تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816686330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دفاعيات كردان - بخش پاياني:دروغ بايد نزد قاضي شرع به اثبات برسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دفاعيات كردان - بخش پاياني:دروغ بايد نزد قاضي شرع به اثبات برسد
وزير كشور خطاب به يكي از استيضاح كنندگان كه اتهام وي را دروغ و عدم صداقت خواند گفت: دورغ بايد نزد قاضي شرع به اثبات برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علي كردان وزير كشور در ادامه دفاعيات خود در جلسه استيضاح امروز اظهار داشت: دو موضوع انتقادي به اينجانب مطرح شد كه يك مطلب سند جعلي بود كه سند رسمي دستگاه قضايي را در اين جلسه ارائه كردم.

وي افزود: نمي دانم فصل الخطاب اتهامات وارده دراين كشور نسبت به جرايم كيفري، جزايي و مدني كجاست.

وزير كشور ادامه داد: بحثي راجع به دريافت حقوق بنده مطرح شد كه من عين نظر معاون سازمان صدا وسيما را تقديم كردم و يادداشتي هم مدير كل وقت منابع انساني كه در حال حاضر وكيل پايه يك دادگستري است براي جناب دكتر لاريجاني نوشتم كه نمي دانم به دستشان رسيده يا خير ، زيرا قرار بود اين سند در اختيار نمايندگان قرار بگيرد.

كردان همچنين گفت: ظاهرا تدبير اين بود كه سندي در اختيار نمايندگان قرار نگيرد و از دانشجو معاون سياسي وزارت كشور مي خواهم مدرك را به آقاي لاريجاني بدهد.

وي با اشاره به اين سخن يكي از نمايندگان مبني بر اينكه بنده به لاريجاني دروغ گفته ام اظهار داشت: به من گفته اند كه اتهام شما درو و عدم صداقت است.دورغ بايد نزد قاضي شرع به اثبات برسد و نواري كه پخش شد در مجمع نمايندگان استان تهران توضيح مفصلتري را تقديم كرد و دوستان مجمع نمايندگان حاضر بودند.

وي همچنين گفت: حضرت امام (ره) مي فرمايد هر كاري كه باعث پرداختن استكبار و رسانه هاي خارجي به آن مي شود در آن ترديد كنيد.متاسفم در جهاني كه آزادي بيان به طور پر نرخ و مردمسالاري ديني به صورت واقعي مطرح مي شود اينگونه مسائل بيان مي شود.

وزير كشور خاطرنشان كرد: از بردارم آقاي نوباوه كه خود يك رسانه اي متبحر است انتظار نداشتم كه از دفاع من از زن و بچه ام ناراحت شود و بگويد چرا از خانواده خود دفاع مي كنيد.

كردان خطاب به نوباوه اظهار داشت: اگر در اين مكان حق نداشته باشم از خانواده خود دفاع كنم نوباوه عزيز از چه كسي دفاع كنم.نام دفاع از خانواده مظلوم نمايي نيست و من خيلي از مطالب را نگفته ام.

وي خطاب به نوباوه كه در اظهارات خود گفته بود كردان خود را با شهيد بهشتي مقايسه مي كند گفت: من كجا خود را با شهيد بهشتي مقايسه كرده ام آيا اصلا بنده مي توانم خود را با شهيد بهشتي مقايسه كنم.

وزير كشور همچنين به اين سخن نوباوه مبني بر خلق فرصتهاي آينده از چالشها اشاره وگفت: از بوربور معاون بنده بپرسيد كه آيد طرح كمربند امنيت اقتصادي مرزهاي كشور را تهيه نكرده ايم ،آيا اعتقادي به امنيتي كردن مرزها دارم يا خير لذا چرا نبريده گز مي كنيد. حداقل سئوال بپرسيد.

كردان با اشاره به سخنان يكي از استيضاح كنندگان مبني بر افكار عمومي تصريح كرد: رئيس جمهور در سه سفراستاني كه در اين مدت داشته به من فرمودند كه هيچيك از مراجعه كنندگان حتي مسئله اي را راجع به وزير كشور مطرح نكرده اند.

علي كردان در پايان دفاعيات جلسه استيضاحش در صحن علني مجلس اظهار داشت: نكته اي كه وادار شدم بگويم و آن را تنها به رهبر معظم انقلاب اسلامي طي نامه اي گفته ام و سعي داشتم آن را به عنوان ذخيره اي براي آخرت خود نگه دارم اين است كه من جانباز شيميايي هستم اما نمي خواستم ثبت و درج كنم.

وي افزود: بنده در سردشت جانباز شيميايي شدم و پيوند مغز و استخوان انجام داده ام.

كردان تصريح كرد: از نمايندگان مخالف و موافق تشكر مي كنم و از رئيس محترم مجلس درخواست دارم كه اگر مصلحت مي دانند چند جمله اي را از نامه مدير كل سازمان صدا و سيما قرائت كنم.

وزير كشور خطاب به نمايندگان اظهار داشت: مگر مجلس بر اساس مظلوم نمايي تصميم مي گيرد كه اگر مظلوم نمايي صورت بگيرد تحت تاثير آن قرار داشته باشد ،‌سعي كنيم واژه هايي را كه به كار مي بريم توهين به مجلس نباشد.

وي از نمايندگان مجلس خواست تا ضمن مرور كردن سخنانش در سخنرانيهاي خود دقت كنند.

كردان تاكيد كرد كه اعتقاد ندارم مجلس بايد تضعيف شود من بيشترين تعامل را طي 25 سال اخير نه تنها در وزارت كشور بلكه در ساير نهادهايي كه حضور داشته ام را با مجلس انجام داده و اعتقاد به جايگاه رفيع نهاد تقنيني كشور دارم.

وزير كشور ادامه داد: از سوي بسياري از دوستان مورد فشار واقع شدم اما چيزي اضافه ننوشتم . بر اين گفته خود پايدارم و هر تصميمي كه اين مجلس بگيرد نه در نگاهم نسبت به قدرتمند بودن مجلس تغيير ايجاد مي شود و نه نسبت به دوستان و برادرانم گلايه داريم تصميم شما براي من شيرين است.

وي اظهار داشت: براي بنده صاحب منصب بودن، وزير بودن و يا جاروكشي در اين نظام هيچ تفاوتي ندارد.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن