تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815456345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: الونگ باز مي گردد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: قطبي: الونگ باز مي گردد
"افشين قطبي" در گفتگو با خبر نگار شبكه خبر گفت : الونگ سلامتي خود را به دست آورده است و قصد داريم در مذاكرات با فدراسيون فوتبال زمينه بازگشت وي به پرسپوليس را فراهم كنيم .

قطبي گفت : به هيچ عنوان آشنايي با مدير باشگاهي كه دي كارمو پيشتر در آن بازي مي كرده است ندارم و ادعاهاي مخالفان دراين باره ،فقط براي درست كردن حاشيه است .

وي تاكيد كرد : دي كارمو بازيكن خوبي است و براي موفقيت در پرسپوليس نياز به زمان دارد ؛ اين بازيكن در ليگ برزيل بازي كرده و 17 گل به ثمر رسانده است و براي موفقيت بايد به وي فرصت داد .

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت : ماركو دستيار من براي انتخاب دي كارمو به برزيل رفت و با مشاهده بازي هاي وي در برزيل اين بازكنان را براي پرسپوليس انتخاب كرد .

قطبي تصريح كرد : خيلي از موقعيت هايي كه دي كارمو خراب كرده است، پدر من هم مي توانست وارد دروازه كند، ولي اين موضوع علتي براي تخريب و خراب كردن اعتماد به نفس دي كارمو نيست زيرا وي بازيكن خوبي است و از توانايي زيادي براي پيشرفت برخوردار است .

وي افزود : دي كارمو 200 هزار دلار براي يكسال خواهد گرفت و اين مبلغ براي اين بازيكن و توانايي هايي كه دارد زياد نيست ؛ در ابتداي فصل هم مي خواستم يك دفاع چپ براي پرسپوليس جذب كنم ولي اين موضوع محقق نشد .

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران از علت احضار خود به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال هم اظهار بي اطلاعي كرد و گفت : امروز به من گفتند بايد در اين كميته حضور داشته باشم و خوب بود از دو روز قبل اين موضوع را به من اطلاع مي دادند .

قطبي درباره ادعاها مبني بر تحريك كردن هواداران تاكيد كرد : هيچ وقت هواداران را تحريك نكرده ام زيرا اعتقاد دارم اخلاق مهمتر از قهرماني در هر رده اي است .

وي گفت : معني واژه تحريك را نمي دانم و در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال معني آنرا آموختم .

"افشين قطبي" در پاسخ به اين سوال كه استفاده غلط از واژه هاي انگليسي و فارسي در گفتار خود گفت : اين موضوع را قبول دارم شايد بهتر باشد كمتر صحبت كنم و يا اينكه در كلاس زبان فارسي شركت كنم .

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با اشاره به درخواست هاي زياد براي مصاحبه گفت : رسانه ها به من لطف زيادي دارند و اگر با آنها صحبت نكنم مي گويند با ما بد است و چاره اي نيست جز حرف زدن با همه آنها .

قطبي هرگونه تغيير در رفتار خود نسبت به پارسال را تكذيب و تاكيد كرد : فكر مي كنم اين موقعيت هاست كه تغيير كرده است و رفتار من ثابت است .
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن