تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816575526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
رييس دانشگاه آزاد اسلامي رودهن
موضوع كيفيت جز» سياست اصلي
دانشگاه آزاد اسلامي است

رودهن-خبرنگار آفرينش
رييس دانشگاه آزاد اسلامي رودهن تاكيد كرد: مساله ي كيفيت موضوعي است كه جز» سياست اصلي كار دانشگاه آزاد اسلامي قرار گرفته و بنابراين با جميع تسهيلاتي كه در اختيار گروهها قرار مي گيرد انتظار راهنمايي و هدايت علمي بيشتري مي رود.
ساختمان آزمايشگاه هاي خاكشناسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن با حضور دكتر حيدري رئيس واحد، دكتر وزيري معاونت پژوهشي، حجت الاسلام عبدي رئيس دفتر فرهنگ اسلامي وساير مسوولين دانشگاه به بهره برداري رسيد.
اين آزمايشگاهها كه مجهز به دستگاه كجلدال هضمي اتوماتيك، دستگاه كجلدال تقطيري اتوماتيك، سيستم خنثي سازي اسيدهاي ناشي ازحجم كجلدال، اتوكلاو سيستم كاملPF، دستگاه رطوبت سنج TDR، ست پيپت، همزن خاك، دستگاه مولينه، تانسيومتر، استريوسكوپ، كورويمتر، انواع ترازوهاي ديجيتالي، مجموعه اختصاصي سنگ هاي مختلف، اسپكتروفتومتر و ساير تجهيزات و لوازم آموزشي- پژوهشي است يكي از مجموعه آزمايشگاه هاي شاخص در حوزه ي خاكشناسي به شمار مي رود.در اين افتتاحيه دكتر حيدري ضمن تشكر از افرادي كه در تجهيز و راه اندازي مركز سهيم بودند و پرسش از افراد و متخصصان در مورد نيازهاي آتي مركز با يادآوري تاكيدات دين مبين اسلام در علم آموزي و نقش معلم و استاد اظهار داشت : اگر چه اين اقدامات در نوع خود قابل پذيرش است ولي بايد به نقطه اي برسيم كه در كيفيت بتوانيم نه تنها دانشجويان واحد بلكه دانشگاه هاي ديگر را هم سرويس بدهيم و بتوانيم از پتانسيل اعضاي هيات علمي براي توليد علم نوآوري و شكوفايي استفاده ي بهينه داشته باشيم و به طور كلي بتوانيم در عرصه ي علم قابليت هاي بالقوه را به بالفعل تبديل و در اين راستا افتخار به داشتن وسيله اي منحصر به فرد را به افتخار استفاده از برون داده هاي منتج از اين دستگاه ها تبديل كنيم.وي ضمن تشكر از معاونت پژوهشي، مدير گروه و مسوولين آزمايشگاه در تجهيز و راه اندازي مركز تاكيد كرد: مساله ي كيفيت موضوعي است كه در سياست اصلي كار واحد قرار گرفته است و بنابراين با جميع تسهيلاتي كه در اختيار گروهها قرار مي گيرد انتظار راهنمايي و هدايت علمي بيشتري را داريم و اميدواريم بزودي به لطف باري تعالي شكوفايي و دست آوردهاي بيشتري را در اين زمينه شاهد باشيم.به گزارش آفرينش در ادامه جلسه دكتر وزيري معاون پژوهشي واحد ضمن تاكيد بر لزوم خريد تجهيزات و دستگاه هاي مورد نياز در آزمايشگاه ها براي آموزش دانشجويان بر لزوم بازدهي و استفاده از تجهيزات موجود براي انجام طرح هاي پژوهشي و خدمات رساني به ساير واحدها و مراكز پژوهشي تاكيد كرد.وي با تاكيد بر راهبردهاي معرفي شده توسط دكتر جاسبي و چشم انداز پژوهشي ترسيم شده توسط دكتر رهنما معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام كردند كه خريد و تجهيز اين وسايل بايد از چهارچوب آموزشي و گذراندن چند واحد درسي به بستر پژوهش و توليد علم تبديل شود و ضمن ارايه خدمات به دانشجويان و اساتيد شرايط پژوهش و طرح يافته هاي جديد را فراهم سازد.دكتر وزيري گفت:صرفا با اين اقدامات است كه مخارج سنگين خريد و تجهيز قابل توجيه خواهد بود. و با تاكيد بر ادامه ي فعايتهاي معاونت پژوهشي در تجهيز تمام مراكز كارگاهي و آزمايشگاهي، اين اقدامات را فرصتي براي شروع پژوهش دانسته و از اساتيد درخواست كردند در قالبهاي واقعي خود كه لايق شان و منزلت دانشگاه است و با حضور در صحنه هاي علمي- پژوهشي به افتخارات جامعه ي علمي كشورمان بيفزايند.

همكاري رئيس دانشكده زبان هاي خارجي واحد تهران مركزي با استادان دانشگاه بلژيك

عضو هيات علمي و رئيس دانشكده زبان هاي خارجي واحد تهران مركزي با استادان دانشگاه بلژيك همكاري مي كند. به گزارش روز ايسكانيوز دكتر محمد زيار عضو هيات علمي و رئيس دانشكده زبان هاي خارجي واحد تهران مركزي با مركز نشر دانشگاهي دانشگاه Namur كشور بلژيك در حال تاليف مجموعه اي با عنوان «نگاهي بر شعر در قرن بيستم» است.در اين مجموعه ادبي دو جلدي كه توسط گروهي از متخصصان شعر اروپايي در حال تاليف است از دكتر محمد زيار نيز براي نگارش جلد دوم دعوت به عمل آمده است.

معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلام خبر داد :
اختصاص 70 ميليارد تومان به پژوهش
در دانشگاه آزاد اسلام

معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: بودجه پژوهشي سال 87 اين دانشگاه بالغ بر 70 ميليارد تومان است. فريدون رهنماي رودپشتي در گفت و گو با فارس در خصوص بودجه پژوهشي اين دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد هيچ بودجه دولتي دريافت نمي كند و 5 درصد شهريه دانشجويان به پژوهش اختصاص دارد و ميزان بودجه پژوهشي اين دانشگاه در سال جاري معادل 70 ميليارد تومان است. وي ادامه داد: در دانشگاه آزاد ما تلاش به تقويت بحث ارتباط و صنعت داريم و در اين جهت آئين نامه خود را اصلاح كرده ايم و در آن مكانيزم هاي تشويقي را تقويت كرده ايم. معاون پژوهشي دانشگاه آزاد افزود: در سال گذشته ميزان قراردادهاي دانشگاه آزاد با بخش صنعت و دستگاه هاي اجرايي در حدود 10 ميليارد تومان است.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن