تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816852080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
حجازي: فردا با ابومسلم قرارداد امضاء مي كنم
ناصر حجازي سرمربي پيشين تيم فوتبال استقلال تهران به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم مشهد انتخاب شد.
غلامرضا بني اسد مديرعامل باشگاه ابومسلم ضمن اعلام اين خبر افزود: پس از مذاكراتي كه با آقاي حجازي داشتيم با وي به توافق رسيديم كه به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم فعاليت كنند.
وي در مورد مدت قرارداد حجازي گفت: از نظر ما تا هر زمان كه آقاي حجازي بخواهند مي توانند در ابومسلم بمانند اما اين قرارداد تا پايان ليگ هشتم تنظيم شده است.
حجازي هم ديروز دراين خصوص گفت: توافقات اوليه صورت گرفته اما قرارداد نهايي روز چهارشنبه(فردا) در مشهد بسته مي شود. وي از جذب سه بازيكن جديد تا پايان نيم فصل اول ليگ برتر خبر داد.
استقلال در جزيره كيش اردو مي زند
تيم فوتبال استقلال تهران در تعطيلات ليگ برتر به اردوي كيش مي رود.اعضاي تيم استقلال تهران پس از برگزاري ديدار هفته چهاردهم مقابل ملوان بندرانزلي و تعطيلي ليگ برتر به دليل بازي هاي تيم ملي، اوايل هفته آينده عازم اردوي كيش مي شوند.اين اردو از روز يكشنبه يا دوشنبه آينده در جزيره كيش آغاز شده و يك هفته يا 10 روز به طول مي انجامد. با توجه به شرايط جوي تهران، امير قلعه نويي جزيره كيش را به عنوان محل اردوي استقلال در نظر گرفته است.
انتخاب سرپرست دائم السفر براي هيات فوتبال تهران
از سوي عليرضا مددي، مديركل تربيت بدني استان تهران، حبيب الله شيرازي به عنوان سرپرست هيئت فوتبال اين استان انتخاب شد.
مديركل تربيت بدني استان تهران در گفتگويي با تاييد اين خبر اعلام كرد: دكتر شيرازي به عنوان سرپرست هيئت فوتبال استان تهران به فدراسيون فوتبال معرفي شده است تا اين هيئت را از بلاتكليفي خارج كند. وي در ادامه افزود: مراسم توديع و معارفه علي كاظمي، رئيس پيشين هيئت فوتبال استان تهران و حبيب الله شيرازي، سرپرست جديد اين هيئت در بازگشت علي كفاشيان از عربستان برگزار خواهد شد.
مددي در شرايطي از شيرازي به عنوان ناجي هيات فوتبال تهران نام مي برد كه وي طي چند هفته اخير به علت سفر به كشورهاي ازبكستان، مالزي و مسكو در خارج از ايران به سر مي برد و مسئولان هيات فوتبال مجبور شده اند در غياب وي برنامه فصل جديد فوتبال باشگاههاي تهران را اعلام كنند! خدا آخر و عاقبت فوتبال تهران را با چنين وضعي به خير كند.
صدرنشيني ميلان پس از چهار سال
تيم فوتبال ميلان با برتري مقابل ناپولي براي نخستين بار از ماه مه سال 2004 كه اسكودتو را فتح كرد، صدرنشين رقابت هاي سري آ شد.
به گزارش خبرگزاري مهر، تيم ميلان يكشنبه شب در آخرين ديدار از سري بازي هاي هفته دهم رقابت هاي سري آ فوتبال ايتاليا با گل به خودي جرمان دنيس مقابل ناپولي در «سن سيرو» به برتري رسيد و به صدر جدول رده بندي رقابت هاي سري آ صعود كرد.
ماجو در دقيقه 44 اين ديدار به دليل دريافت دومين كارت زرد از تيم ميهمان اخراج شد با اين حال برتري ميلان تا دقايق پاياني به تاخير افتاد. در دقيقه 87 و دو دقيقه پس از اينكه كاكا، مهاجم ميلان، موفق نشد از روي نقطه پنالتي ضربه خود را به گل تبديل كند، دنيس دروازه خودي را باز كرد تا ميلان به صدر جدول رده بندي رقابت ها صعود كند.نقش رونالدينيو در به ثمر رساندن اين گل غيرقابل انكار بود. ميلان با اين پيروزي 22 امتيازي شد و بالاتر از اودنيزه و اينترميلان 21 امتيازي درصدر جدول قرار گرفت.
بازگشت دروازه بان 35 ساله به تيم ملي كره
«پارك جي سونگ» و «لي وون جائه» براي ديدار تيم ملي كره جنوبي برابر عربستان به تيم ملي دعوت شدند.
لي وون جائه دروازه بان 35 ساله كره اي كه با لقب مرد عنكبوتي شناخته مي شود پس از شكست كره جنوبي برابر بحرين در چارچوب رقابت هاي جام ملت هاي آسيا 2007 در جاكارتا به دليل مصرف مشروبات الكلي به همراه سه هم تيمي ديگر خود از تيم ملي اخراج شده بود.
وي اكنون پس از گذشت يك سال از اين حادثه دوباره به تيم -ملي كره جنوبي دعوت شده و قرار است براي ديدار برابر عربستان سعودي در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني به ميدان برود.در همين حال پارك جي سونگ هافبك باشگاه منچسترسيتي به همراه پارك چون يونگ مهاجم موناكوي فرانسه و لي يونگ پيو كه به تازگي از تاتنهام جدا شده و به بورسيادورتموند پيوسته است از ديگر بازيكنان كليدي هستند كه خود را براي ديدار با عربستان آماده مي كنند. كره جنوبي هم اكنون با چهار امتياز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به ايران و عربستان در رتبه نخست گروه Bرقابت هاي مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا قرار دارد.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن