تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813164743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«آشپزباشي» با ايفاي نقش معتمد آريا در حضور مديران سيما كليد خورد پرستويي از امروز مقابل دوربين محمدرضا هنرمند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «آشپزباشي» با ايفاي نقش معتمد آريا در حضور مديران سيما كليد خورد پرستويي از امروز مقابل دوربين محمدرضا هنرمند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

سريال «آشپزباشي» سه شنبه (14 آبان ماه) با حضور عليرضا برازش (مدير شبكه اول سيما) و مجيد ميرميران (مدير گروه فيلم و سريال اين شبكه) در تهران كليد خورد.

كارگرداني اين سريال را محمدرضا هنرمند برعهده دارد كه درباره‌ي مضمون آن به خبرنگار ايسنا اين گونه گفته‌ است: «آشپزباشي» از جمله آثار طنزي است كه صرفا با هدف خنداندن بيننده ساخته نمي‌شود؛ «آشپزباشي» همانند مجموعه‌ي «كاكتوس» يك طنز اجتماعي است كه سعي دارد موضوعي جدي را در قالبي چندپهلو مطرح كند كه يكي از وجوه آن خنداندن تماشاگر است.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، محمدرضا هنرمند كه «آشپزباشي» را پس از «زيرتيغ»، با حضور بازيگراني چون پرويز پرستويي (در نقش اكبر) و فاطمه معتمدآريا (در نقش مينو) كارگرداني مي‌كند، به تازگي خواهران شريفي‌نيا،(مليكا و مهرآوره) را هم به جمع ديگر بازيگران خود ملحق شده مي‌بيند؛‌ آن‌ها قرار است در اين سريال نقش دختران اكبر و مينو را بازي كنند.

در كنار اين بازيگران، تا به حال حضور سيدمهرداد ضيايي (در نقش برادر مينو)، بهروز مسروي، فرهاد اصلاني (شوهر خواهر اكبر)، افسانه چهره آزاد (خواهر اكبر)، كاظم بلوچي، علي طباطبايي و محمدرضا غفاري نيز در اين پروژه قطعي شده ‌است.

بر اساس اين گزارش، تصويربرداري سريال محمدرضا هنرمند، هفته‌ي گذشته با گرفتن صحنه‌هايي از اين سريال آغاز شد و فاطمه معتمد آريا تنها بازيگري بود كه در حضور تعدادي از مديران شبكه اول مقابل دوربين رفت. هم‌چنين بازي پرويز پرستويي نيز از امروز، جمعه (17 آبان ماه) آغاز مي‌شود.

«آشپزباشي» ابتدا قرار بود، عيدفطر كليد بخورد؛ اما وقتي اين موعد دلخواه هنرمند محقق نشد، سازندگان اين سريال اول آبان ماه را زمان قطعي كليد خوردن اعلام كردند كه اين بار اين وعده عمل شد.

«آشپزباشي» كه توسط جواد نوروز‌بيگي در قالب 20 قسمت 45 دقيقه‌اي براي شبكه‌ي اول سيما تهيه مي‌شود، با «زير تيغ» كاملا تفاوت دارد؛ چراكه اين سريال به دور از فضاهاي سنتي «زيرتيغ»، در فضايي كاملا امروزي تصوير مي‌شود. براين اساس «آشپزباشي» يك سريال رئال اجتماعي‌ است كه به طنز موقعيت استوار و از فضايي شاد برخوردار است. اين سريال هم‌چنين در زمره‌ي مجموعه‌هاي پرلوكيشن‌ و پربازيگر سيما قرار مي‌گيرد.

فيلمنامه « آشپزباشي» را اصغر عبداللهي، اميرعباس ترابي و اميرحسين جهد دوست نوشته‌اند. اين سريال حدود 15 شخصيت اصلي دارد و ماجراهاي اصلي آن در يك رستوران اتفاق مي‌افتد؛ زوجي موفق اين رستوران را اداره مي‌كنند كه كارشان را از يك زيرپله شروع كرده‌اند و به مرور به موفقيت‌هاي زيادي دست پيدا كرده‌اند. در ادامه داستان سوء‌تفاهمي باعث دلخوري اين زوج از يكديگر مي‌شود و اين آغاز يك جنگ تمام‌عيار خانوادگي ميان آن هاست .

بر اين اساس محمدرضا هنرمند پيش از اين در پاسخ به اين پرسش كه متن «آشپزباشي» را داراي چه ويژگي‌هايي دانسته كه حاضر به ساخت فيلمنامه‌يي از نويسنده‌يي ديگر شده‌است؟ گفت: پس از ساخت «زير تيغ»، متن‌هاي زيادي براي كارگرداني به من پيشنهاد شد كه از بين تمام اين متن‌ها تنها «آشپزباشي» را پسنديدم.

به گزارش ايسنا، برخي ديگر از عوامل تهيه و توليد اين سريال عبارتند از: تصويربردار: سيروس عبدلي، صدابردار: مرتضي دهنوي، گريم: عبدالله اسكندري، مدير هنري: مشكين مهرگان، دستيار اول كارگردان: پرهام مشيري، مديرتوليد: محمدرضا منصوري، برنامه ريز: نويد ميهن دوست و منشي صحنه: پريناز هاشمي.

انتهاي پيام
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن