تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

~> مجله فناوری اطلاعات <~


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: رونمايي تلويزيون سه بعدي ال جي با نور نانو





تلويزيون فوق باريكي كه از فن آوري نور "نانو" استفاده مي كند از سوي شركت كره جنوبي ال جي الكترونيكس رونمايي شد.
به گزارش از ايسنا، ال جي الكترونيكس در آستانه برگزاري نمايشگاه IFA 2010 برلين كه بزرگ ترين نمايشگاه تجاري محصولات الكترونيكي مصرف كننده است، اعلام كرد تلويزيون صفحه تخت آينده ال جي با نور پس زمينه LED از نور "نانو" استفاده خواهد كرد كه كمك مي.كند نور به طور يكنواخت پخش شود و منبع نور پس زمينه مستقيما به پنل متصل شود كه در نتيجه محصول را باريك تر از محصولات قبلي خواهد ساخت.
اين شركت كه دومين سازنده بزرگ تلويزيونهاي LCD در جهان پس از سامسونگ الكترونيكس است، اعلام كرده تلويزيونهاي جديد كه تنها 8.8 ميليمتر ضخامت دارند داراي قابليت سه بعدي نيز هستند و نرم افزاري را اجرا خواهد كرد كه به كاربران امكان مي دهد محتواي آنلاين شامل آلبومهاي آنلاين را تماشا كنند و تماس ويديويي داشته باشند.
مدل جديد كه "نانو تي وي" نام دارد از ماه سپتامبر در كره جنوبي، فرانسه و آلمان به فروش خواهد رفت.
طبق اعلام ال جي، اين شركت قصد دارد تا سال آينده حدود سه ميليون دستگاه از اين تلويزيون را به فروش رساند.


گوگل غايب بزرگ كنفرانس جاوا

گوگل با اظهار نگراني در مورد عملكرد اوراكل كه فعلاً مالكيت نرم افزار پركاربرد جاوا را در اختيار دارد، اعلام كرد كه در اين كنفرانس شركت نمي كند.
به گزارش از فارس، اوراكل كنفرانسي به نام JavaOne را در روزهاي آتي براي بحث و بررسي در مورد جاوا در شهر سانفرانسيسكو برگزار مي كند. كنترل جاوا پس از خريد سان توسط اوراكل به دست اين شركت افتاد، اما بسياري از كاربران اين نرم افزار از عملكرد اوراكل در زمينه مديريت اين نرم افزار راضي نيستند.
از سوي ديگر شكايت اوراكل از گوگل به بهانه استفاده غيرمجاز اين شركت از مولفه هاي جاوا در سيستم عامل همراه اندرويد موجب ايجاد موج منفي ديگري بر عليه اين شركت شده و آينده جاوا را در پرده اي از ابهام فرو برده است.
مخالفان اوراكل معتقدند جاوا بايد به عنوان محصولي متن باز براي استفاده عمومي حفظ شود،. اما نگاه تجاري اوراكل به اين محصول باعث شده تا علاقه.مندان به محصولات متن باز علاقه خود به مشاركت در مباحث مربوط به نرم افزار جاوا را از دست بدهند.
قرار بود كارشناسان گوگل در چند نشست اين كنفرانس در مورد استفاده از جاوا در سرويس هاي كلودكامپيوتينگ و بر روي رايانه هاي سرور سخنراني كنند.

بد افزاري در نقاب مديا پلير





ابتدا تصور مي شد اين بدافزار سيستم عامل موبايل آندرويد را مورد هدف قرار مي دهد.
به گزارش از IT World، محققان روسي آزمايشگاه Kaspersky اعلام کردند که آنها اولين برنامه نرم افزاري بد خواه را که سيستم عامل موبايل آندرويد را مورد هدف قرار مي دهد را کشف نمودند.
به گزارش بلاگ Kaspersky اين برنامه کاربردي در پوشش يک برنامه مديا پلير ظاهر مي شود که در صورت نصب به شروع مي کند به ارسال SMSes (پيام هاي کوتاه) به افزودن نرخ پاداشي که هکر خالق آن در نظر گرفته است.
به گفته Kaspersky تاکنون برنامه هاي ضدجاسوسي زيادي که منجر به ايزوله کردن ويروس مي شوند بر روي پلتفرم آندرويد که يک سيستم عامل منبع باز گوگل مي باشد، وجود داشته است اما اين مديا پلير قلابي که Kaspersky آن را "Trojan-SMS AndroidOS.FakePlayer.a" ناميده است اولين برنامه بدخواهي است که سيستم عامل آندرويد را مستقيما نشانه گرفته است.
شرکت Look out از کاربران مي خواهد مجوزهاي نصب برنامه هاي مديا پلير را به دقت بررسي کنند و در صورتيکه اطلاعاتي در رابطه با شارژ SMS را مشاهده نمودند از نصب برنامه خودداري ورزند.
بهرحال بايد خوشحال بود که اين برنامه بدخواه فعلا در روسيه و بر روي شبکه هاي روسي فعال است.
پيش از اين در سال 2005 نرم افزار امنيتي Symbian Series 60 OS توسط Comwar، کرمي که از طريق بلوتوث و MMS (سرويس ارسال پيام چندرسانه اي) گسترش مي يافت، مورد هدف قرار گرفته بود.





بانکداری الکترونیک از حرف تا عمل / تبلیغات اغراق آمیز بانکی!





با وجود توصیه و تبلیغات اغراق آمیز بانکها به استفاده مردم از خدمات بانکداری الکترونیک، فراهم نشدن زیرساختهای لازم دسترسی مطمئن به خدمات نوین بانکی باعث اصرار مشتریان به استفاده از خدمات سنتی و ادامه مراجعه به شعب می.شود.
امروزه در کشور کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش با بانک و مسایل پولی باشد ولی با واژه های همچون دریافت الکترونیک، پرداخت الکترونیک، انتقال الکترونیک، و دهها الکترونیک دیگر در فضای مجازی بانکداری برخورد نکرده باشد.

گرایش مردم به بانکداری الکترونیک

می توان گفت همگام با پیشرفت و توسعه جوامع و متناسب با افزایش روزافزون نیازهای بشر، حجم ارتباطات مردم در داد و ستدها و معاملات مختلف نیز بیشتر می شود و برای سهولت در انجام معاملات که با سرعت، دقت، اطمینان و امنیت نیز همراه باشد چه چیزی بهتر از گرایش به خدمات الکترونیک بانکها.
بانکها با کشف این نیاز و گرایش مردم به سهولت در انجام معاملات بدون نیاز به جابجایی اسکناس، در یک فضای رقابتی سعی می کنند هر روز بهتر از روز گذشته و هر سال بهتر از سال قبل، خدمات و دستاوردهای جدیدی را به مردم معرفی کنند.
در همین حال، نگاه دقیق تر به ابزار بانکها برای معرفی محصولات خود و ربودن گوی سبقت از سایر بانکها، امروزه تبلیغات نامیده می شود که از روشهای مختلفی صورت می پذیرد.
همه روزنامه خوانان، تماشاگران برنامه های تلویزیونی، مسافران جاده ها، تماشاگران فوتبال و خلاصه طیف وسیعی از مردم در طول روز با انواع تبلیغات بانکها در معرفی خدمات بانکداری نوین و الکترونیک روبرو هستند.

آگهی از روزنامه تا موبایل!

در واقع تلاش بانکها در این است تا با استفاده از این ابزارها بتوانند مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند؛ از این رو با ورق زدن صفحات روزنامه، گشتن در شبکه های تلویزیونی، عبور از خیابانها و حتی بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه به سهولت آگهی های بانکها خودنمایی می کند.
همزمان با گرایش مردم به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک نیاز بود تا در خود شبکه بانکی کشور نیز امکانات و ابزارهایی فراهم شود تا ضمن برقرار شدن ارتباط بین بانکی، خدمات جدید نیز در این بستر معرفی شوند.

خط قرمز تبلیغات بانکی

می توان گفت تبلیغات فقط می تواند تا جایی با اهداف بانکها همراهی داشته باشد و فقط توجه مشتریان شبکه بانکی کشور را به خدمات معرفی شده جلب کند اما نکته مهم و قابل تامل که متاسفانه کمتر برای بانکها مطرح بوده و یا اینکه به آن سمت حرکت نشده مربوط به کیفیت خدماتی است که معرفی می شود.
تبلیغات اغراق آمیز و عبور از حریم خصوصی افراد و نقش بستن بر روی صفحه نمایش تلفن های همراه هیچگاه نمی تواند برای بانکها مشتریان جدیدی به همراه داشته باشد مگر اینکه آن خدمت جدید حداقل به راحتی تبلیغ آن فقط نزدیک باشد.

بزرگ نمایی خدمات جدید

ادامه تبلیغات نادرست و بزرگ نمایی نه تنها نمی تواند به جذب مشتریان بانکی در دراز مدت منجر شود بلکه باعث بی توجهی مشتریان موجود نیز خواهد شد، چون مردم در زمانی که تشویق به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک می شوند و در زمان مراجعه عملا امکان استفاده از آن خدمت به راحتی تبلیغات آن ممکن نیست، دیگر تبلیغات بانکی را جدی نخواهند گرفت و این موضوع خود ضد تبلیغی است برای بانکها.
زمانی که بانکها به خودپرداز مجهز می شدند تبلیغات فراوانی برای استفاده از آنها توسط شبکه بانکی کشور صورت می گرفت که متاسفانه امروز باید گفت حجم پذیرش شبکه بانکی و حتی شتاب به میزان تقاضای مردم رشد نیافته و این موضوع گاه باعث می شود مردم برای استفاده از امکانات جدید تردید کنند و بیشتر تمایل به همان روشهای سنتی مراجعه به شعب را ادامه دهند.

بازگشت به خدمات سنتی

یکی از مدیران بانک مرکزی سال گذشته در یک نشست خبری در پاسخ به این سئوال که چرا خودپردازها باید در مواقعی که مشتریان بیشتری به آنها مراجعه می کنند و در ایام تعطیلات و همچنین روزهای پایانی هر ماه دچار اختلال و قطعی می شوند؟ گفته بود: متاسفانه ظرفیت شبکه هنوز در حد پاسخ به همه تقاضاهای مردم نیست و این موضوع شبکه بانکی را دچار مشکل می کند.
همین اختلال و عدم اطمینان کافی است تا بانکها شبانه روز تبلیغات کنند و مردم بدون توجه به آن باز به همان روشهای سنتی پایبند باشند. این موضوع در تشویق مردم به پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه از طریق اینترنت و یا سامانه های پرداخت الکترونیک نیز صادق است.

اغراق در برخی تبلیغات بانکها

به عنوان مثال، در یک تبلیغ تلویزیونی نشان داده می شود که خانم خانه در ساعات پایانی شب و در روز آخر مهلت پرداخت قبوض به راحتی از طریق سامانه ای توانسته بود قبوض را فقط با وارد کردن چند شماره از طریق تلفن ثابت منزل پرداخت کند.
ولی واقعیت این است، همانطور که شبکه خودپردازهای بانکی در زمانهای خاصی از ماه که شرح آن گذشت دچار اختلال می.شوند این سیستمها نیز به آن راحتی و قابل دسترس بودنی که در آگهی ها نشان داده می شود، نیست و متاسفانه این مسئله به نوعی غیرقابل اطمینان بودن شبکه های الکترونیکی و غیرواقعی بودن تبلیغات را نشان می دهد.

ایجاد زیرساخت قبل از فرهنگ سازی

در کنار فرهنگ سازی برای مردم در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، این مسئولان بانکها و بانک مرکزی هستند که باید زیرساختها و ظرفیت لازم خدمت رسانی به مردم را در قالب روشهای جدید استفاده از خدمات بانکی باید فراهم آورند.
هرگاه اینگونه شد، بانکها می توانند مطمئن باشند که هر نوآوری و تبلیغ جدید آنان از سوی مردم مورد توجه و اقبال قرار خواهد گرفت و این موضوع که بانک مرکزی استفاده از خدمات الکترونیک بانکی از سوی مردم را با رشد و افزایش اعلام می.کند نیز به واقعیت خواهد پیوست.





درسی از استیو جابز بنیانگذار شرکت اپل





استیو جابز یکی از موفق ترین کارآفرین های نسل حاضر است. موفقیت او داستانی افسانه ای دارد. او پس از از شش ماه از دانشگاه اخراج شد، و در کف اتاق دوستان خود می خوابید و بطری های خالی را جمع آوری می کرد و می فروخت تا ۵ سنت برای غذا بدست آورد. ولی او همه اینها را تحمل کرد تا اینکه بالاخره توانست شرکت اپل و همینطور شرکت انیمیشن پیکسار را بنا کند. در این مقاله از سلسله مقالات موفقیت در یاد بگیر دات کام می خواهیم نکته هایی که حاصل سالها تجربه است را از زبان این مدیر و کارآفرین موفق بیان کنیم. آنچه در این مقاله می بینید برای افرادی که می خواهند کسب و کار موفق و پررونقی داشته بشند بسیار مفید خواهد بود.
۱) آنچه را دوست دارید انجام دهید. عشق و علاقه واقعی خود را بشناسید. ببینید چه چیزی را دوست دارید عوض کنید یا چه چیزی را با شور و شوق می خواهید بسازید. تنها راه انجام کارهای بزرگ این است که عاشق کاری باشید که انجام می دهید.
۲) متفاوت باشید. متفاوت فکر کنید. «دزد دریایی بودن بهتر از این است که به نیروی دریایی بپیوندید!» (منظور این است که در یک سیستم خشک انعطاف فکری خود را از دست می دهید.)
۳) کار را با بیشترین کیفیت انجام دهید. در هر حرفه ای که هستید سعی کنید به بهترین شکل آن را انجام دهید. کمتر بخوابید. موفقیت تولید کننده موفقیت است. پس تشنه موفقیت باشید. بهترین افراد را با بیشترین علاقه استخدام کنید تا برترین باشید.
۴) از آنالیز SWOT استفاده کنید.
(SWOT مخفف Strengths, Weakness, Opportunities and Threats به معنای تجزیه و تحلیل سازمان در شرایط قدرت و ضعف و شناسایی فرصت ها و تهدیدها برای آمادگی هر چه بیشتر است). به محض اینکه یک سازمان را بنیانگذاری می کنید یا در سازمانی مشغول به کار می شوید لیستی از قدرت ها و ضعف ها تهیه کنید و آن را روی کاغذ بیاورید. شک نکنید سیب های بد را از کمپانی بیرون بیندازید!
۵) کارآفرین باشید. به اولین چیز بزرگی که در مرحله بعدی قراردارد بنگرید. یک سری طرح و ایده آماده کنید که بوسیله آنها بتوانید به سرعت و قاطعیت عمل کنید و از این پنجره به دنیای جدیدتری پرواز کنید. بعضی مواقع اولین مرحله سخت ترین مرحله است. فقط عمل کنید. جرات داشته باشید از قلب خود الهام بگیرید.
۶) کوچک شروع کنید، بزرگ فکر کنید. در آن واحد نگران همه چیز نباشید. برای شروع فقط تعداد کمی از کارهای ساده را انجام دهید.
۷) بر روی محصول تمرکز کنید. مردم با کارایی شما درباره شما قضاوت می کنند. بنابراین روی محصول یا خروجی سیستم خود تمرکز کنید سعی کنید پیمانه ای برای کیفیت باشید. بعضی از افراد دیگر تحمل کیفیت پایین را ندارند. تبلیغ کنید. اگر محصول شما شناخته نشود فرصت فروخته شدن هم پیدا نخواهد کرد. به طراحی دقت کنید. «ما دکمه های صفحه نمایش را آنقدر خوب ساخته ایم که گاهی هوس می کنید آن را لیس بزنید.» «(البته) طراحی فقط ظاهر یا احساسی که ایجاد می کند نیست، بلکه درباره کارایی هم هست.»
۸) سعی کنید در بازار پیشرو باشید. تکنولوژی های اولیه ای را که در حرفه خود لازم دارید صاحب شوید و کنترل کنید. اگر تکنولوژی بهتری در دسترس است از آن استفاده کنید مهم نیست کس دیگری از آن استفاده می کند یا خیر. اولین باشید. و آن را تبدیل به یک استاندارد در صنعت خود نمایید.
۹) جویای بازخورد باشید. درباره نتیجه کار یا محصول خود از افراد با سوابق و تجربیات متفاوت پرس و جو کنید. هر کدام از آنها یک چیز مفید به شما خواهند گفت. اگر شما در بالای زنجیره مدیریت باشید بعضی از افراد می ترسند پاسخ مناسب بدهند. در این هنگام می توانید نظرات دیگران را به صورت غیر حضوری دریافت کنید یا از افراد دیگر بخواهید این کار را برای شما انجام دهند. توجه خود را معطوف نظرات کسانی بکنید که از محصول شما استفاده می کنند. «نخست به مشتریان گوش دهید.»
۱۰) نوآوری داشته باشید. نوآوری یک رهبر را از یک پیرو متمایز می کند. تفویض اختیار کنید. اجازه دهید افراد کارا ۵۰% از کارهای روزمره و روتین شما را انجام دهند تا بتوانید این زمان را روی طرح ها، کالاها و خدمات جدید صرف کنید. برای اینکه بدانید اشتباه نمی کنید هزاران چیز را رد کنید یا به عبارت دیگر باید روش های زیادی را امتحان کنید و بسیار سعی کنید. روی یک اختراع اساسی یا نوآوری مهم تمرکز کنید. افرادی را استخدام کنید که می خواهند کاری بزرگ و جهانی انجام دهند. شما به یک فرهنگ تولیدی قوی احتیاج دارید حتی اگر از برترین تکنولوژی استفاده می کنید. سازمان های زیادی هستند که تعداد زیادی مهندس و افراد باهوش دارند. اما در نهایت آنها به یک نیروی گرانشی احتیاج دارند تا همه این افراد را برای یک هدف به جلو براند.
۱۱) از خطا و شکست بیاموزید. بعضی از مواقع هنگامی که نوآوری می کنید مرتکب اشتباهاتی می شوید. در این هنگام باید به سرعت اشتباهات خود را قبول کنید. و سعی کنید نوآوری های جدیدی همراه با بهینه سازی های لازم داشته باشید. (زمانی که تجربه یک اشتباه یا شکست را دارید وقتی دوباره سعی می کنید کافیست به علت شکست فکر کنید و ببینید چگونه می توانید عمل کنید که بهتر نتیجه بگیرید. و اگر متوجه نشدید شاید باید یکبار دیگر شکست بخورید تا متوجه اشتباه خود شوید! در این حالت می توانید روش خود را بهینه سازی کنید.)
۱۲) پی در پی بیاموزید. همیشه یک چیز دیگر برای آموختن وجود دارد! برای ایده های جدید گرده افشانی کنید می توانید این کار را در درون یا خارج از سازمان خود انجام دهید. از مشتریان، رقبا و شرکای خود یاد بگیرید. اگر با کسی شریک هستید که از او خوشتان نمی آید سعی کنید او را دوست داشته باشید آنها را بالا بکشید و از آنها سود ببرید. دشمن خود را رو در رو نقد کنید اما این کار را صادقانه انجام دهید.





امن.ترين نقطه جهان براي دسترسي به اينترنت كجاست؟

شانس اينكه به هنگام آنلاين بودن مورد حمله قرار بگيريد بدون توجه به اينكه در كدام نقطه جهان باشيد، به طور متوسط يك در 73 است اما بر اساس اطلاعات جديد، برخي از مناطق مانند آمريكاي شمالي و اروپا خطرناك تر از سايرين بوده در حالي كه تركيه و روسيه خطرناك ترين كشورهاي اينترنتي جهان شناخته شدند.
شركت AVG به رديابي داده ها از آخرين هفته ماه ژوييه 2010 در بيش از صد ميليون دستگاه رايانه در 144 كشور مختلف جهان پرداخته و دريافته كه به طور متوسط از هر ده كاربر يكي در تركيه آلوده مي شود و بدنبال آن روسيه قرار دارد كه شانس آلودگي به آن يك در 15 است.
پس از اين دو كشور ارمنستان با يك در 23، آذربايجان يك در 24، بنگلادش، ويتنام و لائوس يك در 41 و آمريكا و پاكستان هر يك با شانس يك در 48 قرار دارند.
در حالي كه انگليس (يك در 63)، استراليا (يك در 75) و آلمان (يك در 83 ) همگي بهتر ظاهر شدند.
اما امن ترين نقطه جهان براي آنلاين شدن كجاست؟ جايي كه اينترنت پرسرعت ناياب است. سيرالئون با آلوده شدن يك در 696 كاربر، كمترين شمار حمله را داشته و به دنبال آن نيجريه با يك در 442 قرار دارد.
البته طبق گزارش AVG، ژاپن با دسترسي به پهناي باند و اينترنت از نظر فني مطمئن ترين نقطه جهان براي آنلاين شدن است كه در آن شانس حمله به كاربران يك در 403 است و كانون.هاي امن تر ديگر براي گردش در وب شامل تايوان با شانس يك در 248، آرژانتين با يك در 241 و فرانسه يك در 224 هستند.





تب سنج ويژه خانم ها





ژاپني ها که به وسواس خانم ها در استفاده از لوازم شخصي به خوبي آگاهند، تب سنج هايي را براي خانم ها تهيه کرده اند که کاملا قابل شستشو مي باشد.
اين تب سنج با درجه بندي بر حسب سلسيوس مي باشد، يک چراغ در پشت آن تعبيه شده است که مي توان حتي در تاريکي بسادگي آن را خواند.
اين تب سنج صورتي رنگ که حس زيبايي دوستي خانم ها را نيز پيش بيني کرده است تا اول سپتامبر با قيمت 35 دلار عرضه خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن