تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815236612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شريفي خبر داد : محروميت بازيكنان مقاومت سپاسي و ملوان


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شريفي خبر داد : محروميت بازيكنان مقاومت سپاسي و ملوان
قطبي احضار شد هدايتي تشويق
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از محروميت دو بازيكن تيم هاي مقاومت سپاسي شيراز و ملوان بندر انزلي و احضار افشين قطبي مربي تيم فوتبال پرسپوليس به اين كميته خبر داد .
مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي در نشست خبري ديروز پاسخگوي خبرنگاران بود.
وي در ابتداي اين نشست در خصوص پرسش هايي كه از سوي رسانه هاي مختلف و باشگاه هاي ليگ برتري و دسته اولي طي روزهاي اخير مطرح شده بود پاسخ گفت .
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره جرايم انضباطي تيم هايي كه بيش از سه بازيكن خارجي در تركيب خود استفاده مي كنند گفت : فعلا آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال در اين خصوص مسكوت است اما اگر در اين زمينه به آيين نامه تيم هاي اروپايي رجوع كنيم اعلام شده تيمي كه بيش از 3 بازيكن خارجي و غير مجاز در تركيب خود استفاده كند مستوجب شكست 3 بر صفر مي شود اما آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال در اين خصوص ساكت است و صدور راي با اين شرايط ممكن نيست . در همين راستا از سازمان ليگ خواسته ايم چنانچه مفاد آيين نامه اي دارند با نظر خود با تيم متخلف برخورد كند.
شريفي در خصوص رفتار دوستانه برخي از داوران و ناظران با تيم هاي ميزبان گفت : در آيين نامه جديد كميته داوران آمده است اسكان داوران با فدراسيون فوتبال است كه با اين شرايط هزينه ميزباني از داور ناظر مسابقه به تيم ميزبان تحميل نمي شود. به محض تاييد آيين نامه كميته داوران در هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال نسبت به اجراي آن اقدام خواهيم كرد.
وي با بيان اينكه آيين نامه انضباطي باشگاه ها با فدراسيون فوتبال انطباق ندارد تاكيد كرد : تمام جرايمي كه از سوي كميته انضباطي باشگاه ها اعلام مي شود از سوي كميته انضباطي به آن ترتيب اثر داده نمي شود.
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بيان اينكه قراردادهاي داخلي باشگاه ها با مربيان و تيم هاي ليگ برتري از سوي اين كميته فاقد اعتبار است تاكيد كرد : برخي از باشگاه ها با انعقاد قرارداد داخلي با بازيكنان و مربيان سعي در طفره رفتن در دادن ماليات دارند آن هم در شرايطي كه بخش اعظمي از هزينه هاي خود را از طريق منابع دولتي دريافت مي كنند. اينكه قرارداد داخلي تنظيم شود كه ماليات پرداخت نشود اصلا درست نيست .
شريفي جرايم انضباطي كه از سوي اين كميته براي برخي از بازيكنان و مربيان ليگ برتري اعمال شده گفت : فيروز كريمي به علت اظهاراتش در پايان بازي مقابل برق شيراز فقط توبيخ كتبي شد. توبيخ ايشان در پرونده انضباطي اش به ثبت مي رسد. جلال رافخايي بازيكن تيم فوتبال ملوان به علت تحريك تماشاگران تيم فوتبال داماش در جريان در بي استان گيلان تا اطلاع ثانوي از همراهي تيمش محروم شد همچنين يكي از بازيكنان تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز به دليل تحريك تماشاگران تيم فوتبال پيروزي با جريمه مشابه (محروميت تا اطلاع ثانوي ) محكوم شد. افشين قطبي به علت انجام حركات محرك پيش از آغاز مسابقه مقاومت سپاسي ـ پيروزي به كميته انضباطي احضار شد كه جلسه رسيدگي به پرونده اين مربي هفته آينده برگزار خواهد شد. حسين هدايتي رئيس هيئت مديره باشگاه پيروزي نيز به علت كمك مالي به مهرداد زهري بازيكن پيشين تيم چوكاي تالش و ملوان بندرانزلي از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تشويق شد.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن