تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813211891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هركس وقتي خيلي خوب است كه عين كسي نباشد جز خودش


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هركس وقتي خيلي خوب است كه عين كسي نباشد جز خودش


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: نگاهي به وبلاگها

اين را بايد پذيرفت كه هركسي براي خودش كسي است و مثل او كسي نيست. بعضي‌ها مثل هيچ‌كس نيستند. بعضي‌هاي ديگر اما خيلي مي‌كوشند، مثل كس ديگري شوند، آنقدر كه كم‌كم خودشان را گم مي‌كنند و گير مي‌كنند در هزار پيچ... هرچند آن ديگري خيلي خوب باشد، تا جايي كه براي شناخت هرچه بهتر بعضي‌ها بايد رفت سراغ كسي ديگر.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نويسنده وبلاگ "سيل سيال خيال" ‌به نشاني http://nesara.blogfa.com در ادامه آورده است: بعضي‌هاي ديگر اما خودشانند، فقط يكي و سراسر همان يكي. اين جور آدم‌ها را بايد كشف كرد. راه يافتن به عناصر وجودي اين آدم‌ها همانقدر جالب است كه سخت است. زيرا پيش از اين در هيچ كس اين عناصر كشف نشده است.

مي‌دانم اين را كه، يك وقت‌هايي آدم با ديدن يك سري مشابهت‌ها در خودش و آن ديگري مي‌كوشد تا هرچه بيشتر خودش را به آن ديگري نزديك كند و كم‌كم اين نزديكي جستن‌ها روي آن بعد وجودي فرد كه شبيه آن ديگري نبوده است، تاثير مي‌گذارد كه البته اين چندان هم بد نيست، ولي يك وقت‌هايي يكي از يكي ديگري خوشش مي‌آيد و سعي مي‌كند بشود عين آن ديگري، آنقدر تلاش مي‌كند كه حرف زدنش، راه رفتنش، غذا خوردنش، عكس گرفتنش، لباس پوشيدنش، حركات دست و چهره‌اش، عقايدش، همه چيز و همه چيزش مي‌شود آن ديگري. او حتي كودكي‌اش را ويران مي‌كند و در خيالش كودكي از خود مي‌سازد، شبيه كودكي‌هاي آن ديگري.

او براي آينده‌اش هماني را ترسيم مي‌كند كه آن ديگري پيش از او ترسيم كرده بوده است. اين آدم ديگر خودش نيست. بلكه كپي برداري شده از كسي ديگر است. شناختن اين آدم‌ها همانقدر آسان و تكراري است. اين آدم‌ها به خودشان فرصت كشف شدن نمي‌دهند. اين آدم‌ها خودشان نيستند. يكي ديگرند كه قبلا كشف شده‌اند. من سخت موافقم كه هركس وقتي خيلي خوب است كه عين كسي نباشد جز خودش!

انتهاي پيام
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن