تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816739342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوختن در شعله هاى آتش حسادت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سوختن در شعله هاى آتش حسادت
گروه حوادث ـ راز پنهان جسد سوخته، تنها ۱۲ ساعت پس از جنايت با ارائه سه دليل
از سوى بازپرس جنايى فاش شد.در جريان اين جنايت، داماد كينه جو در حالى به اتهام قتل برادر زنش دستگير شد
كه هيچ گاه تصور نمى كرد پليس بتواند ردپاى او را به دست آورد.
به گزارش خبرنگار ما نهم آبان، جسد سوخته مرد ناشناسى كه با شليك چند گلوله به قتل رسيده بود، در جاده جعفريه - حوالى شهر قم- كشف شد. با گزارش اين قتل به دادستان شهر، ساعت شش و سى دقيقه صبح، بازپرس «ناصر عتباتى» در محل جنايت حاضر شد و تحقيقات ويژه خود را در اين باره آغاز كرد. همزمان با حضور مأموران تشخيص هويت و پزشكى قانونى مشخص شد قربانى پس از شليك گلوله ها به قتل رسيده و قاتل كينه جو با سوزاندن جسد سعى داشته آثار جرم را از بين ببرد. بازپرس كشيك قتل پس از بررسى محل جنايت دستور داد جسد مرد ۳۱ ساله به پزشكى قانونى انتقال يابد. از سوى ديگر در پى آغاز تحقيقات پليسى براى كشف هويت قربانى، مأموران درجريان كشف خودروى سوخته پژو در شعاع ۱۰ كيلومترى محل حادثه قرار گرفتند. اما به خاطر حرارت آتش و ذوب شدن پلاك خودرو شناسايى مالك آن ممكن نبود و كارشناسان تشخيص هويت نيز در بازرسى آن، سرنخى به دست نياوردند. ساعتى پس از كشف خودرو زن جوانى با مراجعه به مأموران پليس، از ناپديد شدن مرموز شوهرش «حسن» خبر داد. وى گفت كه از شب قبل دائم با تلفن همراه شوهرش تماس گرفته اما به هيچ نتيجه اى دست نيافته است. بنابراين مأموران از او خواستند براى شناسايى جسد كشف شده به پزشكى قانونى مراجعه كند.
پس از شناسايى قربانى از سوى همسرش، تيم تحقيق با دستور قاضى مصطفى برزگر گنجى - دادستان- به صورت ويژه به جمع آورى اطلاعات لازم پرداختند. آنها پس از بررسى ها دريافتند وى در آخرين تماس تلفنى اش در شب قبل از جنايت، با «على» برادر همسرش به مدت طولانى گفت وگوى تلفنى داشته است.«على» كه در تمام مراحل تحقيق همراه خواهرش با ناراحتى، پيگير پرونده بود، بلافاصله در اداره آگاهى دستگير شد. او در حالى كه شوكه بود، منكر هرگونه اطلاع از سرنوشت دامادشان شد.اما كارآگاهان پس از بررسى هاى ظاهرى متوجه شدند بخشى از موهاى سرش به طور نامرتب كوتاه شده و قسمتى از ابرويش نيز سوخته است. اين در حالى بود كه اظهارات ضد و نقيض وى، شك مأموران را نيز برانگيخت و آنها به بررسى دقيق روابط مقتول و برادر همسرش پرداختند كه در جريان تحقيقات مشخص شد آنها با هم شريك بوده اند.اما پيشرفت مالى «حسن» به شدت با حسادت متهم رو به رو بوده است.بنابر اين با ارائه سه دليل علمى- تخصصى، «على» به عنوان عامل جنايت معرفى شد. او در حالى كه تنها ۱۲ ساعت از زمان جنايت مى گذشت با مشاهده دلايل و مستندات قضايى ناچار به قتل برادرزنش اعتراف كرد. داماد كينه جو در بازجويى ها به بازپرس «عتباتى» گفت: دو سال قبل برادر حسن -مقتول- به طور مشكوكى از دنيا رفت. در اين ميان خانواده اش مرد جوانى به نام «امير» را عامل مرگ او مى دانستند. «حسن» نيز هميشه در صدد انتقام از «امير» بود. به همين خاطر با تهيه يك اسلحه و چند فشنگ تصميم به قتل او داشت بنابراين پس از طرح موضوع قرار شد با هماهنگى هم به جاده جعفريه رفته و پس از كمين در محل تردد وى در فرصتى مناسب او را به قتل برسانيم. طبق قرار با تاريك شدن هوا به آنجا رفتيم. «حسن» از ماشينش پياده شد و به طرف يك پاركينگ عمومى رفت. همان موقع ناگهان در يك لحظه آتش حسادت يك بار ديگر در دلم شعله ور شد. او از موقعيت مالى خوبى برخوردار شده بود و با آن كه با هم همكار بوديم، نمى توانستم به همان اندازه درآمد داشته باشم. به همين خاطر اسلحه را برداشته و او را به رگبار بستم .سپس با پاشيدن بنزين روى جسد و خودرو، براى از بين بردن آثار جرم هر دو را به آتش كشيدم. دقايقى بعد نيز اسلحه و فشنگ ها بر اثر شدت گرما داخل خودرو منفجر شدند.»
با اعتراف هاى على- 26 ساله- و كشف اسناد و مدارك معتبر، وى به اتهام قتل عمد بازداشت و براى تكميل تحقيقات و بازسازى صحنه به اداره آگاهى قم منتقل شد.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 439]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن