تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812164119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/تحولات لبنان/ مسوول حزب‌الله در جنوب: چشم پوشي از نقض حريم هوايي‌مان توسط اسراييل به نفع لبنان نيست - دومين نشست مذاكرات ملي احتمالا چهارشنبه برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /تحولات لبنان/ مسوول حزب‌الله در جنوب: چشم پوشي از نقض حريم هوايي‌مان توسط اسراييل به نفع لبنان نيست - دومين نشست مذاكرات ملي احتمالا چهارشنبه برگزار مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

رييس فراكسيون المستقبل در پارلمان لبنان تاكيد كرد: تمام مذاكرات ما بر منافع داخلي‌مان تاثير مي‌گذارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روزنامه‌ي النهار -چاپ لبنان- سعد حريري رييس فراكسيون المستقبل، بعد از ديدار با نبيه بري رييس پارلمان لبنان گفت: دو گروه 8 مارس (معارضان) و 14 مارس (موافقان دولت)، هرگز حمايت از هم‌پيمانان انتخاباتي‌شان را در انتخابات پارلماني آينده متوقف نخواهند كرد.

حريري بعد از اين ديدار دو ساعته تصريح كرد: هيچ دليلي براي گسترش دايره‌ي مذاكرات وجود ندارد. ما در ديدار با بري به بررسي صلح و آشتي كنوني در كشور و نيز ديدار با سيدحسن نصرالله دبير كل حزب‌الله لبنان پرداختيم.

وي عنوان داشت، چنين ديدارهايي موجب پايان دادن به كينه‌ها و فراهم كردن فضاي ايجاد ثبات در كشور مي‌شود.

حريري درباره‌ي اينكه آيا ديدارش با سيد حسن‌نصرالله موجب توقف حمايت‌هايش از گروه 14 مارس در انتخابات مي‌شود، گفت: ما هرگز موضع‌گيري‌مان را تغيير نمي‌دهيم. تصور نمي‌كنيم حمايت‌مان از ائتلاف‌هاي انتخاباتي‌مان مانع مذاكرات سياسي شود.

از سوي ديگر، سايت اينترنتي الوعد وابسته به حزب الله لبنان، به نقل از نواف موسوي مسوول روابط بين‌الملل در حزب‌الله لبنان تاكيد كرد:‌ حزب‌الله لبنان اميدوار است كه گروه‌هاي سياسي كه در موضع جنگ با مقاومت بودند، دست از حساب‌گري‌هاي اشتباهشان بردارند و صفحه‌ي جديدي در روند سياسي داخلي باز كنند.

وي خاطرنشان كرد: ما افتخار مي‌كنيم كه مقاومت امروز با توجه به امكانات و توانمندي‌هايش يكي از قوي‌ترين گروه‌ها در جهان است. مقاومت بعد از 14 اوت قوي‌تر از گذشته شد و امكان ندارد از بازسازي زير ساخت‌ها و گسترش توانمندي‌هايش دست بردارد.

موسوي عنوان داشت: ما هر چه قدر كه به پايان سال 2008 نزديك مي‌شويم، به سوي پيروزي بر نقشه‌هاي آمريكا پيش مي‌رويم و سال 2009 سال جديدي خواهد بود و ما به سوي انتخابات شفاف و در فضاي آرام پيش مي‌رويم.

قاووق گفت: سياست چشم‌پوشي از نقض‌هاي حريم هوايي و بحران سازي درباره‌ي استقرار نيروهاي سوريه در مرزهاي اين كشور به نفع حاكميت ملي لبنان نيست.

وي تاكيد كرد: خشم و دشمني آمريكا عليه سوريه مدال شرافت و عزت است بر سينه‌ي سوريه. در واقع تمام تلاش‌هاي آمريكا هيچ يك از اهداف سياسي آنها را محقق نساخت، چون نتايج حمله‌ي اخير آمريكا به سوريه جايگاه سوريه را در ميان جامعه‌ي جهاني و كشورهاي عربي تحكيم بخشيد و شكست جورج بوش رييس‌جمهور آمريكا و طرفدارانش را در منطقه برملا ساخت.

وي عنوان داشت: دولت آمريكا با شرايط پر تنش در پي شكست‌هاي مداومش در افغانستان، عراق و لبنان روبرو است.

منابع وزارتي آگاه لبنان گفته‌اند: اين هفته تلاش‌ها براي برگزاري دومين جلسه‌ي مذاكرات ملي آغاز شده است و پيش‌بيني مي‌شود اين نشست چهارشنبه‌ي جاري در كاخ بعبدا برگزار شود.

همچنين جبران باسيل وزير ارتباطات لبنان، گفت: نبايد از فضاي مذاكرات ملي براي اهداف انتخاباتي استفاده شود. چرا كه سقف سياسي آن تعيين شده است.

باسيل گفت: بايد در مذاكرات ملي بر مجموعه اصول صريح توافق صورت گيرد، از جمله نحوه‌ي دفاع از كشور در برابر خطرات.

وزير ارتباطات لبنان درباره‌ي برقراري روابط با سوريه گفت: در حال حاضر زمان برقراري صلح تاريخي با سوريه رسيده است و رييس‌جمهوران دو كشور مشكل دو كشور را حل كردند.

روزنامه‌ي دارالخليج -چاپ امارات- نيز نوشت: نبيل نقولا عضو فراكسيون تغيير و اصلاح در پارلمان لبنان، گفته است: ميشل عون رييس جريان آزاد ملي به زودي به دمشق سفر مي‌كند. اين سفر سفري علني خواهد بود نه محرمانه.

انتهاي پيام
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن