تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لو؛ راضي به رغم تساوي


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
يواخيم لو ديشب شاهد تساوي تيم آلمان مقابل دانمارک بود.اين ديدار دوستانه در کپنهاگ برگزار شد وبا تساوي 2-2 به پايان رسيد.




اولین گل این دیدار را گومس در دقیقه 19 به ثمر رساند و هلمس دردقیقه 73 بازی را 0-2 کرد ولی بازیکنان تیم میزبان بلافاصله به خود آمدند و رومدال در دقیقه 74 اولین گل دانمارک را به ثمر رساند . یانکر هم در دقیقه 87 برای بار دوم گلزنی کرد تا این بازی در نهایت با تساوی 2-2 پایان یابد.
لو در کنفرانس خبری این بازی گفت:« بازی رضایت بخشی بود.من دیدم که تیمم نهایت تلاش را به کار می گرفت تا منسجم باشد و موقعیتهای متعددی را خلق کند که این ایده بسیار خوبی بود.»
لو در ادامه با تمجید از ماریو گومس گفت:« او گل اول ما را به ثمر رساند و این گل مطمئنا اعتماد به نفس گومس را افزایش خواهد داد.»
البته خود گومس از عملکرد ژرمنها راضی نبود و در صحبتهایی در این رابطه گفت:« زمانی که بازی 0-2 دنبال می شد، نباید اجازه می دادیم که بازی از دست ما در می رفت.»
این در حالی بود که اکثر بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان به دلیل همراهی تیمهای باشگاهی شان در اردوی ژرمنها غایب بودند و لو مجبور شد تا تیم دومش را به مصاف دانمارک بفرستد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن