تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816297306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نود و پنج كشته در حمله آمريكا به مراسم عروسي در قندهار


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: نود و پنج كشته در حمله آمريكا به مراسم عروسي در قندهار


سرويس خارجي - خبرگزاري‌ها: عضو مجلس نمايندگان افغانستان از كشته شدن 95 غيرنظامي در حمله جنگنده‌هاي آمريكايي به يك مجلس عروسي در استان قندهار خبر داد.

خانم نماينده مردم قندهار روز گذشته در يك مصاحبه خبري در كابل با استناد به اظهارات شاهدان و مردم محل گفت، در بمباران شهرستان شماري غيرنظامي، از جمله زنان و كودكان زخمي شدند.‌

وي افزود اكنون 12 غيرنظامي زخمي از جمله زنان در بيمارستان استان قندهار تحت مداوا هستند و چهار زخمي ديگر براي درمان به پاكستان منتقل شده‌اند.

اين نماينده افغان با اشاره به اقدام نيروهاي آمريكايي در بمباران اين مجلس عروسي گفت، عروس زخمي شده و اكنون در بيمارستان ميرويس قندهار تحت مداوا قرار دارد و داماد هم ناپديد شده است.

فرماندهي پليس استان قندهار نيز بمباران مراسم عروسي در شهرستان را تاييد كرد.

مقام‌هاي پليس قندهار، هدف از اين بمباران را حمله به يك گروه سيصد نفري طالبان اعلام كردند، اما طالبان به رسانه‌هاي افغانستان گفتند كه در اين حمله فقط غيرنظاميان در مراسم عروسي كشته شده‌اند.

اين سومين بار است كه نيروهاي آمريكايي مراسم عروسي را در افغانستان هدف حمله قرار مي‌دهند.

كشته شدن 19 عضو طالبان‌

مسئولان دولتي و نيروهاي خارجي در افغانستان روز گذشته اعلام كردند كه در درگيري نيروهاي خارجي و سربازان افغان با طالبان مسلح در استان هلمند در جنوب اين كشور، 19 تن از شورشيان مسلح كشته شدند.‌

به گزارش رسيده، غلامعلي وحدت، فرمانده پليس جنوب غرب افغانستان گفت كه 14 تن از طالبان در شهرستان هلمند زماني كشته شدند كه به يك گشت پليس حمله كردند.

فرماندهي نيروهاي ائتلاف بين‌المللي به رهبري آمريكا در افغانستان نيز اعلام كرد كه در عمليات نظامي در شهرستان هلمند پنج نفر از طالبان مسلح كشته شدند.

مرگ نظامي انگليسي‌

در تحولي ديگر، با مرگ يك نظامي ديگر انگليسي در جنوب افغانستان، تعداد تلفات ارتش اين كشور در افغانستان به 122 نفر افزايش يافت.

به گزارش رسيده، وزارت دفاع انگليس روز چهارشنبه تاييد كرد كه يك نظامي اين كشور در منطقه موسي قلعه واقع در استان هلمند هدف آتش دشمن قرار گرفت و كشته شد.

انگليس بيش از هشت هزار نظامي در افغانستان دارد كه به طور عمده در استان ناامن هلمند در جنوب آن كشور مستقر هستند.

كشته شدن 3 پليس‌

مقام‌هاي پليس افغانستان روز گذشته از كشته شدن 3 پليس افغان و زخمي شدن 2 مامور پليس در انفجار بمب كنار جاده‌اي در استان خبر دادند.‌‌ يك مقام پليس افغانستان گفت: در اين حادثه كه در استان در 60 كيلومتري جنوب كابل روي داد، سه پليس افغان كشته و دو تن ديگر زخمي شدند.

وي افزود: انفجار ساعت 16 به وقت محلي و هنگامي روي داد كه بمبي كنار جاده‌اي كنترل از راه دور، در مسير خودرو گشتي پليس نزديك منطقه زاهدآباد منفجر شد.

ملامعين حكيمي، يكي از سركردگان محلي طالبان مسئوليت اين حمله را به عهده گرفت.

انفجار خمپاره‌

پليس استان كابل در افغانستان اعلام كرد كه براثر انفجار يك گلوله برجا مانده از جنگ‌هاي داخلي و نيز اصابت يك فروند موشك به پايتخت، پنج غيرنظامي كشته و همين تعداد هم زخمي شده‌اند.

به گزارش رسيده و بنا بر اعلام پليس، سه كودك ديروز در ناحيه پنجم شهر كابل هنگام بازي با يك گلوله خمپاره منفجر نشده كشته و دو نفر هم زخمي شدند.

حمله موشكي‌

اصابت يك فروند موشك به يك خانه در نزديكي يكي از پايگاه‌هاي سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) در حومه كابل، سه غيرنظامي افغان را به كام مرگ فرستاد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از كابل سخنگوي ارتش فرانسه مستقر در افغانستان امروز گفت: يك فروند موشك كه روز گذشته به يك خانه در نزديكي پايگاه نظامي ويرهاوس ناتو در حومه كابل اصابت كرد، علاوه بر گرفتن جان سه غيرنظامي افغان، موجب زخمي شدن سه نفر نيز شد.

به گفته اين مقام فرانسوي، به نظر مي‌رسد پايگاه نظامي هدف اين موشك بود كه به ششصد متري پايگاه اصابت كرد.‌

همچنين ارتش آمريكا امروز با انتشار بيانيه‌اي از كشته شدن 9 شبه‌نظامي افغان در جريان درگيري در استان قندهار در جنوب افغانستان خبر داد.‌

در بيانيه‌ ارتش آمريكا در اين‌ خصوص آمده است: شبه‌نظاميان مسلح افغان با استفاده از سلاح‌هاي خودكار و گلوله‌هاي و خمپاره، يك واحد گشتي نيروهاي امنيتي خارجي را در منطقه هدف حمله قرار دادند كه در جريان آتشباري متقابل نظاميان خارجي 9 تن از شبه‌نظاميان كشته شدند.




 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن