تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816549168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بر ويندوز خود مديريت كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: بر ويندوز خود مديريت كنيد
يك كاربر عادي كه قصد تنظيمات ويندوز خود را دارد با وارد شدن به كنترل كه خود هر يك از تنظيمات مربوطه، به چند بخش ديگر تقسيم بندي شده است دچار سردرگمي مي شود .
كاربران مبتدي كامپيوتر هميشه با تنظيمات ويندوز و امنيت، شبكه، بهينه سازي، يافتن اطلاعات سخت افزاري خود و... دچار مشكل مي شوند و در بسياري از اوقات اين مشكل به دليل پراكندگي قسمت هاي مديريتي در تنظيمات ويندوز است. به عنوان مثال يك كاربر عادي كه قصد تنظيمات ويندوز خود را دارد با وارد شدن به كنترل كه خود هر يك از تنظيمات مربوطه، به چند بخش ديگر تقسيم بندي شده است دچار سردرگمي مي شود و در انتها به نتيجه دلخواه نيز نمي رسد. يا مثالي ديگر فرض كنيد مي خواهيد تمامي اطلاعات سخت افزاري سيستم و نوع و مدل آنها را بيابيد، چه مي كنيد؟ تمامي مشكلات بالا با استفاده از برنامه هاي مديريتي و ابزارهاي مربوطه درون برنامه به سادگي قابل حل است. اينگونه برنامه ها با جمع آوري تمامي تنظيمات مهم ويندوز به كاربران عادي هم اين توانايي را مي دهند تا به راحتي سيستم خود را مديريت و تنظيمات دلخواه و سفارشي خود را اعمال كنند.در اين مطلب با نرم افزاري در اين زمينه آشنا مي شويد. WinXP Manager نام نرم افزاري است كه به وسيله آن كاربران قادر به مديريت بر قسمت هاي مختلف ويندوز و امور نگهداري سيستم خواهند بود. در اين نرم افزار از ابزارهاي مختلفي براي ايجاد يك فضاي مديريتي آسان استفاده شده است و كاربران با استفاده از اين ابزار به راحتي اقدامات مديريتي خود را انجام مي دهند. اين نرم افزار محصولي از شركت نرم افزاري Yamicsoft است.ويژگي هايي كه اين برنامه دارد به شرح زير است:
: Information- به كمك اين قسمت مي توانيد تمامي اطلاعات سخت افزاري و نرم افزاري سيستم را به دست آوريد. همچنين در اين بخش مي توانيد كدهاي ثبت برنامه هاي شركت Microsoft را بيابيد. از ديگر امكانات اين بخش يافتن جزئيات و اطلاعات مربوط به اجراي برنامه هاست.
: Optimizer- اين قسمت مسووليت عمليات بهينه سازي سيستم را بر عهده دارد. اين قسمت با كنترل و نظارت بر startup، حافظه سخت افزاري، غيرفعال كردن سرويس هاي غيرلازم، رفع مشكلات Internet Explorer و... باعث افزايش سرعت سيستم عامل مي شود.
: Cleaner- اين بخش همان طور كه قبلاً نيز اشاره شد با پاك سازي سيستم از فايل هاي اضافي كه توسط سيستم عامل توليد مي شوند و همچنين پاكسازي رجيستري فضاي اشغال شده توسط اين فايل ها را باز رها كرده و به شما استفاده بيشتري از فضاي هارد را مي دهد.
: Customization- اين قسمت براي تنظيمات دلخواه كاربر بيشتر در زمينه محيط زيبا براي ويندوز طراحي شده است. از جمله امكانات اين بخش توانايي تغيير پشت زمينه در صفحه ورودي و خوشامد گويي ويندوز، تغيير آيكون ها، ويرايش منوي راست كليك موس، تغييرات در منوها، تغيير عكس هاي پشت زمينه دسكتاپ به صورت خودكار و... را مي توان نام برد.
:Security- در اين بخش شما مي توانيد تنظيماتي را انجام دهيد تا ويندوز از لحاظ امنيتي در شرايط خوبي قرار گيرد. به عنوان مثال مي توانيد امكان ايجاد تغييرات در دسكتاپ، منوها، كنترل پنل و ديگر نقاط مهم را بگيريد. همچنين مي توانيد امتياز به روزآوري سيستم (Update) را غيرفعال كنيد و....
: Network- بهينه سازي سرعت كانكشن ارتباطي شما، مديريت بر قسمت هاي به اشتراك گذاري شده در شبكه، جست وجو و يافتن پورت هاي باز سيستم و بسياري امكانات ديگر در اين بخش گنجانده شده اند.
اگر شما نيز علاقه مند هستيد كه به طور حرفه اي بر ويندوز خود مديريت كنيد به شما توصيه مي كنيم حتماً سري به سايت www.tafrhi.ir بزنيد.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن