تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817318249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور حكم اعدام براي۱۰ جوان متجاوز


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: صدور حكم اعدام براي۱۰ جوان متجاوز پرونده ۱۰ پسر شرور كه به اتهام ربودن، آزار و اذيت و قتل دختر جوانى به مرگ محكوم شده اند، براى رسيدگى نهايى در دستور كار قضات ديوان عالى كشور قرار گرفت.
به گزارش ايران، به دليل اهميت موضوع، پرونده متهمان به صورت ويژه و در وقت فوق العاده از سوى هيأت قضايى ديوان عالى كشور رسيدگى مى شود.
بر اساس اين گزارش، صبح ۱۴ مرداد، مأموران پليس ۱۱۰ استان قم در جريان كشف جسد نيم سوخته دختر جوانى زير پل خط آهن روستايى حوالى قم قرار گرفتند. لحظاتى بعد به دستور دادستان قم، بازپرس شعبه سوم دادسراى اين شهرستان همراه اكيپى از كارآگاهان جنايى پليس آگاهى، خود را به محل جنايت رسانده و تحقيقات در اين باره آغاز شد. از آنجا كه هيچ مدرك و نشانى براى شناسايى هويت قربانى جنايت وجود نداشت، جسد براى شناسايى و چگونگى وقوع قتل به پزشكى قانونى منتقل شد.
از سوى ديگر كارآگاهان جنايى در تجسس هاى پليسى خود دريافتند حدود ۹ روز قبل اعضاى خانواده اى با مراجعه به پليس از ناپديد شدن مرموز دخترشان به نام «نرگس» خبر داده اند. بدين ترتيب پس از بررسى هاى دقيق و احضار خانواده قربانى جنايت، مشخص شد كه جسد متعلق به - نرگس - است. از اين رو كارآگاهان خواستگار سابق دختر را تحت بازجويى قرار دادند.
وى در مراحل تحقيق و بازجويى به كارآگاهان جنايى پليس قم گفت: مدتى قبل نرگس را در خيابان ديدم. ما خيلى به هم علاقه داشتيم و مى خواستيم با هم ازدواج كنيم، اما خانواده اش او را بر خلاف ميل باطنى اش به عقد پسرعمويش درآوردند. آن روز در صورت نرگس آثار درگيرى و كبودى ديدم. ابتدا تصور كردم شوهرش با او درگير شده است، اما نرگس درحالى كه گريه مى كرد، از ماجراى ربوده شدن خود و آزار و اذيت از سوى ۵ سرنشين يك خودرو پرده برداشت.
او گفت: چند روز قبل وقتى به عنوان مسافر سوار خودروى پيكانى شده بود، سرنشينان آن با تهديد كارد، وى را به قلعه متروكه اى برده و در آنجا وى را مورد آزار و اذيت قرار داده اند.
پسر جوان ادامه داد: وقتى اين ماجرا را شنيدم، بشدت عصبانى شدم. بنابراين تصميم گرفتم از عاملان اين اقدام جنايتكارانه انتقام بگيرم. چند روز بعد يكى از آنها را شناسايى كردم و همراه چند نفر از دوستانم او را به خارج شهر برديم، سپس در آنجا وى را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داديم.
بدين ترتيب كارآگاهان پس از شناسايى و دستگيرى پسر شرور، مخفيگاه ساير همدستانش را در قلعه مخروبه شناسايى و آنها را نيز بازداشت كردند.
متهمان اصلى پرونده در اعتراف هاى خود اظهار داشتند: وقتى متوجه شديم خواستگار سابق نرگس يكى از دوستانمان را مورد ضرب و شتم قرار داده، تصميم به انتقامجويى گرفتيم. به همين دليل براى دومين بار با طرح نقشه اى نرگس را پس از پياده شدن از اتوبوس در راه خانه ربوده و با خود به قلعه مخروبه برديم. در آنجا به همراه ۸ نفر از دوستانمان او را مورد آزار و اذيت قرار داديم. پس از رفتن دوستانمان، دختر جوان را ترك موتور نشانده و او را به بيابان هاى اطراف برديم و در آنجا او را با چند ضربه كارد مجروحش كرده و سپس پيكر نيمه جانش را به آتش كشيديم.
با اعتراف هاى اين دو متهم، هشت همدست آنها نيز شناسايى و دستگير شدند.سپس پرونده متهمان با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به اتهام چند فقره آدم ربايى، تجاوز به عنف و دو فقره زورگيرى براى رسيدگى از دادسرا به شعبه هشت دادگاه كيفرى استان قم ارجاع شد و هيأت قضايى دادگاه نيز پس از رسيدگى و محاكمه ۱۰ پسر شرور به استناد دلايل و مستندات پرونده و اعتراف هاى متهمان، آنان را مجرم شناخت.
بر اين اساس، متهم رديف اول به اتهام قتل عمد، به قصاص نفس و به اتهام آزار و اذيت دختر جوان نيز اعدام و به اتهام آدم ربايى نيز به حبس تعزيرى محكوم شد و ساير متهمان نيز به اتهام آزار و اذيت دختر جوان به اعدام و همچنين به اتهام آدم ربايى و زورگيرى به حبس هاى سنگين محكوم شدند.
بر اساس اين گزارش، پس از اعتراض متهمان و وكلاى مدافع آنان به رأى دادگاه كيفرى استان قم، پرونده براى رسيدگى نهايى به ديوان عالى كشور ارجاع شد.
آيت الله مفيد رئيس ديوان عالى كشور نيز به دليل اهميت موضوع در استان قم، به هيأت قضايى شعبه رسيدگى كننده دستور داد پرونده مطروحه به طور ويژه و در وقت فوق العاده رسيدگى شود. پرونده اين جنايت هم اكنون در يكى از شعبه هاى ديوان عالى كشور تحت رسيدگى است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن