تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815715633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: تيم ايران براي جام جهاني 2014 ساخته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


افشين قطبي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران،در مصاحبه با سايت فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) از قهرماني در جام ملت هاي آسيا و همچنين صعود به جام جهاني 2014 برزيل به عنوان دو هدف اصلي خود در آينده ياد کرد.



اين مربي 46 ساله که فقط هشت دقيقه تا رساندن ايران به نوزدهمين دوره مسابقات جام جهاني در آفريقاي جنوبي فاصله داشت اما اين شانس را با گل تساوي ""پارک جي سونگ"" ستاره تيم کره جنوبي از دست داد اکنون به جاي تأسف خوردن، تمام تلاش خود را روي جبران اين ناکامي بزرگ متمرکز کرده است.
تيم ملي فوتبال ايران بعد از جام جهاني 2010 با پيروزي در شش بازي دوستانه از جمله مقابل تيم هاي چين و کره جنوبي، گام هاي محکمي براي رسيدن موفقيت هاي آينده برداشته است.
از سوي ديگر قطبي که تيم باشگاهي پرسپوليس تهران را در سال 2008 به قهرماني در ليگ برتر ايران رساند قرارداد خود را تا بعد از مسابقات جام ملت هاي آسيا با تيم ملي تمديد کرده است.
اين همان مسابقاتي است که قطبي قهرماني در آن را هدف قرار داده است. صعود به جام جهاني 2014 برزيل از ديگر اهداف اين مربي است.
وي در آستانه مسابقات قهرماني غرب آسيا که از روز جمعه آغاز مي شود در مورد ميزان پيشرفت تيم ايران در سال گذشته گفت: تغييرات زيادي در تيم ايران صورت گرفته است و اکنون ترکيبي از استعدادهاي جديد در کنار بازيکنان قديمي قرار گرفته اند تا تيم را دوباره به يکي از بهترين هاي آسيا تبديل کنند. ما اکنون با سازماندهي تاکتيکي، خط دفاعي منظم تري نسبت به گذشته داريم. اين تغيير روحيه در کنار قدرتي که در خط حمله پيدا کرده ايم، موجب کسب نتايج خوبي در چند بازي گذشته شده است. اين پيروزي ها تازه شروع آينده درخشاني است که در انتظار تيم ايران قرار دارد.
قطبي در پاسخ به سوال فيفا در مورد تفاوتي که بين تيم کنوني ايران با تيمي که در دور پاياني مقدماتي جام جهاني 2010 بازي کرد هم اظهار داشت: به خاطر از دست دادن شانس صعود به جام جهاني آنهم در فاصله هشت دقيقه، فکر کرديم بايد تيم جديدي بسازيم. اکنون با تزريق خوني تازه به تيم در هر پست چند بازيکن داريم و توازن بسيار خوبي بين بازيکنان جوان و با تجربه به وجود آمده است. در حال حاضر متوسط سن بازيکن زير 25 سال است.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص ورود بازيکنان جديدي که بتوانند جاي افرادي مثل ""علي دايي""و""مهدي مهدوي کيا"" را در اين تيم پر کنند،تاکيد کرد: بازيکنان مختلفي داريم که بتوانند در پست هاي گوناگون نقش رهبري تيم را بر عهده بگيرند اما ""جواد نکونام"" ثابت کرده که مي تواند کاپيتان بسيار خوبي باشد. او هم در داخل و هم در خارج از زمين براي ديگر بازيکنان يک الگو است.
اين مربي تيم ايران را جايگاه نسل جديد و خوش آتيه اي مي داند که مي توانند آينده درخشاني داشته باشند. او در ادامه از ""احسان حاج صفي""،""کريم انصاريفرد""و ""ميلاد زندي پور"" به عنوان تعدادي از اين بازيکنان نام برد.
قطبي در مورد قهرماني در مسابقات جام ملت هاي آسيا و تاثير آن بر فوتبال ايران افزود: فوتبال نقش مهمي در ايران دارد و قهرماني در آسيا مي تواند به تمام ايراني ها در سراسر دنيا روحيه بدهد.
وي در مورد تيم هاي همگروه ايران يعني کره، عراق و امارات هم معتقد است در فوتبال ملي نبايد هيچ تيمي را دست کم گرفت و اينکه فاصله بين تيم هاي آسيايي هر روز مسابقه کمتر مي شود.
قطبي در مورد احتمال حضور ""علي کريمي"" و حسين کعبي"" در تيم ملي ايران براي مسابقات جام ملت هاي آسيا خاطر نشان کرد: درهاي تيم بر روي همه بازيکناني که عملکرد خوبي در تيم هاي باشگاهي خود دارند و در عين حال روحيه تيمي را درک کرده و در داخل و خارج از زمين افرادي منضبطي هستند، باز است.
سرمربي ايران در خاتمه به نحوه آمادگي تيم ملي براي صعود به جام جهاني برزيل اشاره کرد و گفت: تيم با هر بازي براي جام جهاني 2014 ساخته مي شود.به همين دليل ما پيش از اين کارمان را شروع کرده ايم. اميدواريم قهرماني در جام ملت هاي آسيا به فوتبال ايران اعتماد به نفس لازم براي رسيدن به پتانسيل واقعي خود در جام جهاني را بدهد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن