تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازيكنان دردسرساز فرانسه در جام جهاني 2010 بايد به خاطر رفتارشان در جريان رقابت.ها در آفريقاي جنوبي توضيح بدهند.


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نيكلا آنلكا و ديگر هم.بازيانش بايد در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال فرانسه (FFF) حاضر شده و به خاطر رفتارشان در اردوي اين تيم در جام جهاني توضيح بدهند.
فرانسوا ماناردو، سخنگوي فدراسيون فوتبال فرانسه پس از نشست بالاترين اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال فرانسه گفت: اين كميسيون از نيكلا آنلكا، فرانك ريبري و اريك آبيدال و همچنين ژرمي تولالان خواست تا روز 17 اوت در اين كميته حاضر شده و توضيحات خود را ارائه كنند. آن.ها در حضور كميسيون 3 نفره.اي كه به بررسي رخدادها در اردوي فرانسه خواهد .پرداخت درباره.ي بايكوت تمرين خروس.ها در جام جهاني توضيح خواهند داد.
اعتصاب بازيكنان تيم ملي فوتبال فرانسه در اعتراض به اخراج آنلكا از اردوي اين تيم و بازگشت به كشورش صورت گرفت.
ريموند دومنك سرمربي وقت فرانسه به دليل درگيري لفظي و ـ به نوشته روزنامه روزنامه اكيپ ـ ناسزاهايي كه مهاجم چلسي در بين دو نيمه ديدار برابر مكزيك به او داده بود، او را اخراج و به فرانسه بازگرداند.
آنلكا ناسزاهايش را تاييد كرده است اما دشنام.هايي را كه اين روزنامه به نقل از او نوشته بود را تكذيب كرد. اكيپ توهين.هاي اين بازيكن 31 ساله را با حروف بزرگ در صفحه نخست خود به چاپ رساند. اين كار با شكايت آنلكا از اين روزنامه همراه شده است.
رسوايي در اردوي فرانسه به دليل دعواها و باندبازي.ها در اردوي تيم ملي فوتبال فرانسه در كنيسنا بيشتر شد.
لورن بلان، سرمربي جديد تيم ملي فوتبال فرانسه براي بازي دوستانه برابر نروژ كه هفته آينده برگزار خواهد شد، از تمامي بازيكنان تيم ملي فرانسه در جام جهاني 2010 چشم.پوشي كرده است.
فرانسه، قهرمان جام جهاني 1998 و يورو 2000 در آفريقاي جنوبي در پايان دور گروهي از اين رقابت.ها كنار رفت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن