تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817221916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از ‪ ۹۹۰‬كيلوگرم مواد مخدر در فارس كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: بيش از ‪ ۹۹۰‬كيلوگرم مواد مخدر در فارس كشف شد
مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي فارس به نقل از جانشين فرمانده انتظامي اين استان اعلام كرد: ماموران انتظامي فارس طي انجام چهار عمليات و به هلاكت رساندن يكي از سوداگران مرگ ‪ ۹۹۱‬كيلوگرم مواد مخدر در اين استان كشف كردند.

به گزارش دريافتي دوشنبه ايرنا، سرهنگ كريم شكوري افزود: با انجام يك ماه كار اطلاعاتي و شناسايي و تعقيب و مراقبتهاي لازم ماموران متوجه شدند تعداد پنج نفر از قاچاقچيان با دو دستگاه خودرو پرايد و سمند از بوشهر به شيراز عزيمت كردند و محموله مواد مخدر را در يكي از بلوارهاي جنوبي شيراز از يك دستگاه كاميون تحويل گرفتند و داخل خودرو سمند گذاشته، قصد خروج از شيراز به سمت بوشهر را دارند.

وي اظهار داشت: با تعقيب خودرو سمند در محور شيراز كازرون، قاچاقچيان در مسير راه اقدام به پرتاب كردن محموله مواد مخدر از داخل خودرو سمند كردند كه ماموران ضمن كشف ‪ ۴۰‬كيلو ترياك در مسير پس از مسافتي تعقيب و گريز و تيراندازي متقابل، خودرو مذكور را متوقف و راننده آن به نام احمد.خ، سركرده گروه را به هلاكت رساندند و دو نفر ديگر از قاچاقچيان را به نامهاي محمد.خ و روح الله.الف مجروح و دستگير كردند.

او اضافه كرد: در بازرسي از خودر سمند دو دستگاه تلفن همراه متعلق به متهمان توقيف و در بازرسي از كاميون نيز مقدار ‪ ۳۷۲‬كيلوگرم ترياك كه در آن جاسازي شده بود كشف و ضبط شد.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي فارس همچنين پس از اطلاع از فعاليت باندي كه اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر در هرمزگان و فارس مي‌كردند خودرو پاترول حامل مواد مخدر متعلق به اين باند به رانندگي حجت الله.ج. و سرنشيني دو نفر ديگر را كه از جاده اكبرآباد كوار به سمت شيراز در حركت بود را شناسايي كرده و در محور پل فسا متوقف و در بازرسي از آن مقدار ‪۲۴۵‬ كيلوگرم ترياك كشف و ضبط كردند.

سرهنگ كشوري گفت: ماموران انتظامي شهرستان لارستان نيز پس از بازرسي از يك دستگاه خودرو وانت پيكان مقدار ‪ ۱۵۰‬كيلوگرم ترياك كشف و در اين رابطه فردي به نام فرشيد.ب را نيز دستگير كردند.

او اظهار داشت: ماموران گشت پليس را فسا نيز حين گشت زني و كنترل ترافيك در محور فسا- شيراز يك دستگاه پرايد به رانندگي محمد.الف را به علت سبقت غير مجاز متوقف و در بازرسي از آن مقدار ‪ ۱۱۵‬كيلوگرم حشيش و ‪ ۶۹‬كيلوگرم ترياك جاسازي شده در آن خودرو كشف و متهم را دستگير كردند.

گزارش مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي فارس حاكي است: بر اثر تصادف چهار خودرو سوزوكي، پرايد، پژو و پژو آردي در دو راهي سياخ دارنگون سه نفر كشته و سه نفر مجروح شدند.

اين گزارش مي‌افزايد: بر اثر اين تصادف راننده خودرو پژو آردي و دو نفر از سرنشينان آن در دم فوت كرده و مجروحان حادثه نيز به بيمارستان منتقل شدند.

مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي فارس همچنين به نقل از رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين استان گفت: تعداد ‪ ۸۵‬نفر افغاني فاقد مجوز اقامت كه در شيراز توسط قاچاقچيان انسان به گروگان گرفته شده بودن آزاد و از كشور طرد شدند.

سرهنگ مسعود روستا افزود: با انجام تحقيقات لازم مشخص شد اين افراد توسط عده‌اي قاچاقچي انسان كه اقدام به انتقال اتباع خارجي از مرزهاي شرقي كشور به فارس مي‌كردند به شيراز منتقل شده‌اند تا پس از اخذ مبلغ هنگفتي آنها را رها كنند.

وي ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوز قضايي، از آن دو محل بازرسي كه در نتيجه آن تعداد ‪ ۸۵‬نفر افغاني فاقد مجوز اقامت كه به گروگان گرفته شده بودند را آزاد كردند.

او اظهار داشت: تعداد ‪ ۶۷‬نفر از آنها توسط سه نفر به نامهاي فرود.ف، اسد.

ع و ضياء.ر تبعه افغانستان به گروگان گرفته شده و ‪ ۱۸‬نفر ديگر هم كه در محلي جداگانه نگهداري مي‌شدند ادعا كردند چند ساعت قبل به اين مكان منتقل و قاچاقچيان را نمي‌شناسند.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن