تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816919706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار صريح رهبري به جبهه اصولگرايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هشدار صريح رهبري به جبهه اصولگرايي
خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا)-دفتر پژوهش و بررسي هاي خبري:گلايه هاي رهبر فرزانه و مجاهد انقلاب اسلامي از "فضاي بي بند و باري در حرف زدن عليه دولت" ، حاوي نكات قابل تاملي است كه بازخواني آنها در شرايط پيچيده امروز مي تواند راهگشا باشد.


مقام معظم رهبري روز چهارشنبه در ديداركارگزاران فرهنگي و اجرايي حج فرمودند:"اين فضاي بي بند و باري در حرف زدن و اظهارنظر عليه دولت، مسائلي نيست كه خداوند به آساني از آنها بگذرد. تفضلات و رحمت الهي تا زماني است كه ما مراقب گفتار، رفتار، و عملكرد خود باشيم زيرا خداوند با ما خويشاوندي ندارد. برخي كارها و ظلم ها، فتنه اي به پا مي كند كه دامن همه، اعم از ظالم و غيرظالم را مي گيرد بنابراين همه بايد مراقب اظهارنظرها، تبليغات، و اقدامات خود باشند."
اظهارات دردمندانه مقام معظم رهبري در اعتراض به فضاي مسموم تبليغاتي كشور عليه دولت، حلقه اي ديگر از تدابير معظم له براي دفاع از دولت اصولگرا است كه به دليل استقامت اين دولت بر آرمانهاي امام و انقلاب بيان شده است.
حضرت آيت الله خامنه اي در شرايطي امروز از "فضاي بي بندوباري در حمله به دولت انتقاد مي نمايند كه پيشتر نيز در ديدار با رييس جمهور و اعضاء هيئت وزيران، از پنجه زدن دشمنان انقلاب به صورت دولت سخن به ميان آورده و فرمودند:"دو جريان عليه دولت وجود دارد. يك جريان داخلي و يك جريان خارجي. محافل خبري دنيا مثل جنگ احزاب به راه افتاده‌اند كه اين دولت را بكوبند. هدف آن هم دولت نيست، اگر چه آماج دعواها، آقاي احمدي‌نژاد و دولت است ولي هدف آن‌ها نظام است. اين خطي است كه وجود دارد... در داخل هم يك طيف وسيعي است، مختلف هم هستند بعضي از روي آن است كه خبري ندارند و مغرض هم نيستند، بعضي غرض‌هاي شخصي و سطحي دارند، بعضي غرض‌هاي عمقي دارند و يا كينه امام در دل دارند. آن‌هايي كه از انقلاب و نظام روي برگرداندند، محصول آنها همين پنجه زدن‌ها به روي دولت است."
رهنمودهاي مداوم رهبر معظم انقلاب اسلامي در دفاع از دولت نهم، سرشار از نكته‌هاي نغز و پرمايه‌اي است كه جان مردم و مسئولان را سيراب مي‌كند. فرازي از سخنان معظم له به ترسيم چشم‌انداز يك سال آتي در مواجهه مخالفان دولت با كابينه‌ي عدالت‌گرا معطوف بود.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به يك موج سنگين تخريب عليه دولت اشاره كردند كه سرشاخه‌هاي آن در خارج و داخل كشور با استفاده از بستر رسانه‌ها وارد عمل شده‌اند.
البته در تهاجم به دولت نهم ، تهاجم به نظام مدنظر است. نه فقط از اين رو كه دولت ركن ركين نظام است. چه اين كه همواره اين طور بوده است. ولي سابقه نداشته است دولتي در سال آخر فعاليت خود تا اين حد مورد تهاجم باشد. بلكه همان گونه كه در بيان رهبر معظم انقلاب علت اصلي تهاجم داخلي و خارجي به دولت، رويكرد دولت در گفتمان و عملكرد، منطق و سيره و تفكر و رويه به منطق و سيره حضرت امام خميني(ره) است. از همين رو تهاجم به دولتي كه بر مشي امام اصرار مي‌ورزد، انتقام‌گيري از امام راحل(ره)مي‌باشد.
نكته ظريف ديگري كه در اين فراز وجود داشت، غفلت برخي از "خودي‌ها" و همراهي با مخالفان امام در تهاجم به دولت است. بر اساس آن چه حضرت آيت الله خامنه‌اي فرمودند: خودي‌ها مي‌توانند از دولت انتقاد كنند و دولت هم بايد به اين انتقادها گوش داده و به انواع وارد آن ترتيب اثر بدهد و انواع ناوارد آن را تحمل كند. اما خودي‌ها نمي‌توانند در مسابقه تضعيف دولت و تهاجم به آن مشاركت بورزند. چراكه در اين صورت تكميل‌كننده‌ي زنجيره‌اي خواهند بود كه مخالفان نظام به قصد مبارزه با امام‌گرايي و مبارزه با بازگرداندن جامعه به سنت و سيره‌ي حضرت امام خميني(ره) آن را به جنبش درآورده‌اند.
براستي چه كساني مخاطب سخنان هشدار آميز امروز رهبر معظم انقلاب هستند؟ هنگامي كه مقام معظم رهبري جامعه را از عقوبت الهي ايجاد فضاي بي بندو باري عليه دولت احتراز داده و مي فرمايند كه:"تفضلات و رحمت الهي تا زماني است كه ما مراقب گفتار، رفتار، و عملكرد خود باشيم." قطعا مخاطب ايشان را بايد در ميان كساني جست كه از يك سو تابلوي اعتقاد به اصول را بر دوش مي كشند اما از سوي ديگر به فضاي بي بند وباري در اظهار نظر عليه دولت دامن مي زنند.
در واقع مخاطب هشدار امروز رهبرمعظم انقلاب ، اصولگراياني هستند كه "كاتوليك تر از پاپ " شده و بنا دارند در اصولگرايي از رهبري انقلاب هم سبقت بگيرند و با ادعاي اصولگرايي به تخريب دولت بپردازند.
براي شناسايي مخاطبان هشدار امروز رهبري، كافي است برخي نطقها ، يادداشت هاي روز، تيتر هاي اول،اخبار ويژه و... را در برخي مجالس و محافل و روزنامه ها و سايت هاي خاص مرور كنيم تا دريابيم چه كساني به فضاي بي بند و باري در حرف زدن و اظهارنظر عليه دولت دامن زده اند.پايبندي به هشدار امروز رهبرمعظم انقلاب معيار اصولگرايي است.آن دسته از مدعيان اصولگرايي كه طي هفته هاي اخير بر طبل تخريب دولت كوفتند اكنون در معرض "محك" ولايتمداري قرار دارند تا سيه روي شود هركه در او غش باشد.
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن