تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803837511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال:
قهرماني نيم فصل فايده اي ندارد

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از تساوي تيمش مقابل ملوان گفت: بازي بسيار زيبايي از سوي هر دو تيم ارائه شد و تماشاگران حاضر در استاديوم راضي به منازلشان بازگشتند.
وي افزود : در مجموع از نتيجه بدست آمده رضايت ندارم، چرا كه بازي كاملا تحت اختيار استقلال قرار داشت، بازيكنانم موقعيت هاي بسياري بدست آوردند كه در صورت دقت بيشتر مي توانستند با هر سه امتياز ميدان را ترك كنند، ولي هيچ گاه موقعيت هاي بيشتر در جريان يك بازي دليل بر برتري تيمي نخواهد بود.
وي اضافه كرد: قهرماني در نيم فصل براي استقلال هيچ فايده اي در بر نخواهد داشت چرا كه به قهرمان نيم فصل هيچ جامي تعلق نمي گيرد و مهم اين است كه با تداوم روند موفقيت آميز در ديدارهاي اخير بتوانيم قهرماني پايان فصل را براي هواداران استقلال به ارمغان بياوريم.

محمد احمدزاده سرمربي تيم فوتبال ملوان :
استقلال بايد دست خالي به تهران بر مي گشت

محمد احمدزاده سرمربي تيم فوتبال ملوان پس از تساوي 2 بر 2 در برابر استقلال گفت: ملوان مستحق هر سه امتياز بود ، ما علي رغم بازي ضعيف در نيمه اول، در 45 دقيقه دوم كاملا سوار بر توپ و ميدان بوديم و مي توانستيم در صورت شانس بيشتر به پيروزي برسيم.
وي افزود: بازيكنانم نيمه اول اصلا خوب بازي نكردند و بين دو نيمه در رختكن به آنها گفتم به هيچ وجه از كارشان رضايت ندارم، ولي در نيمه دوم ما كاملا برتر بوديم و با ارائه يك بازي هوشمندانه موقعيت هاي فراواني براي گل زني خلق كرديم.
وي اضافه كرد: سه امتياز اين بازي خانگي حق مسلم بازيكنان ملوان بود چرا كه در مجموع توپ و ميدان بيشتر در اختيار ما قرار داشت و در صورت تمركز و شانس بيشتر استقلال به مانند فصل پيش بار ديگر دست خالي استاديوم انزلي را ترك مي كرد و به تهران بر مي گشت .

كريم باقري : براي بازگشت به تيم ملي آماده ام

كريم باقري كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در صورت دعوت علي دايي، براي حضور در تيم ملي مشكلي ندارم. وي در گفت و گو با فارس افزود: در روزهاي گذشته در مورد بازگشت به تيم ملي فكر كردم و به تصميم نهايي خود را اتخاذ كردم. وي ادامه داد: فكر مي كنم مي توانم به تيم ملي كشورم خدمت كنم و به همين دليل آماده بازگشت هستم.

تغيير در برنامه تمريني پرسپوليس

برنامه تمرينات پرسپوليس و سفر سرمربي اين تيم به امارات در پي عدم كسب پيروزي مقابل صباباتري، تغيير كرد.
گفتني است كه پس از جلسه كادر فني پرسپوليس با افشين قطبي برنامه تمريني پرسپوليس كه قرار بود دو روز تعطيل باشد تغيير كرد و بازيكنان ديروز تمرين كردند و امروز هم تمرين خواهند كرد.
همچنين در پي اين تغيير برنامه، سفر قطبي به امارات نيز لغو شد و اين مربي با تاخير سفر خود را انجام مي دهد. تمرين روز يكشنبه و دوشنبه تعطيل خواهد بود.

عليرضا نيكبخت واحدي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس:
فرد خاصي مقصر نيست

عليرضا نيكبخت واحدي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل صباي قم،گفت: نمي دانم چرا پرسپوليس در بعضي اوقات خوب بازي مي كند و در بعضي مواقع هم خوب بازي نمي كند ، از اينرو فكر مي كنم كل تيم از نظر فني اشكال دارد.
وي افزود: ما يكسري اشتباهاتي را در حين بازي انجام مي دهيم كه تيم هاي حريف بهترين استفاده را از آن كرده و عقب ماندگي شان را جبران مي كنند. معتقدم اشكالات ما مربوط به كل تيم است و يك فرد خاص به تنهايي مقصر نيست. وي همچنين درباره شعارهاي اعتراض آميز تماشاچيان پرسپوليس پس از اين مسابقه گفت: بالاخره آنها هم حق دارند چرا كه در اين هواي سرد به عشق پرسپوليس به ورزشگاه آزادي مي آيند و وقتي مي بينند، تيم شان پيروز نمي شود، ناراحت و عصباني مي شوند. بالاخره ما چند هفته اي است كه نتايج خوبي نمي گيريم كه بايد مشكلات مان را برطرف كرده و با پيروزي در مسابقات آتي دل آنها را شاد كنيم.

غياب نيكبخت واحدي، واعظي و شيري
در تمرين پرسپوليس

تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوي مقابل تيم صبا قم نخستين تمرين خود را صبح ديروز در زمين شماره يك مجموعه ورزشي راه آهن در غياب عليرضا نيكبخت واحدي، مهدي واعظي و مجتبي شيري برگزار كرد.
پيش از تمرين ديروز بازيكنان و مربيان پرسپوليس جلسه اي به مدت 45 دقيقه برگزار كردند كه در اين جلسه تنها كريم باقري و محمود خوردبين حضور نداشتند و در گوشه اي از زمين مشغول صحبت با يكديگر بودند.
افشين پيرواني هم دقايقي در جمع بازيكنان و مربيان سخن گفت، قطبي حتي اجازه ي نزديك شدن پرسنل تداركات پرسپوليس به جمع شان را نمي داد.
پس از اين بازيكنان به دو دسته ي اصلي ها و نفرات ذخيره تقسيم شدند، بازيكنان اصلي زيرنظر پرويز كماسي به مدت زيادي به دور زمين دويدند و پس از آن تمرينات ريكاوري را در دستور كارشان داشتند. الونگ الونگ نيز در ميان اين بازيكنان تمرين مي كرد.
بازيكنان ذخيره نيز زيرنظر افشين پيرواني در ابتدا با دويدن به دور زمين بدن هاي خود را گرم كردند و سپس در دايره وسط زمين به حركات با توپ به صورت انفرادي و روپايي زدن پرداختند و در مراحل بعدي پاس كاري در حال حركت به صورت دو به دو، حفظ توپ و پرسينگ را انجام دادند.
فرانك آتسو، ابراهيم توره، منصوري و دوكارمو بازيكناني بودند كه در جمع نفرات ذخيره تمرين مي كردند. افشين قطبي نيز مدت زيادي را در كنار زمين با سرپرست تيم مشغول صحبت شد و تمرينات بازيكنان را از دور نظاره گر بود.

غلام زاده حريف ساعي در مسابقه خداحافظي

در شرايطي كه روابط عمومي فدراسيون تكواندو از رجلي يا تاجيك به عنوان حريفان احتمالي هادي ساعي در مسابقه ي نمادين امروز (شنبه) خبر داده بود اما اميد غلامزاده به عنوان حريف مسابقه خداحافظي هادي ساعي انتخاب شد.

فيروز كريمي سرمربي تيم فوتبال صبا قم:
پرسپوليسي ها صبور باشند

فيروز كريمي سرمربي تيم فوتبال صبا قم پس از تساوي تيمش مقابل پرسپوليس گفت: از مدت ها پيش بازي هاي پرسپوليس را آناليز كردم و براي تيم صبا هم استراتژي خاصي را در نظر گرفتم اما اين استراتژي به كسي ربطي ندارد و نبايد انتظار داشته باشيم كه مفت آنها را دراختيار شما بگذارم.
وي افزود: از نتيجه بدست آمده به هيچ وجه راضي نبودم چرا كه تساوي براي هيچ يك از دو تيم لطفي ندارد، اين نتيجه نه ما را خوشحال كرد و نه پرسپوليس را چرا كه بازيكنان دو تيم روزها تمرين مي كنند و در حين بازي هم تلاش مي كنند اما كسب يك امتياز بي فايده است. صبا در مسابقات گذشته كمترين شكست را بين تيم هاي ليگ دارد اما ببينيد كه چه جايگاه نامناسبي در جدول دارد، شايد اگر به جاي چند تساوي يك برد داشتيم و بقيه را مي باختيم اكنون وضعيت بهتري داشتيم.
فيروز كريمي با اشاره به شرايط تيم پرسپوليس و نارضايتي هواداران اين تيم پس از اين مسابقه،گفت: فكر مي كنم هواداران پرسپوليس نبايد از شرايط كنوني اين تيم دلخور باشند، آنها بازيكنان و وضعيت شناخته شده اي دارند، اين تيم همانند بازي قبل اش مقابل تيم مقاومت بد بازي نكرد، واقعا در بازي قبل مستحق پيروزي برابر تيم شيرازي بود و فشار زيادي را روي تيم ما آورد. اما فكر مي كنم هواداران اين تيم بايد صبور باشند چرا كه حمايت كردن در شرايط سخت و پراسترس مهم است، واگرنه حمايت كردن پس از پيروزي كار بزرگي نيست.
وي افزود: هر مربي يا آدم عاقلي ممكن است در كارش يكسري چيزها را پيدا كرده و يك سري را گم كند، معقتدم افشين قطبي در شرايط فعلي يك سري مهره هاي خودش را گم كرده است كه بايد پيدا كند، فصل گذشته آنها شش بازي را پس از دقيقه نود پيروز شدند كه به نوعي شانس با قطبي يار بود، اما امسال اين شانس نيست و شرايط سخت تر شده است.
وي در پايان بازهم خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: پرسپوليسي ها صبور باشند و شرايط مربيان و مسوولان تيمشان را درك كنند، مطمئن هستم اين تيم با حمايت هوادارانش مي تواند به جايگاه اصلي خود برگردد و نماينده خوبي براي ايران در ليگ قهرمانان آسيا باشد.

حبيب كاشاني مدير عامل سابق تيم فوتبال پرسپوليس:
هواداران پرسپوليس بايد از قطبي و هيئت مديره حمايت كنند

حبيب كاشاني مدير عامل سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: از هواداران كه مرا تشويق كردند ممنونم و توصيه مي كنم از مسئولان فعلي و افشين قطبي حمايت كنند.
وي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: از تمام هواداران پرسپوليس مي خواهم تا همچنان بازيكنان تيم، كادر فني و اعضاي هيئت مديره را مورد تشويق قرار دهند و از هر گونه بي احترامي به آنها به خاطر نام بزرگ پرسپوليس خودداري كنند.
وي ادامه داد: پرسپوليس داراي بازيكنان خوب و ستاره هاي بزرگي است; اما فوتبال غير قابل پيش بيني است. در اين شرايط كه بسيار حساس است و پرسپوليس مي خواهد در ليگ قهرمانان آسيا شركت كند بهتر است با تفكرات حرفه اي تر، بستري آماده شود تا اين تيم با خيال آسوده وارد مسابقات شود.

دسته گل رضايي براي هواداران پرسپوليس
آشتي كنان در ورزشگاه آزادي

شيث رضايي پيش از آغاز ديدار پرسپوليس - صباباتري با آغوشي پر از گل سمت تماشاگران پرسپوليس رفت و به آنها اداي احترام كرد.
شيث رضايي كه تا فصل گذشته در تيم پرسپوليس تهران بازي مي كرد، پيش از آغاز فصل جديد مسابقات ليگ برتر به تيم صباباتري قم پيوست.
رضايي كه براي نخستين بار بازي مقابل تيم پرسپوليس را تجربه مي كرد، چهره شاخص اين بازي بود و توجه حاضرين در ورزشگاه به او معطوف بود. اين بازيكن جوان پيش از آغاز مسابقه با عليرضا واحدي نيكبخت روبوسي كرد، با دسته گل سمت نيمكت پرسپوليس رفت و از قطبي اجازه ورود به ميدان گرفت و در نهايت با آغوشي پر از گل به چهار گوشه ورزشگاه رفت، براي هواداران پرسپوليس دسته گل انداخت و به آنها اداي احترام كرد.
ديدار پرسپوليس - صباباتري به جز اين حواشي ديگري هم داشت كه در زير به آنها اشاره خواهد شد:
* همسر افشين قطبي با حضور در جايگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادي بازي پرسپوليس - صباباتري را به تماشا نشست.
* تابلوهاي تبليغاتي ورزشگاه آزادي مجهز به سيستم LED بود. تغيير شكل و وضعيت تابلوهاي تبليغاتي ورزشگاه آزادي محيطي چشم نواز را براي برگزاري بازي پرسپوليس - صباباتري به وجود آورده بود.
* اسكوربورد ورزشگاه در مدت بازي خاموش بود.
*علي كريمي و نيكبخت واحدي تنها بازيكناني بودند كه در پايان بازي از سوي تماشاگران تشويق شدند و ساير بازيكنان از سوي تماشاگران به كم كاري متهم شدند.

ملواني ها پاداش پيروزي دريافت مي كنند

بنا به نظر سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي بازيكنان اين تيم بابت تساوي مقابل استقلال پاداش پيروزي دريافت مي كنند.
گفتني است كه محمد احمدزاده به دليل بازي خوب شاگردانش مقابل استقلال تهران و رضايت از عملكرد آنها وعده پرداخت پاداش پيروزي را به شاگردانش داد.
وي پس از بازي در رختكن به شاگردان خود اعلام كرد مبلغ 300 هزار تومان به آنها پرداخت خواهد شد.

كارشناس داوري:
پنالتي ملوان صد در صد درست بود

ايرج نظري كارشناس داوري فوتبال كشورمان در خصوص اعلام پنالتي به سود ملوان در بازي با استقلال گفت : مسعود مرادي به درستي پنالتي به سود تيم فوتبال ملوان را اعلام كرد .
وي افزود : بي احتياطي ، بي ملاحظه بودن و وارد كردن نيروي بيش از حد به حريف ،خطا است و پنالتي ملوان صد در صدر درست بود.
وي اضافه كرد : در قوانين فوتبال هركس زودتر به توپ رسيد مالك توپ خواهد بود ، هادي شكوري مدافع استقلال نمي خواست خطا بكند و لي برخورد صورت گرفت و همين برخورد وي با بدن حريف ،بي احتياطي بود .
كارشناس داوري فوتبال كشورمان درباره اينكه اين خطا اخطار داشت يا خير؟ گفت :اين موضوع از اختيارات داور است و ممكن است داوري براي اين كار كارت زرد استفاده نكند .
وي درباره گل دوم استقلال هم گفت : با اين تصاوير كه از سيما پخش شد نمي توان گفت اين صحنه آفسايد بوده است يا خير .
كارشناس داوري فوتبال كشورمان گفت : ناظر داوري بازي حق ندارد به سرمربي تيم درباره قضاوت اطلاعات بدهد ،بلكه وظيفه ناظر داوري اين است كه اطلاعات را به صورت محرمانه به كميته داوران اعلام كند .

دژآگه جانشين اوون

اشكان دژآگه مورد توجه سران باشگاه ليگ برتري نيوكاسل قرار گرفته است.
دنيس وايز مدير ورزشي باشگاه نيوكاسل اعلام كرد: دژآگه 22 ساله او را تحت تاثير قرار داده است. اين بازيكن ايراني الاصل كه در تيم ملي زير 21 ساله هاي آلمان توپ مي زند، در بازي اين تيم برابر فرانسه چنان خوب بازي كرد كه وايز براي تماشاي بازي او به آلمان رفت تا بازي ولفسبورگ و بايرن مونيخ را هم تماشا كند.
دژآگه كه در تهران به دنيا آمده است و هم اكنون به عنوان يكي از بازيكنان خط حمله ولفسبورگ آلمان توپ مي زند، در دفترچه ي يادداشت مدير ورزشي نيوكاسل قرار گرفته است.
از اين بازيكن 22 ساله به عنوان جانشيني براي مايكل اوون كاپيتان نيوكاسل ياد مي شود.

جام باشگاه هاي كشتي آسيا
بازگشت تيم دانشگاه آزاد اسلامي به ايران

تيم كشتي فرنگي دانشگاه آزاد اسلامي بامداد امروز به ايران باز خواهد گشت. گفتني است كه تيم دانشگاه آزاد اسلامي به دليل قهرماني در رقابت هاي ليگ 86 به عنوان نماينده ايران در جام باشگاه هاي آسيا شركت كرد و در اين رقابت ها به مصاف كشتي گيران اردن ميزبان مسابقات، سوريه، قطر و فلسطين رفت و با اقتدار به مقام قهرماني اين رقابت ها دست پيدا كرد.

هفته دوم ليگ برتر پينگ پنگ
نوروزي از سد نماينده ايران در المپيك 92 گذشت

در هفته دوم ليگ برتر پينگ پنگ ايران دو تن از نمايندگان المپيكي ايران به مصاف هم رفتند و جدال ديدني را به نمايش گذاشتند.
به گزارش فارس، در اين هفته پتروشيمي بندرامام مدافع عنوان قهرماني با حساب 6 بر يك در ماهشهر تيم صندوق ضمانت صادرات را مغلوب كرد .
پتروشيمي با جونگ چول ، اخلاق پسند ، نوروزي ، كيم سونگ چول و مسعود يعقوبي به ميدان رفت. در اين ديدار تنها برد تيم صندوق ضمانت صادرات را ميثم زنگنه با نتيجه 3 بر يك برابر مسعود يعقوبي بدست آورد . در اين مسابقه جدال ابراهيم عليدخت، بازيكن ايران در المپيك 92 بارسلون از صندوق ضمانت صادرات و افشين نوروزي، نماينده ايران در المپيك 2008 پكن ديدني بود كه در نهايت نوروزي موفق شد 3 بر يك بازيكن سابق تيم ملي را مغلوب كند . ديگر بازيكنان صندوق ضمانت صادرات ايران اكبر بهمني و سيد كمال سيد علي بودند.
در ديگر مسابقه اين هفته در قزوين تيم تجار كيش مدعي فصل جديد توانست ميزبان خود متالوژي پودر اين شهر را با نتيجه 6 بر صفر از پيش روي بردارد. نوشاد عالميان ، واحد مالميري ، اوسو يانگ و امين اردوخاني بازيكنان پيروز تجار كيش در اين مسابقه بودند و در تيم قزوين نيز جعفر و جمال موسوي ، حيدر جليلوند و عرفان كاكاوند به ميدان رفتند.
در سومين بازي هفته دوم نفت و گاز گچساران در بندرعباس با نتيجه 6 بر صفر برابر تايدواتر به پيروزي رسيد . تركيب تيم گچساران را فرقداني ، اسكندري ، وفايي راد و لطف الله نسبي تشكيل مي داد كه برابر قاسمي ، صادقي ، جهانداري و پيماني از تايدواتر به برتري رسيدند .

بهرام افشارزاده عضو كميته ورزشهاي پايه و مدال آور شد

طي حكمي از سوي رئيس سازمان تربيت بدني و رئيس كميته ملي المپيك بهرام افشارزاده به عضويت كميته ورزش هاي پايه و پرمدال منصوب شد.
در حكم محمد علي آبادي براي دبيركل كميته ملي المپيك آمده است: باستناد ماده 3 آئين نامه كميته ورزشهاي پايه و پرمدال و با توجه به تعهد، تجربه و جايگاه سازماني و بموجب اين حكم جنابعالي را به سمت عضو كميته مذكور منصوب مي نمايم. انتظار دارم با بهره گيري از توان تخصصي خويش در پيشبرد اهداف كميته مذكور مويد و موفق باشيد.
در مجمع انتخابات كميته ملي المپيك كه روز هفتم آبانماه جاري برگزار شد محمد علي آبادي به عنوان رئيس كميته و بهرام افشارزاده به عنوان دبيركل كميته ملي المپيك انتخاب شدند.

بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك:
ناظران كميته ملي المپيك نبايد در كار خود ملاحظه كنند

بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك و رييس فدراسيون وزنه برداري گفت : ناظران كميته ملي المپيك در فدراسيون هاي ورزشي در كار خود ملاحظه هيچ فردي را نكنند.
وي در گفتگو با ايرنا افزود : بعضي از ناظران كميته ملي المپيك در گذشته در كار خود صلابت و استقلال عمل نداشتند كه همين مهم باعث شد كه در ارائه گزارش هاي خود به اين كميته منافع آن رشته ورزشي را در نظر نگيرند.
وي ادامه داد : ناظر كميته ملي المپيك نبايد با رييس آن فدراسيون رو درواسي داشته باشد ،نبايد با يك سفر و پاداش شرح وظيفه خودش را فراموش كند.
افشارزاده گفت : در رشته هايي همچون كشتي ،تكواندو ،دو و ميداني .. ناظران كميته ملي المپيك تغيير خواهند كرد و از افراد ديگر و خبره در اين كار استفاده مي شود.
وي گفت : ناظر كميته ملي المپيك بايد به طور تمام وقت در اختيار اين كميته باشد و بتواند در اردوهاي تيم هاي ملي رشته هاي ورزشي مورد نظر حضوري ملموس و مشهود داشته باشد.
افشارزاده گفت : ناظر كميته ملي المپيك بايد ارتباط سازنده و تعيين كننده با روساي فدراسيون هاي ورزشي برقرار كند. به طوري كه نظر آنها براي مسوولان فدراسيون كارشناسانه و حجت تلقي شود. وي در پايان افزود : ناظر كميته ملي المپيك نبايد نسبت به ضعف هاي موجود در ورزش از خود تسامح و تساهل به خرج دهد بايد تمام كاستي ها به طور شفاف به ما اطلاع داده شود.

با 7 مدال طلا در 7 وزن
تيم كشتي آزاد نفت قهرمان باشگاه هاي آسيا شد

در پايان رقابت هاي كشتي آزاد جام باشگاه هاي آسيا تيم كشتي نفت تهران با كسب هفت مدال طلا توسط حسن رحيمي، سعيد احمدي، مهدي تقوي، ايمان محمديان، حامد تاتاري، سعيد اميري و اميد گل محمدزاده به ترتيب در وزن هاي 55 تا 120 كيلوگرم به مقام قهرماني دست يافت.
پس از نماينده ايران، تيم هاي اردن و قطر دوم و سوم شدند.

مسابقه هاي وزنه برداري باشگاه هاي آسيا
مناطق نفت خيزجنوب قهرمان مطلق آسيا

رقابت هاي وزنه برداري جام باشگاههاي آسيا (رده سني جوانان و بزرگسالان) با حضور 24 باشگاه از 13 كشور در شهر گويانگ كره جنوبي برگزار شد كه تيم هاي مناطق نفت خيزجنوب و شركت ملي حفاري ايران به نمايندگي از كشورمان در اين دوره از پيكارها حضور يافتند. در پايان اين مسابقات تيم مناطق نفت خيز جنوب در دره سني جوانان و بزرگسالان توانست عنوان قهرماني اين پيكارها را به خود اختصاص دهد.
طبق اعلام كنفدراسيون وزنه برداري آسيا، در رده سني جوانان نيز تيم مناطق نفت خيز قهرمان و تيم هاي شركت ملي حفاري در مكان هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
در رده سني بزرگسالان، پس از تيم مناطق نفت خيزجنوب، تيم هاي كره و چين به ترتيب دوم و سوم شدند و تيم شركت ملي حفاري عنوان ششمي اين پيكارها را به خود اختصاص داد.

مسابقات كاراته قهرماني جهان
تاخير 48 ساعته براي پرواز تيم ملي كاراته به توكيو

صادر نشدن رواديد اعضاي تيم ملي كاراته كشورمان از سوي سفارت ژاپن در تهران سفر ملي پوشان به مسابقات قهرماني جهان را به تاخير انداخت.
در حالي كه قرار بود رواديد سفر تيم ملي كاراته كشورمان جهت شركت در نوزدهمين دوره رقابتهاي جهاني عصر پنجشنبه صادر شود اين كار به روز يكشنبه موكول شد.
تيم ملي ايران قرار بود با دريافت رواديد بامداد شنبه تهران را به مقصد توكيو ترك كند كه همين عامل باعث شد تا سفر تيم ملي ايران با 48 ساعت تاخير انجام شود.
نوردهمين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني جهان 23 تا 26 آبان ماه به ميزباني ژاپن در توكيو برگزار خواهد شد.
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن