تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816811737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش تخصصي مديريت ورزش/بررسي عملكرد ورزش ايران در 30 سال گذشته/ ارتباط بين علم و عمل ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش تخصصي مديريت ورزش/بررسي عملكرد ورزش ايران در 30 سال گذشته/ ارتباط بين علم و عمل ضروري است
مديركل تربيت‌بدني وزارت علوم‏، تحقيقات و فناوري گفت: در آستانه سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تمامي دستگاه هاي كشور سرگرم بررسي عملكرد سي ساله خود هستند و اين سئوال مطرح است كه در 30 ساله گذشته ورزش ايران چگونه عمل كرده است.

به گزارش خبرگزاري مهر‏‌‏‏، در اين همايش دو روزه 34 مقاله به صورت سخنراني و 40 مقاله به صورت پوستر ارايه مي شود.

در مراسم افتتاحيه دكتر "سيدامير احمد مظفري" رئيس پژوهشكده تربيت بدني وزارت علوم ضمن قدرداني از اساتيد و جامعه دانشگاهي كه در اين همايش حضور يافته اند، گزارش كوتاهي از روند برگزاري اين همايش ارايه كرد.

وي تخصصي شدن همايش هاي ورزشي را يكي از مهم ترين اقدامات انجام شده پژوهشكده تربيت بدني در سال جاري دانست و گفت: اميدواريم با ادامه اين روند بتوانيم استفاده بهتري از فرصت ها و فعاليت هاي پژوهشي انجام شده در ورزش ببريم.

مظفري گفت: تا پايان سال جاري همايش‌هاي تخصصي فيزيولژي ورزشي در كرمانشاه و رفتارحركتي و طب ورزشي در كرمان برگزار خواهد شد.

در ادامه دكتر "حسين پورسلطاني" معاون پژوهشي پژوهشكده تربيت بدني و دبير علمي اين همايش گفت: از پنج ماه پيش كارهاي مقدماتي برگزاري اين همايش آغاز شد و در مجموع 188 مقاله با موضوعات مديريت ورزشي به صورت الكترونيكي دريافت شد.

وي ادامه داد: اين مقالات با حضور 27 تن از اعضاي هيئت علمي دانشگاه هاي سراسر كشور مورد ارزيابي قرار گرفت و سعي كرديم در ارزيابي اين مقالات حق هيچ محققي ضايع نشود و بيشترين دقت نظر را به كار گرفتيم.

در اين مراسم همچنين‏‌، دكتر مهدي طالب‌پور مديركل تربيت‌بدني وزارت علوم‏ ، تحقيقات و فناوري نيز گفت: يكي از موضوعات مهم ورزش ايران، حاكميت مطلق غيرتخصصي بر ورزش در 30 ساله گذشته است.

مهدي طالب پور امروز سه شنبه در افتتاحيه نخستين همايش ملي تخصصي مديريت ورزش در دانشگاه آمل گفت: در آستانه سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تمامي دستگاه هاي كشور سرگرم بررسي عملكرد سي ساله خود هستند و اين سئوال مطرح است كه در 30 ساله گذشته ورزش ايران چگونه عمل كرده است.

وي با تاكيد بر اين كه منظور از حاكميت بحث اجرايي نيست ، افزود: مشكلات حاكميت فعلي ورزش ايران برگرفته از سكوت مجامع علمي كشور است و وقتي عرصه ورزش در دست غير علمي ها باشد با اين گونه مشكلات مواجه خواهيم بود.
وي با اشاره به اين كه برگزاري اين همايش ها فرصت خوبي براي مرور عملكرد است افزود: بايد بررسي كرد جايگاه اصلي ورزش ايران كجاست و ما به عنوان واسطه بين علم و تجربه و ورزش در اين زمينه چه كرده ايم.

طالب پور وظيفه اصلي برگزار كنندگان همايش‌هاي علمي را پاسخ به اين گونه سئوالات دانست و گفت: آيا مجامع علمي ايران توانسته اند حلقه هاي علم و تجربه را در مسير مديريت ورزش متصل كنند.

وي اشتغال را براي دانشجويان رشته تربيت بدني معضل بزرگي دانست و گفت: اگر ورزش را يك صنعت بدانيم بنابراين بايد اشتغال ايجاد كند.

طالب پور در ادامه سخنان خود پيشنهاد ايجاد انجمن علمي مديريت ورزشي در كشور ارائه كرد و گفت: ايجاد اين انجمن براي ارتباط بين علم و عمل ضروري است.

وي از ايجاد اولين دانشگاه جامع تربيت بدني در كشور به عنوان دومين پيشنهاد خود در اين همايش نام برد و افزود: البته طرح اوليه آن تدوين شده و در مراحل اجرايي است.

مدير كل تربيت بدني وزارت علوم همچنين بر ايجاد سازمان نظام ورزش كشور به عنوان عامل نظارت و هدايت گر ورزش تاكيد كرد.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن