي با تاكيد بر اينكه تمام تسهيلات پرداختي بانك ها بايد در قالب دستور العمل بانك مركزي باشد گفت: اين در حالي است كه برخي از بانكها از پرداخت تسهيلات به برخي از بخشها همچون بخش كشاورزي استقبال نمي كنند.
علي صدقي در گفت وگو با مهر در مورد اجرايي شدن دستور العمل نحوه پرداخت تسهيلات بانكي گفت: اين سياستي است كه اخيرا بانك مركزي به بانك ها ابلاغ كرده است.
وي با تاكيد بر اين كه تمام تسهيلات پرداختي بانك ها بايد در قالب اين دستور العمل باشد، تصريح كرد: اين در حالي است كه برخي از بانك ها از پرداخت تسهيلات به برخي از بخش ها استقبال نمي كنند.
وي ادامه داد: به عنوان مثال در بخش كشاورزي، با وجود اين كه تاكيد فراوان شده است، اما برخي از بانك هاي تجاري نسبت به اين موضوع اهميت نمي دهند.

همراه اول روابط عمومي برتر در اطلاع رساني شد

روابط عمومي «همراه اول» به عنوان روابط عمومي برتر كشور در بخش اطلاع رساني انتخاب شد.
به گزارش فارس در اولين سمينار «تبليغات، بازاريابي و روابط عمومي» كه از تاريخ 11الي14 آبان ماه سال جاري با مشاركت انجمن روابط عمومي ايران و دانشكده صداوسيما برگزار شد، جايزه و لوح روابط عمومي برتر در بخش اطلاع رساني، پس از بررسي دقيق هيات داوران، به روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران تعلق گرفت. در اين سمينار كه با سخنراني اساتيد برتر تبليغات، بازاريابي و روابط عمومي همراه بود، دوره هاي آموزشي و جلسات پرسش وپاسخ نيز برگزار شد.
206 و تندر 90 با كيفيت ترين خودروهاي ايراني
معرفي شدند

در مراسم پنجمين دوره اعطاي جايزه ملي كيفيت، محصولا ت 206 و تندر 90 ايران خودرو با كيفيت ترين خودرو داخلي معرفي شدند.
به گزارش خبرنگار ايكونيوز، در اين مراسم كه صبح ديروز در مركز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد محصولا ت 206 و تندر 90 شركت ايران خودرو به عنوان كيفي ترين محصولا ت گروه فلزي برگزيده و معرفي شدند.
ايران خودرو براي توليد با كيفيت خودرو پژو 206 گواهي دوستاره اشتهارد در سرآمدي و براي خودرو تندر 90 نيز گواهي اهتمام به كيفيت دريافت كرد.
ايران خودرو همچنين براي توليد كيفي موتور تي يو 5 نيز گواهي دو ستاره اشتهارد درسرآمدي، براي قطعات پرسي و موتور ال 4 كه بر روي خودروهاي سمند و 405 نصب مي شود نيز گواهي اهتمام به كيفيت دريافت كرد.
همچنين در روز ملي كيفيت شركت مهر گام پارس نيز براي توليد صندلي خودرو توانست گواهي اهتمام به كيفيت را دريافت كند.
مراسم روز ملي كيفيت درسالن همايش هاي صداوسيما همچنان ادامه دارد و جوايز مديران شركت هاي برتر اعطا خواهد شد.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 416]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن