تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمونه ای از تحقیقات پدیده های تسخیر اماکن و تهاجم روح تاریخ


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: با مطالعه تاریخ ، تحقیق در رابطه با عقاید معنوی و فلسفه هستی در میان جوامع مختلف بشری و جستجو در لابلای متون و نقاشی های باقی مانده از ایشان متوجه می شویم که همگی به وجود زندگی پس از مرگ ایمان داشته اند. البته هریک بسته به شرایط زندگی و جغرافیای منطقه نگاهی متفاوت با یکدیگر داشته اند اما با وجود همه این اختلاف عقاید کمتر تمدنی را می توان یافت که نسبت به مقوله روح و حیات پس از مرگ بی تفاوت و در کتب و متون فلسفی که بعضاٌ بعنوان قوانین اساسی مورد استفاده قرار می گرفتند به این موارد اشاره نکرده باشد. آنها در رابطه با حضور ارواح در جهان زندگان نیز تقریباٌ عقیده ای مشترک داشته و حضور ارواح در جهان مادی را باور داشته اند. البته در قبال اینکه چگونه بایست تا با ارواح خصوصاٌ ارواح با ماهیت غیر انسان برخورد نمود هم مطالب فراوانی از ایشان بدست آمده و هریک به شیوه خاص خود اعمال "رهائی از تسخیر" را توضیح داده اند. این عقاید با گذشت زمان و دستاوردهای مختلف علمی دستخوش تغییرات گردید اما بحث زندگی پس از مرگ و ارتباط با ارواح کماکان از مباحث مورد توجه مردم سراسر جهان می باشد...

امروز در اروپا بر این عقیده اند که روح همان ماهیت غیر مادی جدا شده از کالبد فیزیکی است که بنا به دلایل مختلف اجازه عبور از تونل نورانی را نیافته و تا زمان معین در حول محور فیزیکی یعنی جهان مادی که ما در حال حاضر در آن زندگی می کنیم سرگردان می باشد. مدیوم ها بر الین عقیده هستند که کمک به این گروه از ارواح امکان پذیر بوده و می توان با آگاهی دادن به ایشان اسباب صعود آنها را به جهان ارواح مهیا نمود.

جوامع مشرق زمین یعنی کشورهای شرق و جنوب شرقی آسیا که پرستش نیاکان بخشی از فرهنگ و مذهب آنها می باشد بر این عقیده هستند که جهان روحی در همین حول محور فیزیکی بوده و ارواح در میان ما زندگی نوین خود را سپری می نمایند.

عقاید و باورهای دیگری نیز در ارتباط با دلایل بازگشت ارواح به جهان مادی در سراسر جهان وجود دارند . برخی بر این عقیده هستند که دلایلی که می تواند باعث بازگشت ارواح به حول محور فیزیکی شوند عبارتند از : "انجام کارهائی که بخاطر مرگ قادر به اتمام آنها نبوده اند ، انتقام از قاتلان و سعی در افشای اسرار قتل خود ، نصیحت کردن نزدیکان و مطلع نمودن آنها از شرایط جدیدی که در آن بسر می برند .

بعنوان مثال در سال 1905 ، روح فردی بنام "جیمز کافین" از مالکان و مزرعه داران بزرگ ایالت کارولینای شمالی بدون باقی گذاردن حتی یک سکه برای فرزندان و یا همسرش دارفانی را وداع گفت. روح این شخص پس از گذشت 4 سال بر فرزند خود ظاهر و محل وصیت نامه ای که بمدت 4 سال گم شده و کلیه فعالیت های فرزند و باقی شرکایش را مختل نموده بود را به اطلاع وی رساند. وصیت نامه پیدا شد و پس از رویت امضاء و اثر انگشت فرد متوفی مورد تائید همه قرار گرفت. 10 سال بعد روح این فرد بار دیگر به دیدار فرزند خود آمده و اینبار وصیتی دیگر را به وی ابلاغ نمود. در این وصیت او ثروت باقی مانده را بطور مساوی میان کلیه فرزندانش تقسیم نمود.

سالانه هزاران گزارش از مشاهده ارواح و خصوصاٌ تسخیر شدگی اماکن توسط افراد گوناگون ارسال می شوند اما جالب اینکه تنها 5% درصد از این گزارشات واقعی بوده و باقی آنها ناشی از تخیل گزارش دهندگان و یا تلاش نافرجام و استفاده از ابزار بسیار پیشرفته و کاملاٌ سینمائی برای فریب محققان و کسب شهرت بوده اند.

ارواحی که در حول محور فیزیکی سرگردان می باشند از تغییرات رفتاری متعددی برخوردار بوده و بنوعی انسان گریز می باشند و همین باعث می شود که تنها در برخی از مواقع بطور اتفاقی و یا بخواست خود آنها ناظر بر تجسدات روحی باشیم. منظور من تجسد خودبخود اروح و اینکه بصورت خودخواسته در معرض دید افراد عادی قرار گیرند می باشد و ارتباطی با بحث مشاهده ارواح در جلسات روحی ندارد.

بر خلاف تصور عمومی بیشتر افراد تنها عوارض ناشی از حضور ارواح یعنی شنیدن صدای برخورد اجسام ، حرکت خودبخود اشیاء ، روشن و خاموش شدن چراغ ها ، اینکه توسط فردی تحت نظر قرار گرفته اند و .... را احساس می نمایند و از میان این تعداد از گزارش دریافتی تعداد کسانیکه بطور مستقیم شاهد تجسد ارواح بوده اند بسیار اندک می باشد.

با احتساب اینکه دلایل متعدد و غیر ماورائی ممکن است باعث بروز چنین پدیده هائی گردند و نیز احتمال بسیار بالا در اغراق ، خدعه ، نیرنگ و استفاده از ابزار و وسائلی جهت بروز این پدیده ها توسط افرادیکه مدعی روئیت تجسد روحی بوده اند متوجه خواهید شد که چه موانعی در سر راه تحقیقات روحی قرار گرفته و باعث می شوند تا که افکار عمومی با پیش زمینه و تفکری منفی و تردید آمیز به این قضایا بنگرند.

تحقیقات دانشمندان و محققان روحی در طی ادوار گذشته به ما ثابت کرده که تنها 10% درصد از افراد ممکن است که در معرض مشاهده تجسدات روحی بدون حضور مدیوم ها قرار داشته باشند پس بیشتر ما خصوصاٌ افرادیکه بصورت جدی بدنبال تحقیقات روحی می باشند از کوچکترین شانسی برای مشاهده ارواح برخوردار نمی باشند. نکته جالب این است که کودکان از بیشترین توانائی برای مشاهده ارواح برخوردار می باشند و درصورتیکه بطور جدی عکسهای آنها را مشاهده نمائید بسیار کم پیش می اید تصویری از تجسد و یا یکی از انواع انرژی روحی را در میان آنها نیابید. بنظر می رسد که هر چه بر سن کودکان افزوده شود نوعی مکانیسم تدافعی در برابر امواج روحی توسط کالبد سماوی بوجود می اید. اینگونه بنظر می رسد که بانوان نسبت به آقایان از توانائی بیشتری در دریافت امواج روحی و مشاهده تجسد و سایر پدیده های روحی برخوردار می باشند. مورد دیگر این است که وجود "آی کیو" بالاتر در افراد شانس مشاهده و دریافت امواج روحی را کاهش می دهد. البته این موارد هرگز قطعی نبوده و استثنائاتی در این میان مشاهده شده اند.

عمومی ترین فرضیه در میان افرادیکه ناظر بر تجسد روحی بوده و یک یا چند بار روحی را مقابل خود مشاهده نموده اند چنین است که ارواح ، ماهیت غیر مادی افرادی هستند که مرگ فیزیکی را تجربه نموده اند. در واقع دلیل اینکه این فرضیه نسبت به سایر فرضیات از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد این است که بیشتر تجسدات روحی در اماکنی که مرگ یک یا چند نفر در آنها صورت پذیرفته مشاهده می شوند. شاید یکی دیگر از دلایل فراگیر شدن این فرضیه در میان جوامعی با باورهای غیر مذهبی این باشد که آنها با قبول این فرضیه از فنا ناپذیری خود اطمینان یافته و احساس آرامش می نمایند. مسئله دیگری که به این فرضیه مقبولیت می بخشد حضور روح افراد تازه از دنیا رفته نزد خانواده و نزدیکانشان بوده و اینکه بازماندگان این افراد به انواع مختلف حضور ایشان را احساس نموده و موفق می شوند تا که در حالتی میان خواب و بیدار با آنها ملاقات نموده و بصورت "تله پاتی" یا مستقیم آخرین پیام اموات خود را دریافت نمایند.

دانسته های علمی به ما می گوید که انرژی کانون و نیروی حیات بخش همه چیزهائی است که در اطراف ما وجود دارند. با این تفصیل می توان گفت که تمامی رفتار و عاداتی چون تفکر ، احساس ، تجربیات و عمیق ترین حالات درونی انسان در طول دوران حیات برگرفته از انواع انرژی می باشند. با توجه به قانون اول انرژی که می گوید : انرژی نه تولید می.شود و نه نابود می.گردد، بلکه همواره از صورتی به صورت دیگر تبدیل می.شود" می توان چنین عنوان داشت که پس از وقوع مرگ فیزیکی ، انرژی حیات بخش انسان از کالبد متوفی خارج شده و همین انرژی که در اصطلاح آنرا "روح" می نامند توسط برخی از افراد قابل مشاهده و دریافت می باشد. می دانیم که حواس پنجگانه ما در مقایسه با حیوانات از قابلیت کمتری برخوردار می باشد. حیوانات امواج و انرژی هائی که برای ما ناشناخته و غیر قابل درک می باشند را براحتی دریافت و مشاهده می نمایند. سگ سانان و گربه سانان از جمله حیواناتی می باشند که از توانائی بالائی در درک و مشاهده امواج و انرژی روحی برخوردار بوده و به محض مشاهده این امواج از خود واکنش های مختلفی نشان می دهند. این واکنش ها نسبت مستقیمی با نوع حالات و رفتار ارواحی دارد که در معرض دید این حیوانات قرار می گیرند. بعنوان مثال واکنش سگ ها در برابر حضور ارواح منفی و شرور کاملاٌ تهاجمی بوده و دقیقاٌ بسان یک دزد که در خفا قصد تجاوز به حریم آنها را داشته باشد از خود واکنش نشان می دهند. نوع دیگری از رفتار حیوانات خصوصاٌ سگ ها بگونه ای است که در این اماکن احساس لذت نموده و بگونه ای بر زمین می نشینند که انگار تحت نوازش قرار گرفته اند. در صورت مشاهده ارواح با ماهیت غیر انسان واکنش این حیوانات کاملاٌ متفاوت بوده و با وحشت هر چه تمام از صحنه فرار می نمایند. همه این واکنش ها در مقابل نگاه متعجب افرادی صورت می گیرند که هیچ دلیلی برای این رفتار حیوانات مشاهده نمی نمایند. این حیوانات هرگز به مکانی که حضور ارواح با ماهیت غیر انسان را مشاهده می نمایند وارد نشده و در صورت اجبار در حضور در اینگونه از اماکن ممکن است که از شدت ترس و برای گریز از آنجا حتی صاحبان خود را مورد حمله قرار دهند. من شخصاٌ از سگ برای اطمینان از تسخیر شدگی برخی از اماکن و اینکه روح حاضر در خانه دارای ماهیت انسانی یا غیر انسانی می باشد بهره برده و همواره از اینکار نتیجه گرفته ام.

فرضیه دیگری در ارتباط با دلیل تجسدات و تظاهرات روحی می گوید که این پدیده ها در اثر تقابل جریان های طبیعی انرژی و یا وجود میادین مغناطیسی در برخی از اماکن بروز می نمایند.

روح پس از بروز مرگ فیزیکی و جدائی از کالبد خویش به فرم "اثیری" خویش وارد می شود که این جسم اثیری برای هر فعل و انفعالی نیاز مبرمی به انرژی دارد. هر حرکت ما ولو تکان کوچک انگشت دست ما به صرف انرژی می انجامد و این انرژی پس از مصرف بصورت گرمائی در طبیعت رها شده و انرژی آزادشده گرمائی فوق العاده عظیمی را تشکیل می دهند.

ارواح برای ظهور و فرو رفتن در ظواهر روحی گوناگونی که در ادامه به آنها اشاره خواهم داشت ابتدا به جذب و ذخیره انرژی و سپس به آزادسازی آن نیاز دارد . حال باید دید که این انرژی ها در کدام دسته قرار داشته و چگونه ارواح به جذب آنها اقدام می نمایند؟

برای پاسخ به این سئوال می بایست که به چرخه جذب و سوخت انرژی در بدن اشاره ای مختصر داشته باشم. انسان برای دریافت انرژی و استفاده از آن بعنوان سوخت برای فعالیت های روزانه خود به مصرف مقادیر معینی از مواد خوراکی که البته بسته به نوع فعالیت هر شخص متفاوت بوده و بر حجم آنها افزوده یا کاسته می شوند دارد. این مواد پس از جذب بسته به مقدار کالری موجود در خود به ما این امکان را می دهند تا برای یک مقدار معین از کار به فعالیت بپردازیم. با فعالیت ما این مواد کالری زا سوخته و به اسید لاکتیک تبدیل می شوند. اسید های لاکتیک می بایست تا که سریعاٌ و با فعالیت های مجدد سوخته شوند والا به چربی مبدل شده و باعث بروز مشکلات عدیده فیزیولوژیکی می شوند. سوخت اسید لاکتیک باعث افزایش مقدار حجم عضلات بدن می شوند. تنها کالبد ما نیست که به جذب انرژی نیاز دارد و عواملی چون تابش نور خورشید و نور حاصله از پرتو ماه بر ذخیره سازی انرژی حیات و بر روی رفتار و فعالیت مغز تاثیر بسزائی دارند.

اشاره به این چرخه بدین علت بود که بدانیم تمامی فعالیت های ما ولو کم فشارترین آنها مانند برداشتن یک برگ کاغذ از روی میز و یا حتی سخن گفتن باعث می شود تا که مقدار معینی از انرژی ذخیره شده در بدن را صرف انجام آنها نمائیم اما این آزاد سازی انرژی بغیر از سوزاندن اسید لاکتیک باعث می شوند تا که مقداری انرژی که از فعالیت ما حاصل می گردند در طبیعت ازاد گردند. مشاهده بخار حاصله از شدت فعالیت بدنی و مقدار غیر طبیعی گرمای بدن که از شدت فعالیت حاصل می گردد . هر حرکت ما ولو برداشتن یک شیء بسیار سبک یا برداشتن یک گام کوتاه به صرف مقدار اندکی از مجموعه ذخایر دورنی ما نیاز دارد اما فراموش نکنید که همین عمل بظاهر کم اهمیت هم باعث آزاد سازی انرژی و نیز انواع مختلفی از امواج روحی می گردند. این انرژی ها وارد طبیعت شده و یا در همان زمان و یا پس از مدت کوتاهی جذب عناصری می شوند که قابلیت جذب انها را دارا می باشند. سنگ ها خصوصاٌ سنگ کریستال از بهترین عناصر طبیعی هستند که از چنین قابلیتی برخوردارند و هم انرژی ها و هم امواج روحی حاصل از تفکرات و کردار ما را در خود ذخیره ساخته و بصورت یک مجموعه از انرژی های تابشی در خود ذخیره می سازند. این عناصر بغیر از انرژی های آزاد شده قادرند تا که به همان اندازه امواج روحی پراکنده در طبیعت را نیز جذب نمایند. این امواج از نحوه تفکرات و نیز اعمال ما حاصل می شوند و بلافاصله پس از انجام هر عمل و یا تفکر در مورد موضوعی خاص در طبیعت رها شده و جذب همین عناصر می گردند و به همین دلیل است که ما آنها را در دو گروه مثبت و منفی تقسیم نموده و می توانیم تا با بهره گیری از علم شناخت عناصر جاذب امواجی چون سنگ ها به درمان ناراحتی های روحی و یا دور کردن امواج منفی از اطراف خویش نمائیم.
مشاهده می فرمائید که بین مبحث شناخت ارواح و زندگی پس از مرگ و نیز مبحث انرژی چه رابطه نزدیکی وجود دارد و چگونه انرژی و جذب آنها برای ارواح از ملزومات محسوب می شوند. نظر به اهمیت این موضوع دانشمندان علم نوین روحی تحقیقات فراوانی را بر روی عناصر جذب کننده انرژی های آزاد در طبیعت انجام داده اند . شاید بجرات بتوان گفت که مبحث انرژی از مهمترین و حیاتی ترین مسائل در کلیه جوامع و در دنیای فیزیکی نیز محسوب می گردد و بخاطر نزدیک شدن محققان علوم روحی به این ذخایر عظیم طبیعی کشورهای پیشرفته تا حد توان از این تحقیقات حمایت می نمایند. روزی که این تحقیقات به سرانجام رسیده و انسان با کلیه عناصر دارای قابلیت جذب انرژی اشنا شده و بتواند تا از چگونگی ازاد سازی و مهار این انرژی عظیم نهفته در طبیعت مطلع گردد را باید نقطه عطفی در تاریخ بشریت نامید زیرا که در چنین زمانی یکی از سه کشف بزرگ تاریخ صورت گرفته و سر فصل جدیدی را برای انسان خواهد گشود. سرفصلی که تمامی داشته های ما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. امیدوارم که در کشور ما هم از اینگونه تحقیقات حمایت شده تا که ما هم در این پروژه عظیم سهمی هرچند اندک داشته باشیم.

بسیاری از محققان روحی بر این عقیده می باشند که وجود میادین تولید کننده انرژی چون ایستگاه های برق و محل عبور کابل های پر فشار الکتریسیته و....... در بروز پدیده های روحی نقشی اساسی را ایفا می نمایند. در بخش های بعدی اشاره نموده ام که ارواح برای انجام پدیده های فیزیکی و تظاهرات روحی به جذب و ذخیره انرژی نیازمند می باشند. این ذخیره انرژی بدلیل ماهیت اتری ارواح تنها برای مدت کوتاهی میسر می باشد و آنها خیلی سریع و با انجام حرکتی فیزیکی آنرا از دست داده و مجبورند تا که مجدداٌ به جذب انرژی محیط اقدام نمایند. با کمی تعمق در این مورد متوجه می شویم که در جوامع و محل سکونت ما دو گونه از انواع انرژی یعنی انرژی گرمائی و انرژی الکتریکی بیشتر و قابل دسترس تر می باشند.

نشانه های مختلفی برای آگاهی از حضور ارواح در اماکن وجود دارند. در بخش تسخیر اماکن گفته ام که در اینگونه از اماکن وجود یک نقطه سرد که هیچ منشاء فیزیکی نداشته باشند ( پنجره یا روزنه باز یا نزدیکی به کانال های تهویه خانه ) یکی از نشانه های حضور ارواح در آن نقطه می باشد. همین امر نشانگر آن است که ارواح در بدو حضور خویش ابتدا به ذخیره انرژی گرمائی محیط پرداخته تا که بتوانند تا برای مدتی از آن برای حرکت نمودن و یا ظهوری سایه وار استفاده کنند.

این انرژی های ازاد در طبیعت هستند که به روح این توانائی را می دهند که حرکت نموده و یا بعضاٌ باعث بروز پدیده فیزیکی برای ابراز وجود خویش و جلب توجه ما گردند. به همین خاطر چگونگی کشف و ذخیره انرژی از مهم ترین کارهائی ست که روح تا زمان حضور خود در حول محور فیزیکی یا بهتر بگویم پائین ترین سطح از جهان روحی ( در بخش زندگی پس از مرگ به سطوح مختلف جهان روحی اشاره نموده ام ) می بایست که برای خود انجام دهد. این انرژی ممکن است که حتی از جریان فکر شما و یا از نوع عملکرد شما حاصل شود و همین مسئله باعث می شود تا که به دو بخش منفی و مثبت آنها را تقسیم نمایند.

وجود این انرژی ها در طبیعت و خصوصاٌ حجم وسیعی از انرژی های گرمائی و الکتریکی در اماکن مورد سکونت ما ارواح را قادر خواهند نمود تا که به تجسد و یا انجام اعمال فیزیکی اقدام نمایند . توجه داشته باشید که هرچه این اماکن به منابع انرژی زا نزدیک تر باشند امکان مشاهده پدیده های غیر فیزیکی در آنها بیشتر است. طبق آمار موجود بیش از 80 درصد از اماکنی که در آنها می توان پدیده های غیر طبیعی چون ظهور ارواح را مشاهده نمود در نزدیکی استگاه های تولید برق ، کانال های زیرزمینی آب ، مناطقی که بر روی نقاط زلزله خیز واقع شده اند ، اماکنی در نزدیکی رودخانه ها و ... قرار دارند.

ارواح بسته به همین مسئله و دیگر شرایط محیطی که در بخش های دیگر بدان اشاره نموده ام و مهم تر از همه ماهیت ذاتی خویش این توانائی را می یابند تا که در تصاویر ثبت شده و یا پیش چشمان ما ظهور یافته و با ما اقدام به برقراری ارتباط نمایند. لازم به تذکر است که بخاطر شباهت فراوان این پدیده ها با برخی از پدیده های فیزیکی و امکان تقلب و جعل تصاویر ، صحت اینگونه از تصاویر می بایست که با تائید افراد نخبه و دارای تجربه صورت بپذیرد . در این بخش تنها به ذکر اسامی این پدیده ها و توضیحی مختصر در رابطه با آنها اکتفا نمودم و شما برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این ظواهر روحی می توانید تا به بخش چگونگی تصویر برداری از ارواح مراجعه نمائید.اشکال گوناگونی از انرژی روحی که در تصاویر عکاسی یا تصاویر ویدیوئی ظهور می یابند عبارتند از:


1- مه رقیق یا بخار "Ecto mist"
2- دوایر کوچک نورانی "Orbs"

3- مه غلیظ پیچدار "Vortex"

4- سایه واره ها "Shadow Ghosts"

5- توپ نورانی روحی "Light Balls"

6- جریان انرژی الکتریکی "Electro Mist"

7- رگه میله ای نوری "Shaft"

8- تجسد یا نیمه تجسد "Apparition"
منبع:سفر به اعماق ماورا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن