تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816972272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خجسته:راديو نمايش مي‌تواند ساختار نمايشي كشور را متحول كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خجسته:راديو نمايش مي‌تواند ساختار نمايشي كشور را متحول كند
معاون صداي رسانه ملي در نشستي با اعضاي شوراي سياستگذاري راديو نمايش بر متحول شدن ساختار نمايشي كشور با راه‌اندازي اين شبكه راديويي تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، جلسه شوراي سياستگذاري راديو نمايش با حضور حسن خجسته معاون صدا، حسين پارسايي مدير كل هنرهاي نمايشي، حسين مسافرآستانه دبير جشنواره فجر، سعيد كشن‌فلاح مدير هنرهاي نمايشي حوزه هنري، تاجبخش فناييان رئيس دانشكده نمايش، مجيد سرسنگي قائم‌مقام سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و شهرام گيل‌آبادي مدير مركز هنرهاي نمايشي راديو برگزار شد.

معاون صداي رسانه ملي در اين جلسه ضرورت همدلي و همبستگي ميان بخش‌هاي مختلف فرهنگي و هنري كشور را يادآور شد و گفت: جلسات مستمر و مشترك بين مديران فرهنگي هنري كشور مي‌تواند به آنجا منجر شود كه براي حوزه‌هاي فرهنگي و از آن جمله نمايش كشور برنامه‌ريزي كلان و البته موثري انجام شود.

وي با اشاره به اهميت و جايگاه نمايش و نقش آن در تاثيرگذاري در جامعه خاطرنشان ساخت: شما مديران بخش‌هاي نمايشي به خوبي مي‌دانيد نمايش مي‌تواند حتي روي سينما و تلويزيون هم تاثير بگذارد. شما رسانه‌اي را مديريت مي‌كنيد كه به ظاهر توان سينما و تلويزيون را ندارد، اما مهارت و تجربه‌اي بيش از اين دو را مي‌طلبد.

خجسته در ادامه وجود نگاه فرابخشي ميان مديران عرصه هنر را به خاطر جريانساز بودن اين حوزه ضروري دانست و گفت: طي سال‌هاي گذشته استراتژي ما در حوزه‌هاي فرهنگي هنري سلبي بوده، اما مديران فرهنگي هنري مي‌توانند با برنامه‌ريزي منسجم و همدلي و همبستگي در عرصه‌هاي هنري به ويژه هنر نمايش تحولات موثري را رقم بزنند.

فنائيان هم در اين جلسه گفت: تفكر و انديشه شما مبني بر همگرايي دست‌اندركاران حوزه هنري قابل تقدير است. ما در شرايط كنوني به اين نتيجه رسيده‌ايم كه براي حوزه نمايش بايد كاري كرد و من فكر مي‌كنم براي اين كار بايد ضرورت‌ها را بشناسيم و اهداف را ترسيم كنيم و از چنين نشست‌ها و جلسه‌هايي نهايت بهره را ببريم تا در يك پروسه زماني كوتاهتر به نتيجه برسيم.

سرسنگي همكاري راديو و جشنواره تئاتر فجر را در دوره گذشته مثال زد و افزود: حسن همكاري راديو با تئاتر نتيجه‌بخش بود. من به نمايندگي از سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران براي همكاري با راديو اعلام آمادگي مي‌كنم. ما علاقمنديم با راديو كار مشترك انجام دهيم و مي‌توانيم توليدات راديو را در حوزه اصلاح رفتارهاي شهروندي در اختيار مردم بگذاريم.

پارسايي نيز با اشاره به تحركي كه گيل‌آبادي در مركز هنرهاي نمايشي راديو ايجاد كرده افزود: وي به نوعي موجب تحرك ديگران هم شده است. شما دغدغه خود را نسبت به عرصه هنر با حضور و همكاري در حوزه نمايش كشور ثابت كرده‌ايد و راه‌اندازي راديو نمايش گام مهم ديگري است كه درصدد برداشتن آن هستيد.

ناديده گرفتن نقش تئاتر در فرهنگسازي جامعه در سال‌هاي گذشته و نداشتن استراتژي مشخص در اين حوزه نكته‌اي بود كه دبير جشنواره بيست و هفتم تئاتر فجر به آن اشاره و سپس گزارشي از نحوه همكاري جشنواره تئاتر فجر با مركز هنرهاي نمايشي راديو ارائه كرد.

در اين جلسه مدير مركز هنرهاي نمايشي راديو همدلي و همكاري مديران فرهنگي و هنري را عامل ارتقاي سطح كيفي عرصه فرهنگ و هنر دانست و از مديران حاضر در جلسه كه عضو شوراي سياستگذاري راديو نمايش نيز هستند خواست با شناختن ظرفيت‌هاي راديو نمايش ماموريت‌هاي جديد آن را ترسيم كنند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن