تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806611499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اخبار كوتاه شهرستانها
زاهدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : اولين جلسه كارگروه تخصصي امور زيربنايي استان سيستان و بلوچستان بمنظور تشريح دستور العمل جديد و شرح وظايف كميته هاي زير مجموعه اين كار گروه تشكيل شد. دكتر صفدري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در اين جلسه بر بررسي و تلفيق برنامه هاي بلند مدت ميان مدت و كوتاه مدت بخش هاي مربوط به راه و ترابري پست و مخابرات آب انرژي و عمران شهري در چهارچوب برنامه هاي توسعه كشور و طرح ها آمايش توسعه و عمران استان تاكيد كرد. وي همچنين با اشاره به بهينه سازي مصرف انرژي و استفاده از سيستم هاي آبياري قطره اي در ميادين و فضاي سبز شهرها از مديران خواست با استفاده از سيستم هاي نوين و بررسي راهكارهاي علمي و كارشناسي در فرهنگ سازي و مديريت مصرف انرژي در بين مردم تلاش كنند.
چابهار ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ستاد ميگو استان سيستان و بلوچستان با حضور استاندار در شهرستان چابهار برگزار شد. در اين جلسه كه نمايندگان پرورش دهندگان نماينده مردم چابهار و كنارك در مجلس ومسئولان استاني و محلي نيز شركت داشتند در خصوص خسارت هاي ناشي از طوفان گونو بيماري لكه سفيد و چگونگي حمايت دولت از بخش آبزي پروري پيگيري مطالعه براي پرورش گونه هاي مقاوم پيگيري جوايز صادراتي و مطالعه در خصوص موسسه پژوهشي آبزيان بحث و تبادل نظر بعمل آمد. مهندس آزاد استاندار در اين جلسه با بيان اينكه سودآوري توليد ميگو موجب تداوم پرورش آن خواهد بود اظهار داشت : حمايت هاي مسئولين استان در بيمه مزارع آلوده به بيماري لكه سفيد كمك شاياني به توليد كنندگان ميگو نموده است . وي افزود : با برآورد دقيق از خسارتهاي ايجاد شده ناشي از بيماري لكه سفيد بايد باحمايت بخش خصوصي براي بازسازي سايت كواتر اقدام نمود.
زاهدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : استاندار سيستان و بلوچستان در جلسه شوراي فني استان بر لزوم سرعت بخشيدن به طرحهاي اجرايي با رعايت مسائل كيفي تاكيد كرد. مهندس آزاد با ارائه رهنمودهاي لازم بر آموزش كاركنان شاغل در بخش هاي عمراني كنترل كيفيت از طريق آزمايشگاه مكانيك خاك از مديران دستگاههاي اجرايي خواست بيش از پيش به مسائل كيفي و سرعت اجراي پروژه ها بپردازند. وي افزود : در كميته نظارت شوراي فني استان بايد افراد متخصص و با تجربه حضور داشته باشند زيرا نظارت خدمتي است كه نقش آن كمتر از اجرا نيست . در اين جلسه مدير كل دفتر فني استانداري اعلام كرد : طي شش ماهه سال جاري از 287 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 550 ميليارد ريال بازديد بعمل آمده است . وي همچنين 2880 نفر ساعت آموزش عوامل دست اندركار و شناسايي 130 توليد كننده مصالح ساختماني و 90 مورد بازديد از توليد مصالح در سطح استان را از ديگر اقدامات اين دفتر اعلام كرد.
ايرانشهر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : طي سه سال گذشته بالغ بر 800 ميليارد ريال در بخش هاي مختلف عمراني شهرستان ايرانشهر هزينه شده كه اين مبلغ 4 برابر هزينه هاي برنامه سوم توسعه اين شهرستان است . فرماندار ايرانشهر اين مطلب را در همايش يكروزه شوراهاي اسلامي شهر روستا و بخش هاي اين شهرستان اعلام كرد و گفت : يك سوم معادن غني استان سيستان و بلوچستان در ايرانشهر است و بيش از 50 هزار هكتار از اراضي كشاورزي اين منطقه به كشت محصولات زراعتي و باغي اختصاص داد. درويش نارويي با اشاره به نقش شوراها در عمران و آباداني منطقه از اين نهاد بعنوان حلقه واسطه بين مردم و حاكميت ياد كرد و از اعضا شوراها خواست از ورود به مسائل و دسته بندي هاي سياسي دوري كرده و براي عمران و آباداني مناطق شان كوشان باشند.
زاهدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : كارشناس واحد پژوهش اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان از برگزاري بيش از 180 گفتمان ديني با هدف پاسخگويي حضور به سئوالات و شبهات فكري و عقيدتي نسل جوان جامعه در مدارس مساجد دانشگاهها و مراكز علمي و فرهنگي خبر داد. علي اكبر طاهري با اشاره به برگزاري 200 گفتمان ديني و كارگاهي باحضور بيش از 40 هزار نفر مخاطب در سطح استان گفت : با توجه به نياز سنجي و برنامه ريزي صورت گرفته در نيمه دوم امسال 180 گفتمان ديني با دعوت از اساتيد مجرب از تهران و قم در شهرستانهاي استان برگزار مي شود. وي افزود : مقوله هي عفاف و حجاب زن و خانواده آسيب هاي اجتماعي عرفانها و نحله هاي انحرافي مناسبت هاي ديني نماز جوانان مهارت هاي زندگي محورها و موضوعات مطرح در گفتمان هاي ديني خواهد بود.
زابل ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : جلسه بررسي مسائل و مشكلت بخش كشاورزي با حضور اعضا انجمن كشاورزان خبره شهرستان زابل و كارشناسان و مديريت جهاد كشاورزي زابل برگزار شد. در اين جلسه پيرامون ضرورت اجراي طرح انتقال آب با لوله به اراضي كشاورزي تامين يارانه خوراك دام و افزايش سهميه آن . سنددار كردن اراضي كشاورزي برنامه ريزي اصولي جهت تخصيص آب بخش كشاورزي تامين به موقع سوخت كشاورزان و ضرورت حمايت از تسطيح اراضي بحث و تبادل بنظر بعمل آمد.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن