تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817150717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به كودكتان شكلات جايزه ندهيد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: امروزه اكثريت والدين نسبت به تحصيل فرزندان خود حساسيت زيادي نشان مي.دهند و برخي از آنها با فراهم كردن امكانات بيشتر تحصيلي اعم از خريد انواع كتاب، گرفتن معلم خصوصي و دادن پول توجيبي بيش از حد نياز به دانش.آموز ، تصور مي.كنند شرايط ارتقاي تحصيلي را براي فرزند خود مهيا ساخته.اند، اما هرچند كه داشتن امكانات در امر تحصيل بي.تاثير نيست، ولي كافي هم نيست.
نكته قابل توجه آن است كه والدين بيش از هر چيز بايد نسبت به تغذيه فرزندان خود در اين دوران حساس باشند.

متاسفانه برخي از كودكان در سنين مدرسه از خوردن مواد غذايي كه براي بدن آنها بسيار لازم و ضروري است، امتناع مي.كنند و در عوض تمايل زيادي به مصرف مواد غذايي فاقد ارزش و پركالري نظير چيپس، پفك، نوشابه و انواع ساندويچ.هاي سوسيس و كالباس دارند.

هرچند هم كه والدين آنها را در مصرف اين قبيل خوراكي.ها كنترل كنند، متاسفانه در فصل مدارس به دور از نظر والدين از طريق بوفه مدارس يا به هنگام خروج از مدرسه اقدام به خريد و مصرف اين نوع خوراكي.ها مي.كنند. چه بايد كرد؟ اگر كودك شما تازه به كلاس اول مي.رود چند نوع از خوراكي.هاي مناسب را به او معرفي كنيد و ترجيحا خودتان آنها را آماده كرده و در كيف او بگذاريد.

آبميوه.هاي طبيعي، كيك..هاي خانگي، نان و پنير و گردو و ساندويچ كوكو سبزي همگي خوراكي.هاي مناسبي در زنگ تفريح براي كودك شماست، ضمنا تنوع غذايي فراموش نشود چرا كه كودك از يكنواخت بودن مواد غذايي خيلي زود خسته شده و نسبت به مصرف آن بي.ميل مي.شود.
. بسياري از كودكان تحت.تاثير دوستان خود در مدرسه غذايي را كه از منزل آورده.اند كنار مي.گذارند و با پول توجيبي خود از بوفه خريد مي.كنند.

در حقيقت بيشتر بچه.ها ترجيح مي.دهند اصلا از خانه غذايي نياورند و همه ميان.وعده.هاي خود را از طريق خوراكي.هاي بوفه تامين كنند. از اين.رو، بايد پول توجيبي فرزندتان را كنترل كنيد.
. در برخي مواقع والدين به دليل عدم وقت كافي به محض رسيدن كودك به خانه تا آماده شدن ناهار تنقلاتي را به منظور سير شدن موقتي به او مي..دهند، در اين صورت تمايل كودك به مصرف ناهار كم خواهد شد.
. امتناع والدين از خوردن برخي ازغذاها موجب مي.شود كه كودكان نيز اين غذاها را هر چند كه داراي ارزش غذايي بالايي باشند نخورند ، بنابراين توصيه مي.شود والدين مواد غذايي مناسب را انتخاب كرده تا الگوي غذايي مناسبي براي كودكان خود باشند.
. از دادن شكلات، آب نبات،. پفك و... به عنوان جايزه به كودكان خود خودداري كنيد و بيشتر آنها را به مصرف تنقلات مفيد نظير: نخودچي، كشمش، گردو، بادام، پسته، گندم برشته، برنجك، ميوه.هاي خشك و انواع برگه.ها تشويق كنيد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن